کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران: توقعات از ما به اندازه امکاناتی که داریم باشد و مردم فقط نتیجه بازی‌ها را نگاه نکنند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدراعظم آلمان امروز اعلام کرد: نمی‌خواهیم جنگ روسیه و اوکراین به‌جنگ میان روسیه و ناتو تبدیل شود.
سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به تغییرات اعمال شده در روند برگزاری مسابقات دیویس کاپ و صعود این تیم به گروه دوم جهانی، گفت: دنبال دیده شدن نیستیم وگرنه این صعود کار خیلی بزرگی بود.
مربی مس رفسنجان می‌گوید اخراج مهاجم‌شان تصمیم درستی بوده است.
روسیه هدف خود را از این اقدام، نازی زدایی اوکراین، خلع سلاح این کشور، رفع نگرانی‌های امنیتی خود و اجابت درخواست کمک لوهانسک و دونتسک اعلام کرده است.
هواداران النصر با به راه انداختن یک توفان توییتری، اعلام کردند که تمایلی به جذب لوئیس کاسترو ندارند.
امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین، می‌گوید همبازیانش تمایلی ندارند تا لیونل مسی آن‌ها را ترک کند.
زلنسکی استدلال کرد که تعهدات موجود اعضای ناتو برای دفاع از یکدیگر، «بهترین تضمین‌های امنیتی برای اوکراین» خواهد بود.
در پی تنش‌های اخیر در مرز ایران و افغانستان، مقام دولت طالبان تأکید کرد کابل نمی‌خواهد روابطش با ایران خراب شود و وضعیت در مرز در حالت عادی قرار دارد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه دولت طالبان در پی درگیری‌های اخیر میان نیرو‌های مرزبانی ایران و نیرو‌های طالبان گفت: ما نمی‌خواهیم روابطمان با کشور‌های همسایه‌مان خراب شود. درخواست ما از تمامی کشور‌های همسایه، از جمله ایران این است که این مسائل را از طریق کانال‌های دیپلماتیک حل کنند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان این‌که در این خصوص قوه قضائیه، لایحه‌ای را آماده کرد که به عنوان لایحه قضایی به دولت آمد و دولت هم سعی کرد از تغییرات بنیادین که شاکله لایحه قوه قضائیه را بر هم بزند، بپرهیزد، خاطرنشان کرد: طبیعتاً ممکن بود دولت درباره بخش‌هایی از لایحه، نظر دیگری داشته باشد، اما، چون لایحه قضایی بود، ما سعی کردیم که حداقلِ تغییرات را در آن ایجاد کنیم.
مقامات آنکارا در پی کارشکنی و مخالفت کنگره با تحویل جنگنده‎های اف.۳۵ به ترکیه، انصراف خود از خرید آن را اعلام کرده و خواهان دریافت مبلغ پرداخت شد قرارداد این خرید نظامی هستند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ ادعاها درباره اینکه رئال به دنبال بازی دفاعی خواهد بود را رد کرد.
تصاویری از اعتراض جریان‌های ضد سلطنت انگلیس به شاه این کشور چارلز سوم در زمان بازدید از لیورپول را مشاهده می کنید.
ژروم روتن، هافبک سابق پاری سن ژرمن، به شدت از عملکرد لیونل مسی در دیدار برابر بایرن مونیخ انتقاد کرد.
مهاجری نوشت: اپوزیسیون، ناکارآمدی نظام سیاسی و اقتصادی کشور است. این ناکارآمدی هزاران برابر بزرگ‌تر از ضدانقلاب خارجی است و کنار گوش‌مان هم هست. به جای حرف و تبلیغ، عمل می‌کند. جلوی برجام می‌ایستد؛ در مقابل گفت‌وگوی مقتدرانه با دنیا مقاومت می‌کند و از ملت ایران، ملتی ترسو و فراری از گفتگو معرفی می‌کند.
لوئیس دلا فوئنته سرمربی جدید اسپانیا در نخستین کنفرانس خبری خود، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در اظهاراتی در واکنش به حملات موشکی و پهپادی ایران به مواضع تروریست‌ها گفت که اقلیم کردستان نمی‌خواهد خطری برای همسایگان باشد بلکه می‌خواهد عامل ثبات در منطقه باشد.
نظرسنجی‌ها در شعب اخذ رای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد بیشتر رای‌دهندگان این کشور نمی‌خواهد رئیس‌جمهور فعلی این کشور در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری شرکت کند.
بهزاد نبوی گفت: ما می‌خواهیم در چارچوب نظام، نظام را اصلاح کنیم. نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم، بلکه می‌خواهیم همین بنا را اصلاح و ایراداتش را برطرف کنیم که البته می‌دانیم کار بسیار مشکل و پرهزینه‌ای است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
رئیس شورای شهر تهران گفت:نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
کادرفنی تیم فولاد خوزستان هیچگونه برنامه‌ای برای جذب شرزود تمیروف نداشته و نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ