رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خبرنگاران در کی‌یف گفت: این موضوعی است که به قوانین بین‌المللی مربوط می‌شود، ما می‌خواهیم جنگ فوراً متوقف شود و البته موضع آژانس این است که این تأسیسات یک تأسیسات اوکراینی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رد ادعای واهی اوکراین تصریح کرد: خبری از مین یا مواد منفجره در نیروگاه زاپروژیا نیست.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا بازرسی کرد.
مدیرکل آژانس در پاسخ به سوالی درباره نگرانی ادعایی اوکراینی‌ها در خصوص بمب‌گذاری شدن نیروگاه توسط روسیه تاکید کرد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هنوز چیزی از استقرار "تجهیزات نظامی سنگین" توسط روس‌ها در نیروگاه ندیده است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای گفتگو درباره وضعیت نیروگاه اتمی زاپروژیا به روسیه می‌رود.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بررسی وضعیت نیروگاه اتمی زاپروژیا به اوکراین می‌رود.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید که شرایط ایمنی نیروگاه اتمی زاپروژیا به شدت آسیب‌پذیر است.
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی هشدار داد: ایمنی بزرگ‌ترین نیروگاه اتمی اروپا به شدت نگران کننده است.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز دوشنبه (۷ فروردین) در دیدار از مواضع ارتش در خط مقدم زاپوریژیا جوایزی را به سربازان و مقامات پلیس اهدا کرد. سفر زلنسکی به منطقه و محل استقرار بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در کنار رافائل گروسی، رئیس آژانس انرژی اتمی سازمان ملل انجام شد.
وزیر امور خارجه ترکیه با رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره نیروگاه اتمی زاپروژیا در اوکراین تلفنی گفتگو کرد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی معتقد است که تعیین عامل گلوله باران نیروگاه هسته ای زاپروژیا فراتر از اختیارات آژانس است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی حملات موشکی به نیروگاه هسته ای زاپروژیا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد شواهدی از تلاش اوکراین برای بکارگیری بمب کثیف وجود ندارد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید امنیت نیروگاه اتمی زاپروژیا در نشست شورای امنیت بررسی خواهد شد.
گروسی گفت: من از اطلاعات دقیق رئیس جمهوری روسیه در مورد نیروگاه هسته‌ای (زاپوریژیا)، ویژگی‌های فنی آن و درک او از آنچه من برای اطمینان از ایمنی این نیروگاه پیشنهاد می‌کردم، شگفت‌زده شدم.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: پوتین به کاری که انجام می‌دهد بسیار مطمئن است و من از اطلاعات دقیق او در مورد نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شگفت زده شدم
مدیرکل آژانس انرژی اتمی (IAEA) بر لزوم ایجاد یک منطقه «امن و حفاظت‌شده» پیرامون نیروگاه زاپروژیا تاکید کرد.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته آینده برای رایزنی درباره ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا راهی مسکو و کی‌یف می‌شود.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در سخنانی خواستار ایجاد فوری یک «منطقه امنیتی» در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا شد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی شرایط در نیروگاه اتمی زاپروژیا را بحرانی توصیف کرد.
زلنسکی به خاطر حواشی بازدید گروسی از نیروگاه جنجالی زاپوریژیا به شدت از دست او و آژانس عصبانی ست. کارکنان اوکراینی حاضر در نیروگاه اشغال شده به دست نیرو‌های روسی، بیش از حد کار می‌کنند و استرس دارند، شرایطی که به گفته آنها، ممکن است به بروز اشتباهات خطرناک از جانب آنان منجر شود
رئیس جمهور اوکراین می گوید ماموریت آژانس بین المللی انرژی اتمی به توافقات صورت گرفته درباره نیروگاه زاپروژیا عمل نکرده است.
رئیس جمهور اوکراین می گوید ماموریت آژانس بین المللی انرژی اتمی به توافقات صورت گرفته درباره نیروگاه زاپروژیا عمل نکرده است.
رافائل ماریانو گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای گفت: با شنیدن اخباری از گلوله‌باران در بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا که تاکیدی بر خطر بسیار واقعی یک فاجعه هسته‌ای است، عمیقا نگران شده‌ام.
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز در خصوص هدف قرار گرفتن نیروگاه هسته‌ ای «زاپروژیا» در اوکراین ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ