در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد میانسال که مدعی بود از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد، در برابر مدارک پلیسی به قتل ناخواسته پسرش اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم پسرم را بکشم، یک حادثه بود. من به خاطر بددهنی‌ها و اعتیادش با یوسف مشکل داشتم، اما راضی به قتل بچه‌ام نبودم.
یادگار امام گفت: اگر می‌خواهیم حسینی باشیم باید نیت‌ها را خدایی کنیم؛ اگر امام خمینی نیز توفیقی در زندگی داشت به خاطر نیت خدایی بود. او گفت، «من» در کار نیست.
برونو فرناندز گفت منچستریونایتد باید به طور مداوم جام ببرد و تا آن روز نمی‌توانند آرام بنشینند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، معقتد است که شکست مقابل لایپزیش به خاطر عملکرد ضعیف شاگردانش اتفاق افتاد.
مکس آلگری به یوونتوس به خاطر آرامش در شرایط تحت فشار، نادیده گرفتن بحث‌های داوری و گلزنی در لحظات پایانی برای کسب تساوی مقابل سویا به بازیکنانش تبریک می‌گوید.
سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری این تیم گفت قصد شرکت در این نشست را نداشته و تنها برای احترام به رسانه‌ها و هواداران در سالن کنفرانس حاضر شده است.
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری پشت پرده حواشی که از سر گذراند تا بتواند وارد مجمع انتخاباتی شود را بازگو و عنوان کرد: نمی‌خواستم به خاطر حرف‌های غیر واقعی ببازم.
نماینده تهران در مجلس می‌گوید: ما وقتی به دنبال باحجابی در جامعه می‌رویم به این خاطر نیست که یک فرد کم‌حجاب و بی‌حجاب را پیدا کنیم و به او به صورت شخصی، تذکر دهیم. ما می‌خواهیم به او بگوییم بی‌حجابی شما، آثار ثانویه هم در جامعه دارد که آثار ثانویه باعث تضعیف عمومی جامعه می‌شود و این موضوع برای کیان نظام هم خطرناک است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اینکه افراد جرأت نکنند امر به معروف کنند خطرناک است. این به خاطر سکوتی است که حاکم شده و اجازه جولان به دیگران می‌دهد.
ایراندوست: من را به خاطر یک رای به کاندید مورد نظر خودشان کنار گذاشتند، کاش می‌گفتند به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد فنی تو را نمی‌خواهیم.
نمی‌توانیم مغز خود را خاموش کنیم. کلید روشن و خاموشی وجود ندارد. اغلب فکر می‌کنیم به خاطر افکاری که در ذهنمان است، نمی‌توانیم بخوابیم. اما درواقع به این دلیل است که خواب‌آلوده نیستیم و فضایی برای ورود افکار به ذهن ما وجود دارد.
مادر مقتول را قسم می‌دهم به هر آنچه باور دارد به خاطر مادرم من را ببخشد. مادرم زن رنج‌کشیده و تنهایی است. مرگ برای خودم مهم نیست، اینکه مادرم اذیت می‌شود خیلی آزارم می‌دهد.
آیت‌الله سبحانی در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه از همان دوره آیت الله هاشمی رفسنجانی با سیاست کاهش جمعیت مخالف بودم و در این مورد در آن دوران نیز مصاحبه‌هایی داشته ام، گفت: تاکنون جامعه‌ای به خاطر ازدیاد نسل، نابود یا گرفتار فقر نشده است، بلکه فقر و نداری جوامع از عوامل خارجی ناشی می‌شود.
با اینکه کیلیان امباپه گفت به این خاطر در قطر با رسانه‌ها صحبت نمی‌کند چون نمی‌خواهد تمرکزش از دست برود ولی رسانه‌های فرانسوی همچنان درباره سکوت عجیب او صحبت می‌کنند.
تئو هرناندز فاش کرد که لوکاس، برادر مصدومش لوکاس از آنها خواسته فاتح جام جهانی شوند.
آنتونیو رودیگر رئال را انتخاب اول و آخر خود می دانست و بار دیگر گفت که به خاطر رئال پیشنهاد بارسا را رد کرد.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است/ ۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است؛۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی اعلام کرد که به خاطر هواداران باید در این بازی به پیروزی برسند.
مرندی با اشاره به اینکه آمریکاییها و اروپاییها قابل اعتماد نیستند، خاطر نشان کرد: مشخص است که تروئیکای اروپایی نمی‌خواهند تحقیقات سیاسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بسته شود. رئیس آژانس هم در صف آمریکاییها و اروپاییها قرار دارد.
با اینکه ژاوی دیروز گفت به خاطر بازی تیمش با بایرن مونیخ کسی را برای بازی امشب بارسا نیمکت‌نشین نمی‌کند ولی رسانه‌های کاتالونیا می‌گویند لواندوفسکی امشب دقیقا به همین دلیل نیمکت‌نشین است.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: نمی‌خواستیم وارد زمین شویم اما به خاطر هواداران آمدیم تا دشمن شاد نشویم.
مرد جوان گفت: جناب قاضی من بعد از چند سال زندگی مشترک فهمیدم که نازنین قدر زندگی مان را نمی‌داند و نمی‌خواهد به نظرات من احترام بگذارد. برای من نوع پوشش همسرم بسیار مهم است و وقتی می‌بینم که او نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به خواست من رفتار کند ترجیح می‌دهم زندگی‌ام را با او همین جا تمام کنم. الان تازه فهمیدم که پدر و مادرم چرا با این ازدواج مخالف بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ