رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم بر جنگ شناختی دشمن غلبه کنیم باید از تعارض‌ها در حکمرانی عبور کنیم، دشمن بر بستر ناکارآمدی سوار می‌شود و مشکلات را به وجود می‌آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پناهیان گفت: امام زمان هم کسی را به زور دین‌دار نمی‌کند؛ بلکه انسان‌ها را از بردگی نجات می‌دهد، فقط همین! وقتی آزادی و رهایی در دین ما این جایگاه را دارد، خیلی عجیب است که یک کسانی در مقابل این دین، شعار آزادی بدهند؟
یک کارشناس اقتصادی گفت: ساختار تجارت خارجه ایران با عضویت در سازمان همکاری شانگهای به سمت مدرن شدن حرکت می‌کند.
معاون گردشگری کشور گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های معاونت گردشگری جذب گردشگر از طریق تولید محتوا و بازاریابی خارجی است.
معاون رئیس جمهور گفت: لازمه پایداری خانواده،تاب‌آوری و تحمل کمبودها و دست به دست هم دادن برای سازندگی است.
وزیر سابق امور خارجه با بیان اینکه مهمترین عامل بازدارندگی ایران در برابر مخالفین خارجی همین مردم هستند، گفت: من از دعایی این درس را آموختم که لازمه انقلابی بودن گریز از دیگران، دشمن انگاری و دور ریختن افراد نیست؛ بلکه جذب حداکثری است. آن وقت هیچ کس نمی‌تواند بر این ملت پیروز شود.
معاون آموزش متوسطه گفت: پژوهش گام اول در کارهای بنیادین است و باید در تولیدی و کاربردی کردن پژوهش‌ها و سپس اشتغال‌آفرینی گام برداریم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، حرکت‌های وحدت‌آفرین را لازمه یک جامعه بالنده دانست.
مس کرمان علیرغم فاصله چهار امتیازی با نزدیک‌ترین مدعی سقوط، نگرانی بزرگی را برای بقا دنبال می‌کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش وقوع انقلاب اسلامی را نتیجه اشاعه معارف قرآن و آموزه‌های اهل بیت (ع) در ایران دانست و گفت: بالا بردن بصیرت، ابزاری قدرتمند در برابر جنگ نرم دشمن است.
مشاور ریاست و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لازمه اعمال مدیریت صحیح، داشتن نگاهی جامع و علمی به موضوعات مختلف است.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار معاون اول رییس‌جمهور زیمبابوه لازمه گسترش مناسبات اقتصادی فیمابین را فعال شدن بخش خصوصی دو کشور دانست.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار معاون اول رییس‌جمهور زیمبابوه لازمه گسترش مناسبات اقتصادی فیمابین را فعال شدن بخش خصوصی دو کشور دانست.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، اکوتوریسم را سفر مسئولانه به مناطق طبیعی خواند و گفت: پایه اساسی گردشگری طبیعت، تخصص و داشتن درک از طبیعت است.‌
برای غلبه بر موانع زندگی لازم است تعادل فکری و احساسی‌مان را حفظ کنیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش امداد و نجات لازمه رشد مهارت‌های اجتماعی است. اگر این مهارت‌ها نباشد، تفکر و اندیشه ایجاد نمی‌شود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد و بهره‌وری شرکت‌ها به عنوان نقشه راه تاکید کرد.
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: شیطان شبهات و لذت‌های نامشروع و کثیف را به خوبی جلوه می‌دهد تا دین و اعتقادات مردم نابود شود که لازم است مردم بر این مسائل غلبه کنند، از طرفی شبانه‌روز در حال امتحان الهی هستیم که یکی پس از دیگری به سراغ ما می‌آید که امید است رو سفید از امتحانات بیرون آییم.
با استمرار فیلترینگ برخی از پیام رسان های خارجی در کشور، تاکید مسئولان بر استفاده کاربران از پلتفرم های داخلی بسیار زیاد شده است‌.
بیرجند- داور بین‌المللی فوتبال خراسان جنوبی معتقد است جوانان استان به حرفه‌ای کارکردن در حوزه فوتبال علاقه‌ای ندارند که نیاز به آسیب‌شناسی دارد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر لزوم تأمین امنیت در اقیانوس هند گفت: لازمه انجام فعالیت اقتصادی، برقراری امنیت است.
رئیس جمهور در دیدار رئیس‌جمهور صربستان گفت: لازمه برقراری صلح و آرامش در دنیا کنار گذاشتن رویکردهای نژادی و فرقه‌ای است.
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ایران آماده دستیابی به یک توافق عادلانه و پایدار است، گفت: لازمه حصول این توافق تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ