رئیس جمهور کرواسی مدعی شد که ناتو در اوکراین یک «جنگ نیابتی» علیه مسکو به‌راه انداخته است و او نمی‌خواهد «برده آمریکا» باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
کارشناس والیبال: فدراسیون بگوید چرا ۳۰نفر را به آمریکا برده؟
با پیروزی فرانسه و آمریکا برابر رقبا، این دو تیم حریف یکدیگر در یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری، دولت پنهان را از بین برده و جلوی اعمال محدودیت علیه دارندگان مجاز اسلحه را خواهد گرفت.
از این رویارویی هوایی به عنوان جدی‌ترین مقابله و برخورد نزدیک میان نیرو‌های هوایی روسیه و آمریکا پس از آغاز جنگ اوکراین یاد شده و نگرانی‌ها نسبت به تشدید تنش میان این دو قدرت اتمی را بالا برده است.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: مرگ بر آمریکا برای این است که آمریکا اموال ایران را به غارت برده و به دنبال براندازی است. هر کسی که می‌خواهد براندازی کند مرگ بر او می‌گوییم این دستور قرآن است.
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده گوگل مجموعه محاورات داخل شرکتی رااز بین برده و از قاضی دادگاه خواست به عنوان بخشی از تحقیق آنتی تراست از کسب وکار جستجوی اینترنتی این شرکت، آن را تحریم کند.
رئیس‌جمهور ونزوئلا از پیشنهاد ایجاد یک اتحاد سیاسی با حضور چین و روسیه خبر داده است. یک بلوک بین‌المللی با حضور کشور‌های آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند و می‌تواند دلالت‌های قابل‌توجهی در حیاط خلوت آمریکا به دنبال داشته باشد. این پیشنهاد در شرایطی مطرح شده که هیچ اسمی از ایران که دارای روابط سیاسی و اقتصادی قابل‌توجه با کاراکاس است، برده نشده است. کارشناسان بهره‌مندی از قدرت اقتصادی و سیاسی چین و روسیه و تمایل برای حضور در حوزه‌های نفوذ ایالات متحده در سطح جهانی را اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری این ایده از سوی نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز تصریح کرد: چرا اتحادیه اروپا مثل برده ها از فرمان امپریالیسم آمریکا پیروی می کند که بهای گزافی برای حقوق بشر مردم سوریه دارد..؟
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مقابل آمریکا در جام جهانی دنبال برد نبودیم.
بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی قطر در حالی شب گذشته در سینماهای کشور روی پرده رفت که به گفته سخنگوی «سینماداران» این اکران هیچ حاشیه‌ای به همراه نداشته است.
کریم انصاریفرد، مهاجم تیم ملی کشورمان هم در نشست خبری پسش از دیدار با آمریکا گفت: بعد از برد تاریخی مقابل ولز، توانستیم همدلی را در تیم بیشتر کنیم و آماده بازی فردا شویم.
وزیر اقتصاد فرانسه می‌گوید آمریکا در حالی به اروپا گاز می‌فروشد که قیمت آن ۴ برابر قیمت گاز در بازار داخلی خود این کشور است.
رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه سفرهای انتخاباتی‌اش، در دفاع از خود درباره نگه داشتن اسناد محرمانه دولتی، پای «جرج اچ.دابلیو بوش» را وسط کشید!
گفته می‌شود رئیس جمهور سابق آمریکا قصد داشته به اف‌بی‌آی پیشنهاد دهد تا اسنادی که در ژانویه ۲۰۲۱ با خود به خانه‌اش برده را با اسنادی مرتبط با همدستی وی با کرملین، معاوضه کند.
وزیر اقتصاد آلمان، آمریکا و دیگر کشورهای دوست صادرکننده گاز را متهم کرد از پیامدهای جنگ اوکراین سوده برده و گاز را به قیمت نجومی، عرضه می کنند.
تیم ملی آمریکا در دومین دیدار دوستانه خود طی فیفا دی اخیر، برابر تیم ملی عربستان متوقف شد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری اش به شاه اردن پیشنهاد کرده است که کنترل کرانه باختری را بر عهده گیرد، پیشنهادی که او را تا مرز سکته برده است!
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه غارت ثروت سوریه، ۱۲۳ تانکر نفت این کشور را به سرقت برده و تحویل شبه نظامیان وابسته خود «قسد» دادند.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که به‌تازگی با یورش پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به اقامتگاهش در فلوریدا جنجال‌ساز شده، در مجموع دست کم ۳۰۰ فقره سند طبقه‌بندی‌شده را نزد خود نگه می‌داشته است.
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور آمریکا دست کم ۳۰۰ فقره اسناد طبقه‌بندی‌شده را در «مار-ئه-لاگو»، عمارت وی در فلوریدا نگه داشته بود.
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه غارت ثروت سوریه، ۱۳۷ تانکر نفت این کشور را به سرقت برده و به پایگاه های خود در عراق منتقل کردند.
«مریک گارلند» دادستان کل ایالات‌متحده در بیانیه‌ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه "مار ئه لاگو" ترامپ را در "پالم بیچ" فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می‌شود این رئیس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ