رئیس شورای شهر تهران گفت:نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا، با وجود پیشنهاد از عربستان نمی‌خواهد فعلا آبی‌اناری پوشان را ترک کند.
هافبک ایرانی هال‌سیتی امیدوار است تا با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بتواند خیلی زود به ترکیب اصلی تیمش برسد.
خوان کوادرادو، مدافع راست سابق یوونتوس، با ابراز غرور از 8 سال حضور در این تیم تاکید کرد که بی سر و صدا درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت.
سر جیم راتکلیف، میلیاردر انگلیسی، می‌گوید همچنان به خرید منچستریونایتد امیدوار است و پیشنهاد خوبی را به گلیزرها ارائه کرده است.
قرار است فردا لوئیس انریکه رسما به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی شود ولی او همچنان بر سر یک مسئله با باشگاه مشکل دارد.
ریکاردو ساپینتو امیدوار دومین جام قهرمانی را همراه با استقلال بالای سر ببرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت تیمش به دیدار فردا به عنوان فرصت انتقام فکر نمی‌کند و تنها به فکر صعود به فینال است.
سایپا مصاف با آرمان گهر در هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت تا شرایطش برای صعود به لیگ برتر سخت شود.
کول پروچاسکا که رویای کاهش وزن در سر داشت، پس از کاهش بیش از ۱۵۲ کیلوگرم از وزن خود، وضعیت بدنش را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت.
در تحقیقات نخست، کارآگاهان پی بردند که قربانی بر سر یک قطعه زمین با افرادی اختلاف داشته و در زمان درگیری از طرف آن‌ها هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.
تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در کورس فشرده قهرمانی لیگ برتر چیزی جز سه امتیاز در کرمان را نمی‌خواهد.
پاتریک شیک مهاجم اهل چک لورکوزن و رقیب سردار آزمون در این تیم این روزها شرایط دشواری را پشت سر می‌گذارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات، نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
درحالی که وزیر آموزش و پرورش گفته بود رئیس‌جمهور به موضوع بازگشایی مدارس توجه دارد و می‌خواهیم پیشنهاد دهیم که شاخص‌ها برای تعطیلی مدارس را تعلیق کنند وزارت بهداشت از مخالفت خود با تغییر استاندارد‌های شاخص آلودگی هوا برای عدم تعطیلی مدارس خبر داده است.
رییس جمهور گفت: مهم دین است و پایداری حق، برای امر به خوبی‌ها و نهی از پلشتی نباید از فضاسازی‌ها ترسید. نهی بکنیم از فساد، رشوه و کم‌کاری یک کارمند به کارمند کناری‌اش بگوید چرا دیر سر کار آمدی؟ چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گوید آقا بگویم که بگویند به تو چه؟ ما می‌خواهیم در مسیر دین یک به تو چه را تحمل کنیم یا نمی‌خواهیم؟
واشنگتن نمی‌خواهد حوزه نفوذ خود را به اشتراک بگذارد اما رهبران جدید خلیج فارس و شی جین پینگ ایده‌های دیگری دارند.
روبرتو مارتینز، سرمربی باتجربه تیم ملی بلژیک، بعد از حذف از جام جهانی با این تیم وداع کرده و استعفا داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، آرزوهای بزرگی برای چهار سال دیگر در سر دارد.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
به نظر می‌رسد که موضع مدیران بارسلونا و ژاوی، سرمربی این تیم، بر سر جذب مارکوس آلونسو یکی نیست.
گروه تکفیری داعش بعد از شهادت ایشان از خانواده وی طلب مبلغ بسیاری را در ازای دریافت پیکر شهید اسکندری کرده بود. خانواده شهید به خبر درخواست پول داعش گفتند به افرادی که برای آوردن پیکر پدرمان مامور شده اند بگویید که حاضر نیسیتم به این گروه آدم کش و تروریست هیچگونه پولی بدهیم و نمیخواهیم ریالی از بیت المال صرف آنها شود چرا که پدرمان جانش را داد تا آنها به اهداف خود نرسند و ما پدرمان را در راه خداوند داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ