ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ پیش‌رو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات روز یکشنبه اعلام کردند که در اثر باران های سیل آسای دو هفته ای که باعث سیل و رانش زمین در جنوب شرقی بنگلادش شد، دست کم ۵۵ نفر کشته و بیش از یک میلیون نفر دچار خسارت شده اند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی ۲ روز آینده وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور پیش بینی می‌شود.
زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر روز یکشنبه در عمق زمین در آرژانتین رخ داد و در کشور همسایه شیلی نیز احساس شد، اما مقامات هیچ خسارتی را گزارش نکردند.
اراک- وقوع چهار حادثه طی روز جمعه ۱۶ تیرماه در استان مرکزی جان چهار نفر را گرفت و ۱۲ نفر را مصدوم کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری استان‌های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار رعدوبرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
اهواز- رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: در روز جاری ۱۳ حریق در شهرستان اهواز ثبت شده که بر اثر اتصال برق، شدت گرما و بی احتیاطی در اهواز رخ داده است.
از فردا تا روز یکشنبه کاهش نسبی دما و سپس افزایش تدریجی و محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
یک فناوری جدید می‌تواند سقوط افراد را ۳۲ روز قبل از وقوع آن تشخیص دهد که به طور قابل توجهی به سالمندان کمک خواهد کرد.
سازمان هواشناسی از وقوع تندبادهای لحظه‌ای در برخی استان‌ها خبر داد.
امدادگران روز دوشنبه حدود ۱۰۰۰ نفر را که در عمق ۳.۶ متری آب دریا در امتداد سواحل غربی میانمار، پس از توفان قدرتمند موکا گرفتار شده بودند، نجات دادند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها پیش‌بینی شده است.
با وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از ترکیه و سوریه، شهرهای در معرض زلزله هر دو کشور ویران شده است. بازماندگان از این حادثه با مهاجرت دسته جمعی از مناطق زلزله‌زده، خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.
با گذشت چهار روز از وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از کشور ترکیه و سوریه همچنان عملیات امداد و نجات و آوار برداری در مناطق زلزله زده ادامه دارد.
ظهر روز ۱۸ بهمن ماه ساعاتی پس از نخستین زلزله ۷.۷ ریشتری در جنوب ترکیه و پس لرزه های مکرر بالای ۶ ریشتر ، زمین لرزه دیگری با قدرت ۷.۴ ریشتر این منطقه را لرزاند.
اگرچه وقوع این زمین‌لرزه بسیار ناگهانی و غافلگیرکننده بود، اما «فرانک هوگربیتس» (Frank Hoogerbeets)، زمین‌شناس هلندی و پژوهشگر موسسه «بررسی هندسه منظومه شمسی» (SSGEOS) پیشتر در یک توئیت، وقوع آن را پیش‌بینی کرده بود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از وقوع ۲۳۰۰ فقره تصادف در روز گذشته خبر داد
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از وقوع ۲۳۰۰ فقره تصادف در روز گذشته خبر داد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه آتش سوزی از صبح امروز در پایتخت خبر داد و گفت: در یکی از این حادثه‌ها، ۱۵ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز چهارشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۱۴ نشستی با عنوان «وقوع جنگ هسته ای؛ از فرضیه تا واقعیت» برگزار می کند.
اهواز - مردم شهرهای آبادان و خرمشهر برای دومین روز متوالی صبح خود را با رطوبت ۱۰۰ درصدی آغاز کردند.
روز گذشته نیز یک انفجار مرگبار در مرکز آموزشی کاج واقع در منطقه شیعه‌نشین غرب کابل رخ داده بود، که در آن حمله حدود ۱۰۰ نفر شهید و زخمی شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها افزود: به دلیل ویژگی‌های رگبار‌های فصل تابستان، امکان شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و وقوع سیلاب در برخی از مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست بنابراین تاکید می‌کنیم که مردم از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و فاصله خود را با رودخانه‌ها حفظ کنند.
سیلاب ناشی از بارش‌های سیل آسای سال جاری، روز جمعه ۷ مرداد روستای آهنگران در شهرستان فراهان را دچار آسیب جدی کرد. به گفته اهالی حدود ۵۰ خانه در این روستا به صورت صددرصدی آسیب دیده و خسارت وسیعی نیز به دامداری و کشاورزی این روستا وارد شده است. این روستا ساعاتی قبل از ورود سیلاب تخلیه شد، ولی در نهایت آوار ناشی از سیل جان یکی از اهالی را گرفت. از ساعات ابتدایی وقوع سیل نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، راهداری، نیروی انتظامی و نیرو‌های داوطلب در این روستا در حال خدمت رسانی هستند.
سعدآباد به دلیل احتمال وقوع سیلاب، ۲ روز تعطیل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ