زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر روز یکشنبه در عمق زمین در آرژانتین رخ داد و در کشور همسایه شیلی نیز احساس شد، اما مقامات هیچ خسارتی را گزارش نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
زلزله ۷.۴ ریشتری آلاسکا را لرزاند. اولین تصاویر از شدت وقوع این زمین لرزه را مشاهده می‌کنید.
سازمان هواشناسی ژاپن از وقوع زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۲ ریشتر در استان «هوکایدو» خبر داد. هنوز آماری از خسارات یا تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ملارد در استان تهران را لرزاند.
به گفته مرکز لرزه نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) دو زمین لرزه به بزرگی نزدیک به ۶ ریشتر در ساعات اولیه بامداد روز یکشنبه «کپولاوان باتو» در اندونزی را لرزاند.
دفتر ژئوفیزیک آکادمی علوم روسیه از وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر در شرق این کشور خبر داد.
دفتر ژئوفیزیک آکادمی علوم روسیه از وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر در شرق این کشور خبر داد.
شاهرود- فرماندار شاهرود از وقوع زمین لرزه در استان گلستان و احساس شدن آن در شاهرود خبر داد و گفت: این زلزله در تمام نقاط شاهرود به خصوص بخش‌های شمالی باعث ترس مردم شد.
مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت وقوع این زمین لرزه را ۰۸:۱۷:۵۷ دقیقه صبح امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه و عمق آن را در ۱۰ کیلومتری زمین اعلام کرده است.
مرکز لرزه نگاری روسیه از وقوق زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر در جنوب شبه جزیره «کامچاتکا» در شرقی ترین نقطه این کشور خبر داد.
لحظه وقوع زمین لرزه ۶.۴ ریشتری در هاتای ترکیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
استاندار آذربایجان غربی از وقوع ۵۰۰ زلزله در محدوده خوی طی چهار ماه خبر داد و گفت:دولت ۱۰۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به حادثه‌دیدگان دارد.
ایجاد موج های بزرگ در یکی از سواحل ترکیه پس از وقوع زمین لرزه مهیب در این کشور را ببینید.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
بزرگترین پس لرزه ۴.۵ ریشتر بود که امروز ساعت ۱۸:۱۱ به وقوع پیوست.
رئیس شورای شهر تهران گفت:در صورت وقوع زلزله در تهران و با وجود ترافیک بسیار و خیابان‌های باریک فاجعه بزرگ تاریخ رخ خواهد داد.
وقوع یک زمین لرزه برزگ در ایالت کالیفرنیا موجب قطع دسترسی هزاران نفر از ساکنان این ایالت به برق شد.
وقوع یک زمین لرزه برزگ در ایالت کالیفرنیا موجب قطع دسترسی هزاران نفر از ساکنان این ایالت به برق شد.
بر اساس اعلام شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تعداد ۵۷۰ زمین لرزه در شهریورماه به ثبت رسید.
منابع خبری شامگاه دوشنبه از وقوع زلزله ای شدید به قدرت ۷.۶ ریشتر در سواحل اقیانوس آرام در مکزیک خبر دادند.
خبرگزاری رویترز بامداد یکشنبه از وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۷.۶ ریشتر در پاپوآ گینه نو و صدور هشدار سونامی در پی این زلزله خبر داد.
خبرگزاری رویترز بامداد یکشنبه از وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۷.۶ ریشتر و صدور هشدار سونامی در پی این زلزله خبر داد.
بر اثر وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۶ در مقیاس ریشتر در جنوب غربی چین، دست‌ کم ۲۱ نفر کشته شدند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گیلان و عمق ۲۳ کیلومتری زمین به وقوع پیوست که شدت این زمین‌لرزه در چند شهر گیلان از جمله رضوانشهر احساس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ