سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه آتش سوزی از صبح امروز در پایتخت خبر داد و گفت: در یکی از این حادثه‌ها، ۱۵ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین نوبت صبح امروز خود را در سالن بدنسازی انجام داد.
هفته آخر تیر‌ماه پرحادثه و پرخبر بود. اخباری که البته به سیاق ماه‌های گذشته بیشتر حول موضوعات فرهنگی از‌جمله نحوه پوشش زنان و به عبارتی مسئله حجاب در جامعه بود؛ از صدور برخی احکام عجیب در مورد نقض قانون حجاب گرفته تا روز گذشته که پلیس پایتخت به صورت رسمی از آغاز به کار گسترده گشت ارشاد در خیابان‌ها خبر داد؛ موضوعی که بلافاصله با واکنش‌های زیادی همراه شد
سرمربی پرسپولیس روز گذشته فهرست تیمش را 19 نفر قلمداد کرد، در حالی که این تیم بیست بازیکن تحت قرارداد دارد.
انتظار می رود امروز نام اصلی ترین گزینه جانشینی حجت کریمی اعلام شود و اگر انتخاب او رسمی نشود، کار به فردا کشیده می شود.
اراک- وقوع چهار حادثه طی روز جمعه ۱۶ تیرماه در استان مرکزی جان چهار نفر را گرفت و ۱۲ نفر را مصدوم کرد.
عربستان به برناردو سیلوا پیشنهاد بسیار پر زرق و برقی داده است؛ اما اگر سیلوا به این کشور برود، در مقایسه با رونالدو چقدر درآمد خواهد داشت؟
قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
رشید مظاهری روز خاصی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز سپری کرد.
یحیی گل‌محمدی از ثانیه‌های ابتدایی دربی صدم تا زمانی که پیام حیدری سوت پایان را بزند آرام و قرار نداشت.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: پس از گذشت چند روز از تعطیلات نوروز، ترافیک اصلی معابر شهر تهران از امروز شنبه ۱۹ فروردین شروع شده است و شاهد افزایش حجم ترددها در پایتخت هستیم.
سوپر لیگ والیبال سال 1401 ایران با قهرمانی شهداب، همراه با حاشیه‌های جذاب و برگزاری مراسم اختتامیه باشکوه به پایان رسید.
مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تاکید کرد تیمش در بازی روز آینده برای پیروزی به زمین خواهد رفت.
بازی دیروز پیکان و هراز در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال پر از اتفاقات عجیب و ‌البته تلخ بود.
برنامه و اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اعلام شد.
در روزی که صحبت‌ها حول مرتضی پورعلی‌گنجی زیاد بود این بازیکن در ورزشگاه کاظمی خود را آماده بازی با گل‌گهر کرد.
سرمربی تیم ملی تا اعصر امروز فرصت دارد تا تک جای خالی باقی‌مانده در لیست نفرات خود را با اسم مورد نظرش پر کند.
حرکات جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، در دیدار این تیم مقابل ولورهمپتون جنجالی شده است. او در کنار زمین نوشیدنی انرژی‌زا خورد و بعد از گلزنی به ولوز هواداران این تیم را مسخره کرد.
مکس ورشتپن، راننده هلندی ردبول برای دومین بار پیاپی قهرمان رقابت‌های فرمول یک شد.
تیم نساجی یک روز بعد از تساوی در برابر پیکان در هفته چهارم لیگ برتر در مصاف دوستانه ای پذیرای تیم سپیدرود رشت بود و شکست خورد.
ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال یکی از موثر ترین های این تیم در دیدار با نفت مسجد سلیمان بود‌‌.
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
برگزاری دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن یک روز پس از برتری سپاهان در تهران مقابل استقلال بهترین فرصت برای ژوزه مورایس بود.
شناسایی ورود و خروج پول هوشمند، یکی از روش‌های دانش تابلو خوانی برای پیش‌بینی تغییر قیمت یک سهم است که در کنار سایر روش های تحلیل، می‌تواند برای کسب سود و یا جلوگیری از ضرر در بازار سرمایه مورد استفاده قرار گیرد. منظور از پول هوشمند یا اسمارت مانی، پولی است که در اختیار سهامداران عمده و بازیگران اصلی بازار قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ