با وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از ترکیه و سوریه، شهرهای در معرض زلزله هر دو کشور ویران شده است. بازماندگان از این حادثه با مهاجرت دسته جمعی از مناطق زلزله‌زده، خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
«گردشگری پایدار»، طی ۱۰ سال گذشته بسیار مورد توجه کشور‌ها پس از تغییرات اقلیمی قرار گرفته و از زمان همه‌گیری کرونا روش‌های پایداری شدن به شکل جدی در برخی از مقاصد در حال اجرا شدن است و حتی در روز جهانی محیط‌زیست در هفته گذشته (۵ ژوئن)، گردشگری پایدار یکی از راه حل‌های حفاظت از محیط‌زیست و نجات سیاره عنوان شده است.
وکیل پرونده خبرنگاران محیط زیست تاکید کرد: کیفرخواست قطعی است ولی قرار منع تعقیب قطعی نیست بنابراین ظرف ۱۰ روز پس از ابلاغ، قابل اعتراض است.
به گفته سجاد اسماعیل زاده رییس جمعیت هلال احمر ماکو، پس از کشف جسد طی یک عملیات ۱۰ ساعته و با تلاش ۹ نفر از امدادگران هلال احمر، جسد بی جان این نوجوان از محل صخره‌ای بستر رودخانه زنگمار بیرون آورده شد و تحویل مراجع ذی صلاح گردید.
بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور پس از ۱۰ روز در مجلس شورای اسلامی به اتمام رسید.
کودک ۱۲ ساله پس از ۲۶۰ ساعت ماندن در زیر آوار، سرنجام زنده بیرون کشیده شد و نجات یافت.
یک هواپیمای سعودی حامل کمک‌های امدادی برای قربانیان زلزله ویرانگر روز سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی حلب فرود آمد که اولین بار از زمان قطع روابط دیپلماتیک ریاض با دمشق در ده سال گذشته محسوب می‌شود.
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تمامی مدارس خوی از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به علت تداوم پس لرزه‌ها تعطیل است.
بنشینید و پا‌ها را در مقابل خود دراز کنیـد. پس از آن جسمی (مانند حوله‌ای تا شده یا یک تکه چوب به ارتفاع پنج سانتی‌متر) را زیـر پـاشنـه خود قرار دهیـد، عضلات ران را سفت کنـیـد و انگشتان را از مچ پا به سمت خود بکشید. تا ۱۰ بشمارید، سپس عضلات را شل کنید و این تمرین را حداقل دو بار در روز و هر بــار ده مرتبه انجام دهید.
اصفهان- توقف موقت مازوت سوزی در ۲واحد نیروگاه‌ شهید منتظری درپی مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا و شورای تامین استان سبب کاهش تدریجی آلاینده‌ها پس از ۱۰ روز آلودگی هوای شدید و مستمر اصفهان شد.
سازمان فضایی ایران در اولین روز کاری پس از تصویب برنامه ۱۰ ساله فضایی، روند اجرای این برنامه را آغاز کرد.
«روزنامه جهان صنعت» پس از انتشار مطلبی در روز ۲۸ آبان درباره کشته شدن «کیان پیرفلک» - کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای - که در آن مطلبی از صادق زیباکلام نیز منتشر شده بود، توقیف شد.
هفتمین روز از اردوی ۱۰ روزه تیم ملی جوانان ایران به ریکاوری اختصاص پیدا کرد.
از آخرین دیدار استقلال با حضور سیاوش یزدانی ۱۰ ماه و ۷ روز سپری شده است.
اگر جناب میرسلیم قوه قضاییه و دستورالعمل اجرایی کار قوه قضاییه یعنی آیین دادرسی به رسیدگی‌های قضایی را قبول دارند پس چرا از اعدام ظرف ۵ تا ۱۰ روز صحبت می‌کنند؟ و همین گفته و خواسته ایشان به صدر اخبار داخلی و خارجی کشیده شد. بگذریم که قوه قضاییه متاسفانه آیین دادرسی محکم خود را در قضایای فعلی رعایت نکرد و شتاب در رسیدگی و اجرای حکم به اساس عدالت مورد نظر قوه قضاییه خدشه وارد می‌کند.
خبر جان‌باختن تاثربرانگیز «کیان پیرفلک» کودک ۱۰ ساله اهل ایذه پس از ۳ روز همچنان ترند شبکه‌های‌اجتماعی و رسانه‌های خبری است و کاربران با انتشار تصاویری از او سوگواری می‌کنند. پیکر کیان دیروز جمعه ۲۷ آبان در ایذه به خاک سپرده شد. در ادامه تیتر‌های صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ را در واکنش به این حادثه تلخ می‌بینید:
بعد از ۱۰ روز با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ کودک رباییده شده پیدا و به آغوش خانواده اش بازگشت.
شهردار تهران ۱۰ روز پس از انتشار گزارشی در مورد تهدیدها و آسیب‌های احتمالی شن‌چاله‌ها در خبرگزاری مهر، از پیگیری موضوع شن‌چاله‌ها از طریق دستگاه قضائی خبر داد.
علیرضا سلیمی گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ۱۰ روز پس از اعلام وصول طرح استیضاح وزیر، جلسه علنی مجلس برای استیضاح وزیر مربوطه برگزار می‌شود.
کارشناس مبارزه با بیماری‌های واگیر شهرستان عسلویه روز یکشنبه ۱۰ مهر به مناسبت روز جهانی هاری اظهار کرد: این ویروس در انسان و سایر پستانداران خونگرم قابلیت رشد و تکثیر دارد، متأسفانه باید گفت در صورت ابتلای فرد به ویروس هاری، مرگ او طی چند روز پس از شروع اولین علائم آن قطعی است.
پس از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، دولت لندن به مدت ۱۰ روز عزای عمومی اعلام کرد. گفته شده عزای عمومی در انگلیس تا زمان خاکسپاری الیزابت دوم طی ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت. شامگاه پنجشنبه درگذشت ملکه الیزابت دوم تائید شد. او طی هفتاد سال گذشته تاج و تخت سلطنت در انگلیس را در در اختیار داشت و دوره او به عنوان طولانی‌ترین دوره پادشاهان در انگلیس یاد می‌شود، سرانجام در سن ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم در ۶ فوریه ۱۹۵۲ به تاج و تخت نشست. در طول سلطنت ۷۰ ساله خود، استعمارزدایی و استقلال بیش از ۲۰ کشور از انگلیس را نظاره کرد و در حال حاضر نیز پس از او فرزند ارشدش، چارلز ۷۳ ساله پادشاه انگلیس خواهد بود.
حمید نوری روز گذشته پس از یک ماه قطع ارتباط کامل، موفق شد کمتر از ۱۰ دقیقه با خانواده خود صحبت کرده و گزارشی از آخرین وضعیتش ارائه دهد.
داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سؤالاتی دارند می‌توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از طریق بخش پاسخگویی سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام یا با شماره ۰۲۱۴۲۱۶۳ در ساعات اداری در میان بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ