وزرای نفت، نیرو، جهادکشاورزی، صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور اقتصادی و دارایی برای ارایه گزارش عملکرد و نیز پاسخگویی به سوالات نمایندگان این هفته در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار نخست وزیر هند و رئیس جمهور مصر شش ماه پس از حضور سیسی در رژه روز جمهوری هند به عنوان میهمان رسمی برگزار شد. در ماه ژانویه، سیسی و مودی در مورد اقدامات برای افزایش تجارت دو جانبه به ۱۲ میلیارد دلار توافق کردند. در طول بازدید سیسی از هند، کشور‌ها همچنین توافق نامه‌هایی را برای گسترش همکاری در امنیت سایبری، فناوری اطلاعات و فرهنگ امضا کردند.
رسانه‌های آمریکا می‌گویند برای اولین بار پس از شش سال و پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به چین، یک کشتی جنگی این کشور از تنگه تایوان عبور کرده است.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
شش تن از وزرای سابق آموزش و پرورش روز گذشته در نامه مشترکی خطاب به سران سه قوه درباره اجرای طرح مولدسازی در فضا‌های آموزشی و پرورشی هشدار دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش بهای ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نسبت به متلاشی شدن این رژیم از داخل هشدار داد.
وزیر ورزش عربستان به هر بازیکن الهلال بعد از صعود به فینال جام جهانی باشگاه‌ها شش میلیارد تومان پاداش داد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، تولید محصولات دفاعی به لحاظ ارزش ریالی ۸۰ درصد رشد داشته است و علاوه بر تأمین نیازهای دفاعی، تأمین نیازهای کشور و تولید محصولات غیر نظامی نیز حدودا دو برابر شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسئول فیلترینگ است که شش عضو از ۱۳ عضو آن از دولت هستند اظهار کرد: تلاش ما این است که سرویس‌هایی که مورد نیاز مردم است که مشکل ویژه‌ای ندارند مثل گوگل پلی که تا شهریور ماه باز بود و استفاده می‌شد و با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت‌هایی روی آن اعمال شد، باز شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه اندیشه‌های غربی دیگری مطرح شد که خانواده‌ها را هدف گرفته بود. مدارس ما سه سال تعطیل بود، اما یک نفر اعتراض نکرد که دانش آموزان مشکل فاصله تربیتی در بعد روانشناختی و جامعه شناختی پیدا می‌کنند در حالی که نهایت تعطیلی مدارس در جوامع دیگر، شش ماه بوده است. نظام سلطه به دنبال این‌است که مدارس و دانشگاه‌ها را واقعا تعطیل کند.
کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: شش گروه از نمایندگان درخواست استیضاح وزیر بهداشت را تقدیم هیات رئیسه کرده، اما تاکنون معطل نگه داشته شده است؛ هیأت رئیسه به این درخواست نمایندگان رسیدگی کند.
الشتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در شش ماهه نخست امسال به اندازه کل سال قبل صدور مجوز واردات ماشین آلات حوزه معدن که ساخت داخل ندارند را داشته‌ایم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تولید ماهانه شش میلیون واحد سرُم تا پایان سال خبر داد و گفت: با دستور ریاست جمهور کمبود دارو در کشور با تولید و توزیع آنتی‌بیوتیک‌ها و سرُم تأمین خواهد شد.
قزوین- معاون صنایع عمومی وزیر صمت از افزایش ۱۸ درصدی صادرات در شش ماهه ابتدایی سال خبر داد و گفت: ٧٠درصد کالاهای وارداتی در کشور مواد اولیه هستند.
محمد مهاجری نوشت: وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ از این بالاتر، مگر آنجا کاری هم انجام میشود که الان لنگ شده باشد؟! امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. اگر آب از آب تکان خورد؟
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌هایی جداگانه به استاندار مازندران مراتب ثبت ملی شش میراث طبیعی این استان را ابلاغ کرد.
احمد وحیدی گفت: تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم که این مسئله هم به دلیل توجیه نبودن مرزبانان طالبان است و هربار هم با تماس با کابل حل شده و شکل جدی پیدا نکرده است.
وزیر راه و شهر سازی گفت: با اختصاص شش هزار میلیارد تومان اعتبار به راههای کرمان در سفر رییس جمهور به استان تحول عظیمی در حوزه راههای استان ایجاد خواهد شد.
روز پنجشنبه، چین رزمایش بزرگی را با سلاح واقعی در شش منطقه آبی و حریم هوایی نزدیک به تایوان و در واکنش به سفر پلوسی به این جزیره انجام داد. این مانور‌ها تا ساعت ۴ به وقت گرینویچ روز یکشنبه ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب شایعات مطرح شده درباره حذف کارت سوخت جایگاهداران، گفت: هیچ ابلاغیه‌ای درباره حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین وجود ندارد و چنین طرحی در برنامه نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ