جایگاه کشاورزی، شیلات و بنادر در توسعه سواحل مکران در نشستی با حضور سید حسین حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری بررسی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه رتبه جهانی ایران در امنیت سایبری هم‌رده با برخی کشورهای پیشرفته اعلام شده اما بررسی نیروی انسانی با در نظر گرفتن کارکرد حیاتی نشان می دهد که نیازمند رشد قابل توجهی در این رشته هستیم.
تعویض صندلی‌های جایگاه ذخیره تیم‌های فوتبال در استادیوم آزادی با بررسی نمونه‌های مختلف و اخذ نظر سرپرست‌های دو باشگاه بزرگ پایتخت انجام خواهد شد.
شاخص کل بورس امروز با اصلاح ۳۴۷۱۶ واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی رسید.
بررسی وضعیت آماری سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشور و مقایسه جایگاه جهانی آن حاکی از آن است که اینترنت ثابت در کشور به توسعه و تقویت بیشتری نیازمند است.
طبق آمار‌هایی که از بررسی صفحات ۳۰۰ اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام به دست آمده ۴۳.۵ درصد از این تعداد متولد دهه ۶۰ و ۴۱.۵ درصد از این اینفلوئنسر‌ها متولد دهه ۷۰ هستند. دهه هشتادی‌ها و متولدین دهه ۵۰ هر کدام با ۶.۵ درصد جایگاه سوم را در میان این تعداد اینفلوئنسر بررسی شده دارند.
بررسی آخرین رتبه‌بندی نمایه‌های بین‌المللی نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران در کنار رشد در شاخص‌های علمی متعدد توانسته در جایگاه شانزدهم دنیا تثبیت شود.
سخنگوی دولت ضمن استقبال از هرگونه پیشنهاد و ارایه راهکار برای موضوعات جاری کشور از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یک جایگاه قانونی دارد و مسیر ارائه پیشنهاد از سوی مجلس شورای اسلامی ارائه طرح و بررسی کارشناسی آن در کمیسیون‌ها و تصویب در صحن مجلس است.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش 91 هزار میلیارد ریالی این بانک بزرگ بورسی، رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
جواد نکونام می‌گوید او و مسئولان باشگاه فولاد در این مدت مشغول بررسی نقل و انتقالات باشگاه بوده‌اند و حتی یک روز هم تعطیلی نداشتند.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
بررسی نمایه های بین المللی نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران در سایه سیاستگذاری های علمی توانسته جایگاه شایسته تولید علم را کسب کند و در این مسیر در جمع ۲۰ کشور برتر دنیا قرار گیرد.
پایگاه اینترنتی اینسایدر مانکی در یک بررسی، ۲۵ ارتش قدرتمند جهان را در سال ۲۰۲۲ شناسایی و رده‌بندی کرده است که در این رده‌بندی علاوه بر این‌که کلیت هزینه‌های نظامی آنها در نظر گرفته شده، با توجه به اتکای شدید جنگ های مدرن به نیروهای هوایی و دریایی، در معیارهای مشخص شده ۵۰ درصد هزینه نظامی، ۳۰ درصد تعداد کل جنگنده‌های نیروهای هوایی و ۲۰ درصد تعداد زیردریایی‌ها مورد توجه بوده‌اند. همچنین در این رتبه‌بندی، ایران در یازدهمین رتبه و قطر در آخرِ فهرست، یعنی جایگاه بیست و پنجم قرار گرفته‌اند.
خبرگزاری رویترز در آستانه شروع جام جهانی، به بررسی شرایط دو تیم ولز و آمریکا پرداخت.
هشتمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با موضوع ارزیابی عملکرد شعب و بررسی میزان تحقق اهداف تعیین شده با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
دامپزشک باغ وحش ارم درباره آخرین وضعیت بچه فیل متولد شده در باغ وحش ارم (مایسا) گفت: این بچه فیل درحال حاضر شرایط مناسبی دارد. چندی پیش هم یک کارشناس آلمانی به باغ وحش آمد که با باغ وحش ارم ارتباط دائمی دارد و هر دوسال یک بار برای بررسی وضعیت فیل‌ها به ایران سفر می‌کند و در آخرین بازدید از فیل‌ها نسبت به وضعیت و جایگاه «مایسا» اعلام رضایت کرد.
بررسی ها نشان می دهدطی سال‌های بعد از ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴، گسترش مالکیت عمومی جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.
بررسی نتایج استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو نشان می‌دهد آن‌ها به نسبت سال گذشته در پایان این هفته نتایج و جایگاه بهتری کسب کرده‌اند.
در این گفت‌وگو کارشناس ارشد بازار سرمایه به بررسی رویدادهایی که طی ۶ ماه گذشته همانند یک دست انداز در مقابل بهبود روند معاملات بازار سهام عمل کرده‌اند، پرداخته و تاکید دارد که با توجه به اهمیت جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد، نمی‌توان در تصمیم‌گیری‌های مهم اقتصادی، شرایط بازار سرمایه و سهامداران را نادیده گرفت.
صبح ۱۹ شهریور امسال، گزارش کشف جسد مرد میانسالی مقابل جایگاه سوخت، در اطراف تهران به پلیس اعلام شد. به‌دنبال این گزارش، بازپرس محمد تقی شعبانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد میانسال که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودرو مواجه شدند.
در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است، اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاه‌های دیگر نیز مهیا شود.
مسجد از ابتدای اسلام تاکنون جایگاه ویژه ای در بین مسلمانان و کشورهای اسلامی داشته است. این مکان مقدس علاوه بر نقش عبادی مذهبی، خواستگاه تجمعات اجتماعی و بررسی و رفع مشکلات مختلف بوده است.
مجموعه‌های آرامگاهی صوفیان به دلیل ویژگی‌های طراحی، ساختمانی و تزئیناتی دارای موقعیت رفیعی در معماری ایران هستند و در زمره برجسته‌ترین آثار به حساب می‌آیند.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی‌امین جلسه خود، نقش، جایگاه و روابط دولت و صندوق توسعه ملی را در سیاست‌های کلی برنامه هفتم مورد بحث و بررسی قرار دادند.
در وضعیت «گذار» در نظم بین المللی چین و آمریکا به دنبال تقویت مولفه‌های هیبریدی قدرت و عبور از رقیب خود هستند؛ در  این میان تایوان دارای جایگاه ویژه‌ای است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ