نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آنچه توضیح داده شد این بود که مذاکرات تمام شده و روند توافق در حال انجام است و تصمیم سیاسی ایران گرفته شده و طرف مقابل خصوصا آمریکا باید تصمیم سیاسی خود را بگیرد آیا منافع ایران را می‌پذیرد یا باز بدعهدی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن زیر ۲۳‌سال خارجی مس رفسنجان تصمیم به ترک ناگهانی و بازگشت به زادگاه خود عراق گرفت.
دونده ملی‌پوش کشورمان تصمیم گرفت برای ادامه زندگی و ورزش خود راهی کانادا شود.
ارزشمندترین بازیکن دنیا یک تصمیم مهم برای آینده خود گرفته است و درباره آن با ورزش سه صحبت کرده است.
کارخانه ذوب‌آهن به زودی تصمیم خود را در مورد فصل آینده تیم فوتبال گاندوها خواهد گرفت.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، دونالد ترامپ تصمیم گرفت تا به‌صورت یکجانبه از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ این کشور با ایران و ۵ کشور دیگر خارج شود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی ۱۱ دقیقه‌ای خود، اعلام کرد که کشورش از برجام خارج شده و تحریم‌هایی که در چهارچوب این توافق لغو شده بودند را بار دیگر علیه تهران به اجرا می‌گذارد. ترامپ در این سخنرانی گفت: «برای من واضح است که ما نمی‌توانیم از ساخت بمب هسته‌ای ایران تحت ساختار فاسد و پوسیده توافق فعلی جلوگیری کنیم.»
ستاره والیبال ایران در گفتگو با ورزش سه درباره تصمیم پر سر و‌صدای خود شفاف سازی کرد.
باشگاه دینامو زاگرب در آستانه پایان فصل تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفت.
بورل تاکید کرد: قطعا این خبر خوبی است چرا که دو کشور روابط سختی داشتند، اما تصمیم گرفتند که تعامل دیپلماتیک را از سر گرفته و سفرای خود را مبادله کنند. این مساله به ثبات منطقه کاهش تنش‌ها کمک می‌کند.
در بیانیه رسمی وزارت امور خارجه مالدیو، ضمن استقبال از بیانیه سه جانبه ایران، چین و عربستان و توافق تهران و ریاض برای از سرگیری روابط دیپلماتیک، آمده است: در روشنی این تحولات مثبت و خوشایند، دولت مالدیو تصمیم گرفته است روابط دیپلماتیک خود را با جمهوری اسلامی ایران از سر بگیرد.
"جورجیو کافیرو" تحلیلگر ارشد آمریکایی و مدیر اجرایی موسسه تحلیل وضعیت خلیج فارس نیز گفت که توافق ایران و عربستان با میانجیگری چین باید از دریچه تحولات از سال ۲۰۲۰ در خاورمیانه به سمت "تصمیم گیری عملگرایانه سیاست خارجی و تعامل دیپلماتیک میان کشور‌هایی که مشکلات عمده‌ای در روابط خود داشته اند" درنظر گرفته شود.
اسلامی: با توجه به اینکه طرفین به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و حتی مانع همکاری کشور‌ها و سایر شرکت‌ها با ایران شدند و تحریم‌ها را هم افزایش دادند ایران به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات گرفت
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نسبت به پست بازی یکی از بازیکنان مورد اعتماد خود تصمیم جدید گرفت.
نماینده مردم تهران گفت: ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران تصمیم گرفت که اراده خود را بر اراده مستکبران تحمیل کند و دیگر گوش به فرمان آمریکایی‌ها نباشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران تصمیم گرفت که اراده خود را بر اراده مستکبران تحمیل کند و دیگر گوش به فرمان آمریکایی‌ها نباشد.
سرمربی بایر لورکوزن تصمیم گرفته مهاجم ایرانی خود را در دیدار با پورتو روی نیمکت قرار بدهد.
بسیاری از بازیکنان پرسپولیس و همه بازیکنان ایرانی این باشگاه، زمان شروع بازی، با بستن نوار مشکی‌رنگ به روی مچ‌شان، همدردی خود با مرگ مهسا امینی را نشان دادند؛ ولی این مورد یک استثنا داشت: مهدی ترابی. هافبک خلاق و شماره ۹ پرسپولیس برخلاف سایر هم‌تیمی‌هایش تصمیم گرفت در این حرکت گروهی نقشی نداشته باشد.
لورا روزن خبرنگار سرشناس حوزه بین‌الملل هم در حساب توییتر خودش نوشت که «منابعی از ایالات متحده آمریکا گفته‌اند که این کشور تصمیم خود را در مورد پاسخ ایران گرفته است، اما در حال مشورت با متحدان و احتمالا اسرائیل و دیگران قبل از ارسال» به اتحادیه اروپا است.
خبرگزاری امارات گفت: بازگشت سفیر امارات به ایران در چارچوب تصمیم سابق ابوظبی برای افزایش سطح نمایندگی دیپلماتیک تا سطح سفیر صورت گرفته است.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر طرف غربی تصمیم سیاسی خود را بگیرند که ملت ایران و به ویژه منافع آن را در نظر بگیرند، توافق در دسترس است.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر خواهد گرفت.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ