یامین‌پور درباره کنش‌های رسانه‌ای متفاوت در روز‌های اخیر می‌گوید: تمام کنش رسانه‌ای رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان نسبت به یکپارچگی ملی و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است و حالا این خط سیاسی در پدیده فوتبال و رویداد جام جهانی تعقیب می‌شود. اینجاست که می‌گوییم آنچه در این دو سه ماه رخ داده نه تنها یک انقلاب اجتماعی یا تحول درون‌زای فرهنگی نیست؛ بلکه یک پروژه سیاسی بر بستر و پلتفرم ارتباطاتی است. در واقع باید در دوران ما همواره فرهنگ و تحولات فرهنگی را در متن سیاست و سیاست بین‌الملل فهمید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درپی بگومگوی توئیتری معاون وزیر ورزش و یک نماینده مجلس که یامین پور خطاب به رحیمی جهان آبادی نوشته بود: توییت من خطاب به نمایندگان بود تا دهنت رو ببندند بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نکنی، رحیمی جهان آبادی نیز خطاب به یامین پور نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام میده و ادعای انقلابیگری هم داره! باید دهنش را ببنده هرچند شماها! سالهاست گوشها و عقلتون بسته است و دهنهاتون باز و از کل عالم ایراد میگیرید.
یامین‌پور در ریشه‌یابی دلایل تأخیر یا استنکاف در پرداخت وام ازدواج به جوانان از سوی برخی بانک‌ها، گفت: دستور حمایت از ازدواج جوانان مصوبه شورای عالی جوانان است که ریاست آن‌را شخص رئیس‌جمهور بر عهده دارد و قوانین و دستورات با امضای ایشان ابلاغ می‌شود.
فعلا موضوع نقد توییت وحید یامین‌پور نیست؛ هرچند می‌توان فقط به این بخش بسنده کرد که بسیاری از مدیران مدنظر همین معاون وزیر با همان ویژگی‌هایی که یامین‌پور در نظر دارد، در خدمت صادقانه نمره چندان بالایی نمی‌گیرند؛ ولی هدف عبور از دامن‌زدن به دوقطبی‌ها و خط‌کشی بین «خودی» و «غیرخودی» است تا فضای نه‌چندان دوستانه‌ای که چندین ماه پیش، به‌ویژه در جام جهانی، حول محور تیم ملی شکل گرفته بود، از بین رفته و این تیم همچنان و همیشه مردمی بماند.
امیر قلعه‌نویی در شرایطی کارش را در تیم ملی استارت زده که دستیارانش را معرفی کرده است.
چهره جنجالی اصولگرا و معاون وزارت ورزش و جوانان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره جزایر ایرانی واکنش متفاوتی نشان داد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رژیم سلطه رسانه، نیاز امپریالیسم را برای جنگ‌های رو در رو مرتفع کرده است، عنوان کرد: چرا که از دل آن مردم می‌تواند برای خودش سرباز خلق کند و نفوسی که برای آن‌ها باید بجنگد، از خودِ ملت مورد هدف، ایجاد کند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش گفت: تمام کنش رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است.
وزیر ورزش و جوانان در حکمی، وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان را به عنوان « رییس کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان » منصوب کرد.
وحید یامین پور معاون وزیر ورزش گفت: همه افراد در جهان که اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی جهانی مانند توئیتر و اینستاگرام دارند دوتابعیتی محسوب می‌شوند و حالا این حائز اهمیت است که کاربران مثلا در ایران از جمله شما دانش‌آموزان که فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز کرده‌اید، تابعیت جمهوری اسلامی را بیشتر پذیرفته‌اید یا شبکه‌ای که شهروند مجازی آن هستید؟
یامین‌پور با بیان اینکه جهان رسانه‌ای جهانی پرجوش و خروش است، گفت: امیدوارم شما دانش‌آموزان از این جهان پرجوش و خروش با موفقیت و سالم عبور کنید و جزو مسخ‌شدگان برخی شبکه‌های اجتماعی قرار نگیرد. همچنین جزو تأثیرگذاران باشید و در زمره مسخ‌شدگان در شبکه‌های اجتماعی قرار نگیرید.
دبیر شورای عالی جوانان گفت: مردم خیال‌شان راحت است چراکه با توجه به پشتوانه امت مؤمن ایران و با معرفت به اهل بیت (ع) و رهبری حضرت آقا و خونی که پای این نظام ریخته شده، جمهوری اسلامی پاینده و نامیرا است و آسیب جدی نخواهد دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ