حربه جدید مهدی تاج برای فرار از محرومیت احتمالی از جریمه و تنبیه در عین آنکه عجیب است، خنده‌دار هم به نظر می‌رسد. مهم‌ترین پرسشی که در این بین مهدی تاج و رفقایش باید به آن پاسخ دهند، این است که چطور در دو، سه سال اخیر از ترامپ شکایت نکرده‌اند و حالا که شرایط را علیه خودشان می‌بینند به سرشان زده در دادگستری تهران، درست در زمانی که پیش‌تر پرونده‌ای قضائی علیه خودشان شکل گرفته و حالا خبر از پیگیری آن می‌رسد، از رئیس‌جمهور سابق آمریکا شکایت کنند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج می‌گوید باید تلاش کنیم موانع استقلال برای حضور در آسیا رفع بشود و این تیم مجوز حرفه‌ای بگیرد.
مهدی تاج مجوز حرفه‌ای شش باشگاه لیگ برتری را به مدیران اعطا کرد.
مهدی تاج ضمن اشاره به بدهی برخی باشگاه های لیگ برتری گفت: راغب هستیم استقلال هم مراحل خود را طی کرده و مجوز حرفه ای بگیرد.
حالا جوزپه برگومی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که تمام دوران حرفه‌ای خود را در اینتر گذراند و اکنون مفسر تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا است، در گفت‌وگویی تلویزیونی مهدی طارمی را با لیونل مسی مقایسه کرد و طارمی را بهترین گزینه برای خط حمله میلان انتخاب کرد.
سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
یووان لی می، ایجنت فرلاند مندی نقش فائزه العماری در آینده حرفه‌‌ای کیلیان امباپه را زیر سوال برده است.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف بازدید کرد.
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال به تشریح جلسه مهدی تاج و حجت کریمی پرداخت.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، می‌گوید این تیم منتظر لغزش بنفیکا برای رسیدن به صدر جدول خواهد بود.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
مدیر تیم امید بعد از جلسه با مهدی تاج و مهدی محمدنبی پاسخ روشنی درباره وضعیت این تیم نداد!
مهدی تاج می‌گوید پرسپولیس با پرداخت مطالبات رادوشویچ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال در ارومیه گفت: متاسفانه حذف استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده با این حال پرسپولیس همه موانع را برای دریافت مجوز حرفه‌ای پشت سرگذاشته و تنها یک پرونده ۲۰۰هزار دلاری ممکن است مشکلاتی برای این باشگاه بوجود بیاورد.
سعید مهری می گوید استقلالی‌ها می خواهند زمانی که به صدر جدول می رسند، طوری نتیجه بگیرند که اختلافشان با دیگر تیم‌ها بیشتر شود.
مهدی تاج می‌گوید حرف‌های اسکوچیچ بار حقوقی داشته و می‌توانند از او بابت ادعاهایش شکایت کنند اما این به معنای این نیست که این مربی حرف خلافی زده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، همراه تیم ملی راهی قطر نشده است. او به همین خاطر در سمینار سالانه افسران صدور مجوز حرفه‌ای شرکت کرد.
در شبی که مهدی طارمی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مسیر بلند حرفه‌ای خود انجام داد، استعدادیاب‌های چلسی در ورزشگاه دراگائو نظاره‌گر او بودند.
مهدی تاج اظهارنظر روز گذشته‌اش در مورد حذف قطعی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را اصلاح کرد.
حرفهای مهدی تاج در مورد ابطال مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، بازتاب زیادی در فضای فوتبال ایران داشته است.
حرفهای مهدی تاج در مورد ابطال مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، بازتاب زیادی در فضای فوتبال ایران داشته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو رسانه‌ها را عامل مهمی در پیش‌برد اهداف ترسیم شده در صنعت خودرو کشور توصیف کرد و گفت: بازتاب دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو، در ارتباط مستقیم با فعالیت‌ها و رویکرد حرفه‌ای رسانه‌هاست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهدی قایدی در اولین حضورش توانست استقلال را صاحب سه امتیاز کند، گفت: ریکاردو ساپینتو باید مراقبت شود و رفتار او در بازی با ملوان حرفه‌ای نبود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۹۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ