ژاوی که فردا رافینیا را در اختیار ندارد، می تواند سیستم تیمش را تغییر دهد یا اینکه گاوی را به سمت چپ فاز تهاجمی ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.
محمدجواد آزاده می‌گوید بازی برابر هواداران نساجی حتی برای تیم‌های مدعی لیگ برتر هم آسان نخواهد بود.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مسابقه مقابل بلغارستان آماده می شویم و تمام توان‌مان را برای ارائه یک بازی خوب به‌کار خواهیم گرفت.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌ها را اجرا می‌کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
تنیسور شماره یک جهان جهان از رویای بازی با هموطن خود رافائل نادال در مسابقات دونفره در المپیک پاریس صحبت کرد.
ملی‌پوشان تفنگ کشورمان و جواد فروغی قهرمان المپیک در جام جهانی باکو نتایج ضعیفی کسب کردند.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که غیبت برونو فرناندز در دیدار شب گذشته شیاطین سرخ مقابل سویا در لیگ اروپا بسیار حس شد.
رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان گفت: به خاطر نداشتن حریف تمرینی مجبوریم اردوی آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی را در شهرستانها برگزار کنیم تا ورزشکاران دچار افت عملکرد نشوند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کمبود بلیت در شرایط کنونی به دلیل افزایش تقاضای سفر است.
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون‌های ملی والیبال منطقه آسیای مرکزی به دلیل نبود پروازهای بین‌المللی به کیش به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۳ درصد مدارس ما نیازمند مقاوم سازی و شش درصد (۳۳ هزار کلاس درس) نیز نیازمند تخریب و بازسازی است.
بازیکن استقلال می گوید بین سه تا پنج هفته باید کارهای درمانی خود را انجام دهد تا به تمرینات بازگردد.
سرمربی سپاهان بار دیگر از نبود هواداران تیمش در ورزشگاه ابراز ناراحتی کرد.
مشهد ـ مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: هیچگونه الزام قانونی برای وادار کردن ساکنان به بیمه خطر سیل وجود ندارد.
مشهد ـ مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: هیچگونه الزام قانونی برای وادار کردن ساکنان به بیمه خطر سیل وجود ندارد.
تبریز- سرمربی تراکتور با بیان اینکه نبود هواداران تراکتور در بازی فردا برابر ملوان ناراحت کننده است، گفت: بازیکنان ما سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئن هستم بهتر خواهیم شد.
دو تن از افراد مرتبط با زنجیره تامین اپل گزارش دادند که این شرکت تولید آیفون ۱۴ پلاس را ظرف چند هفته پس از آغاز عرضه کاهش می دهد، زیرا تقاضا برای این مدل میان رده کمتر از حد انتظار بوده است.
رییس فدراسیون اسکیت یکی از مشکلات این رشته را نبود زیرساخت‌های مناسب در استانها عنوان کرد.
بلیت هواپیما برای مسافرانی که میخواهند در هفته آخر تعطیلات برنامه‌ریزی کرده و به سفر بروند، مهیا نیست. در بیشتر مسیرها اصلا هواپیمایی نیست که ظرفیت بلیت‌هایش تکمیل شده باشد.
رشت- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به نبود یک بانک اطلاعاتی درست در بخش کشاورزی گفت: هر محصول کشاورزی باید دارای پرونده و شناسنامه باشد.
با توجه به درخواست تیم‌های لیگ برتری و برخی مشکلات موجود احتمال دارد مسجدسلیمان از میزبانی در این مسابقات منع شود.
مالک باشگاه لیدز از بارسلونا و مدیر برنامه‌های رافینیا به خاطر عملکردشان در ماجرای انتقال ستاره برزیلی به بارسا انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ