مشهد ـ مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: هیچگونه الزام قانونی برای وادار کردن ساکنان به بیمه خطر سیل وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته‌ملی‌المپیک در بیانیه‌ای پاسخ رئیس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی‌ها محسوب می‌شود.
گمان چنین بود که اولین دیدار و سفر اردوغان به تهران خواهد بود، اما او به باکو رفت و در مصاحبه‌ای در کنار «علی‌اف» کلماتی علیه ایران بیان کرد که هیچ انتظارش نبود.
متین رضایی در حالی در یک وزن شلوغ و پرمدعی به مدال برنز جهان رسید که تا یک هفته قبل از اعزام قرار نبود در این رویداد حاضر شود.
رئیس فدراسیون هندبال به دنبال ابهام در اعزام تیم مردان به بازی‌های آسیایی چین گفت: اگر به این رقابت‌ها نرویم از مدار قهرمانی دور خواهیم شد.
تیم ملی مچ اندازی بانوان که در سال های اخیر با محدودیت هایی برای اعزام مواجه شده بود، نتیجه خیره کننده ای را در مسابقات آسیایی 2023 کسب کرد.
فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد سه هفته پایانی لیگ برتر باید بدون تاخیر برگزار شود.
وزیر ورزش و جوانان از احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید ایران به بازی های آسیایی هانگژوی چین خبر داد.
بنا به فرمانی که رئیس جمهور روسیه امضا می‌کند شمار دیگری از سربازان روسی به میدان نبرد با اوکراین اعزام می‌شوند.
با مصوبه مجلس، وزارت نفت مکلف شد تدبیری اتخاذ کند که حداقل نود درصد خودروهای بنزین سوز و نود و پنج درصد خودروهای نفت گاز سوز صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام تیمش به ژاپن و حضور در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: به خاطر نبود فرصت کافی نتوانستیم بخشی ازبرنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را اجرا کنیم.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
سرگروه تیم ملی کاراته با اشاره به عملکردش در قهرمانی آسیا، گفت: در هفته نخست سوپر لیگ آسیب دیدم و فقط با ۱۰ روز تمرین به تاشکند اعزام شدم که متاسفانه موفق نشدم نتیجه لازم را کسب کنم.
الزام ۱۵ درصدی خرید سهام توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، اگرچه در زمان خود به دلیل صیانت از اکوسیستم بازار بود، اما برای خود صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، تصمیم درستی نبوده است.
برای با حجاب شدن بانوان نیاز به اجبار و الزام قانونی نبود. کارآمدی مذهب و روحانیت در برچیدن نظام شاهنشاهی و جایگزینی نظام اسلامی متکی بر آرای ملت کافی بود تا دل‌های پاک دختران و زنان را به "استقبال از حجاب" وادارد، و پسران و مردان را برای دفاع از سرزمین و انقلاب به جبهه‌های نبرد و "استقبال از شهادت" گسیل دارد
مشهد ـ مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: هیچگونه الزام قانونی برای وادار کردن ساکنان به بیمه خطر سیل وجود ندارد.
رییس عدلیه در بازدید از دادگاه انقلاب تذکر داد که در مورد رعایت دستورالعمل الزام نبودن پوشش چادر در دادگاه و دادسرا دقت و تاکید شود.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تمام نفرات تیم مردان در قهرمانی جهان شانس مدال دارند و برنامه‌ریزی ما این است هر سه سهمیه مردان تبدیل به مدال المپیک شوند.
قانون امضاء شده از سوی رئیس جمهور روسیه به افراد محکوم به جرایم سنگین اجازه می دهد به عنوان بخشی از بسیج به خدمت سربازی فراخوانده شوند.
وزیر دفاع روسیه از اعزام هزاران نیروی فراخوانده این کشور به میدان نبرد با نظامیان اوکراین خبر داد.
معاون نظارت بانک مرکزی گفت: اگر بانکی به هر دلیل اطلاعات تسهیلات کلان خود را به بانک مرکزی ارسال نکند به کمیسیون اصل نود و دیوان محاسبات اعلام می‌شود.
وزیر صمت گفت: تاکنون الزام عدم تردد خودروهای فرسوده نتیجه‌بخش نبوده است و باید تسهیلاتی به مالکان خودروهای فرسوده داده شود تا انگیزه لازم برای اسقاط ایجاد شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: نبود پیاده راه‌های مناسب برای خانواده‌ها و شهروندان یکی از مشکلات است و پیاده راه‌های تهران مخصوصاً در کوچه‌های مدارس ابتدایی باید تعریض شود.
طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران که بنا بر اعلام شورای پنجم قرار بود آغازگر نهضت پارکینگ‌سازی در تهران باشد، روی کاغذ ماند و راه به جایی نبرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ