پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که غیبت برونو فرناندز در دیدار شب گذشته شیاطین سرخ مقابل سویا در لیگ اروپا بسیار حس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مسابقه مقابل بلغارستان آماده می شویم و تمام توان‌مان را برای ارائه یک بازی خوب به‌کار خواهیم گرفت.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌ها را اجرا می‌کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
سرانه فضای فرهنگ در کشور مطابق با آمارهایی که سه سال پیش اعلام شد، حدود 20 سانتیمتر است. در حدود هزار شهر کشور، از جمله در 75 شهر با جمعیت بالای 50 هزار نفر، هیچ سالن سینمایی وجود ندارد و در بیش از یکصد شهر کشور کتابخانه عمومی وجود ندارد... مردم شهرستان‌های کوچک باید از این حق برخوردار باشند که بتوانند آخر هفته به سالن سینمای شهرشان بروند و همچون مردم تهران، به تماشای آخرین فیلم‌های روی پرده بنشینند.
تنیسور شماره یک جهان جهان از رویای بازی با هموطن خود رافائل نادال در مسابقات دونفره در المپیک پاریس صحبت کرد.
ملی‌پوشان تفنگ کشورمان و جواد فروغی قهرمان المپیک در جام جهانی باکو نتایج ضعیفی کسب کردند.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان می‌گوید تمام بازیکنان این تیم پس سوت پایان دیدار برابر فجرسپاسی از گروه داوری حمایت کرده و آنها را به رختکن برده‌اند.
علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش گفت: رئیس جمهور و وزیر و نماینده‌ای که فرزندش مدرسه دولتی نرود نمی‌فهمد در این مدارس چه خبر است.
در دولت دوازدهم درباره دیدار به خانواده‌های شهیدان هواپیمای اوکراینی و اینکه اعضای هیات دولت به دیدار آنها بروند، تصمیم گرفته شد، هرچند که دولت درباره آن حادثه کاره‌ای نبود. من با 12 خانواده کشته‌شده‌های هواپیمای اوکراینی دیدار کردم و خیلی سخت و دردناک بود. آن زمان فشار و هجمه علیه دولت بسیار زیاد بود و این دیدارها رسانه‌ای نشد. من به عنوان معاون رئیس‌جمهور در شبکه‌های صدا و سیما سانسور می‌شدم، فقط در شبکه‌های استانی از من خبر می‌رفتند. منبع: خبرآنلاین
اریک تن هاخ پس از تساوی 2-2 تیمش با تاتنهام و در آستانه نبرد یکشنبه با استون ویلا در نشست خبری شرکت کرد و درباره موضوعات گوناگونی حرف زد.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
نماینده ادوار مجلس گفت: مرحوم افروغ در بیان آنچه در دل داشت صراحت و شجاعت داشت در نتیجه او را دوگانه نمی‌دیدید، زیرا درون و برونش یکی بود و در نفاق فردی و حزبی گرفتار نبود.
تاریخ برگزاری دربی بزرگ پایتخت میان استقلال و پرسپولیس مشخص شد و 2 تیم باید در سوم اردیبهشت به مصاف هم بروند.
رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان گفت: به خاطر نداشتن حریف تمرینی مجبوریم اردوی آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی را در شهرستانها برگزار کنیم تا ورزشکاران دچار افت عملکرد نشوند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین حضور برون مرزی خود درسال جدید میلادی ۲۰۲۳ در نخستین تورنمنت رنکینگ سال کشتی جهان شرکت خواهد کرد.
در نبرد نفس‌گیر مراکش و اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲، مراکش در ضربات پنالتی با شکست اسپانیا راهی مرحله بعد شد.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم در بازی با گل گهر، گفت: ساپینتو مربی برون گرایی است و ادامه این رفتار در طول فصل می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.
بلیت هواپیما برای مسافرانی که میخواهند در هفته آخر تعطیلات برنامه‌ریزی کرده و به سفر بروند، مهیا نیست. در بیشتر مسیرها اصلا هواپیمایی نیست که ظرفیت بلیت‌هایش تکمیل شده باشد.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق استون ویلا، به شدت از برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، انتقاد کرد.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس، می‌گوید: «قهوه از دیرباز نوشیدنی رایج و محبوب ایرانی‌ها بود. ابن‌سینا در فهرست نوشیدنی‌های دارویی خود از «بونو» یا همان قهوه نام برده بود و در دوران صفویه نیز نوشیدن قهوه در مجالس ایرانی‌ها بسیار رایج شد. در همین دوران مکان‌های به نام قهوه‌خانه در ایران شکل گرفت و مردم علاوه بر نوشیدن قهوه در قهوه‌خانه‌ها در مجالس و دورهمی‌های خود قهوه می‌نوشیدند. در آن دوران خبری از چای به عنوان نوشیدنی رایج نبود.»
بانک شهر اعلام نمود این بانک نسبت به اقاله املاک سنوات 93 تا 96 اقدام نموده که موجب شناسایی زیان انباشته گردیده است.فلذا در خصوص راه های برون رفت از مشمولیت ماده 141 اقدام نموده و گزارش هیأت مدیره و نتایج حاصل از عملکرد نشان دهنده روند رو به رشد بانک است
معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در گفت‌و‌گو با «تابناک»، به تشریح دغدغه‌های این صنعت در رویکرد به سوی برق "خودتامین" پرداخت و برنامه های مدیریت مصرف صنایع در سال جاری را علی رغم محدودیت شدید منسجم تر توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ