رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۳ درصد مدارس ما نیازمند مقاوم سازی و شش درصد (۳۳ هزار کلاس درس) نیز نیازمند تخریب و بازسازی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی که فردا رافینیا را در اختیار ندارد، می تواند سیستم تیمش را تغییر دهد یا اینکه گاوی را به سمت چپ فاز تهاجمی ببرد.
چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.
سیتی در شکست مقابل آرسنال در کامیونیتی شیلد، به وضوع نبود ایلکای گوندوگان را حس کرد و پپ باید چاره ای برای این معضل بیندیشد.
صادقی معتقد است اگر هر زبان دیگری هم در این سیستم گذاشته بشود و با همین سیستم آموزش داده بشود به یک واحد درسی پوچ خواهیم رسید: «شاید می‌توانستیم این فضا و این دروس را به موسیقی و هنر اختصاص بدهیم هر چند من معتقدم تکثر هیچ مشکلی ندارد به‌شرطی که بعدا تبدیل به اجبار نشود.»
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مسابقه مقابل بلغارستان آماده می شویم و تمام توان‌مان را برای ارائه یک بازی خوب به‌کار خواهیم گرفت.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌ها را اجرا می‌کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
اید قبول کرد، روند فعلی باعث شده تا مردم با ابهامات فراوانی مواجه باشند و احساس کنند که سیستم اهمیت مشارکت آن‌ها در انتخابات را درک نمی‌کند. بنابراین برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات باید بستر‌های لازم برای این ارتقا را فراهم ساخت تا مردم مجاب به مشارکت بیشتر در انتخابات شوند. زمانی که این بستر فراهم نشود، نمی‌توان از مردم توقع داشت که وارد عرصه‌ای شوند که برای آن‌ها نفعی نداشته و مطالبات آن‌ها را محقق نمی‌کند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: باید با سیستم قضائی فرایند خودکاری را ایجاد کنیم که اگر ساختمانی پس از چند بار تذکر گرفت دیگر وارد فرایندهای قضائی نشود و به صورت خودکار پلمب شود.
تنیسور شماره یک جهان جهان از رویای بازی با هموطن خود رافائل نادال در مسابقات دونفره در المپیک پاریس صحبت کرد.
ملی‌پوشان تفنگ کشورمان و جواد فروغی قهرمان المپیک در جام جهانی باکو نتایج ضعیفی کسب کردند.
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: تفاهم‌نامه‌ای با یک شرکت خودروسازی خصوصی و امور رفاهی مجلس منعقد شده بود، آن هم زمانی که هنوز ممنوعیت فروش حواله خودرو وضع نشده بود.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که غیبت برونو فرناندز در دیدار شب گذشته شیاطین سرخ مقابل سویا در لیگ اروپا بسیار حس شد.
براساس گزارش خبرگزاری KCNA، سیستم زیردریایی بدون سرنشین جدید تحت عنوان Haeil یا سونامی برای حملات مخفیانه در آب‌های دشمن و نابود کردن گروه‌های تهاجمی دریایی و بنادر عملیاتی اصلی با ایجاد یک موج رادیواکتیو بزرگ از طریق یک انفجار زیر آبی در نظر گرفته شده است.
در باشگاه رئال مادرید معتقدند رقابت با بارسا در لالیگا برای دهه‌ها نبردی نابرابر بوده و این حالا اثبات نیز شده است. رئال به کل سیستم داوری اسپانیا مشکوک است.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
زیردریایی اکتبر سرخ یک نسخه بزرگ‌تر و روزآمد از کلاس آکولا به طول ۶۰۰ فوت (حدود ۱۸۳ متر) با شش لانچر موشک اضافه نسبت به نسخه‌های قبلی بود. این زیردریایی به سیستم پیشرانه دریایی مگنتوهیدرودینامیک (MHD) نیز مجهز بود که به آن امکان می‌داد بدون شناسایی شدن به عمق آب برود که از لحاظ نظری آن را به سلاحی موثر برای حمله پیشدستانه تبدیل می‌کرد که می‌توانست در یک حمله غافلگیر کننده ایالات متحده را نابود سازد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همان تیمی دولت قبل در تنظیم بودجه همچنان در این دولت مغزافزار را در اختیار دارد و تا وقتی دستگاه برنامه‌ریزی اصلاح نشود خروجی‌های سیستم نیز تغییر نمی‌کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست سیستم ویدئویی داوری را زودتر بیاورند تا حق تیمی ضایع نشود.
در دما‌های سردتر این سیستم دفاعی متزلزل شد: تعداد کمتری از وزیکول‌ها تولید شد و در برابر ویروس‌های زمستانی که به آن حمله می‌کردند ضربه کم تری وارد می‌ساختند که در این مورد دو ویروس راینو و کرونا (که کووید ۱۹ نبود) بودند.
سیستم کمک داور ویدئویی در نبود تکنولوژی خط دروازه در جریان بازی برابر بنفیکا به کمک یوونتوس آمد.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مبتلایان تب کریمه کنگو، بدون علائم هستند، تصریح کرد: افرادی که دچار علائم می‌شوند در فاز اولیه دچار تب ناگهانی، لرز، سردرد، درد عضلانی، درد عضلات شکم و کمر، گیجی، حالت تهوع، استفراغ و پرخونی مخاط می‌شوند. اگر بیماری وارد فاز حاد شود، خونریزی زیر پوستی، کبودی بدن، خونریزی داخل ملتحمه چشم، خونریزی مخاط، خونریزی از مجاری بدن و در نهایت درگیری چندین ارگان بدن مثل سیستم گوارشی، ادراری و تنفسی بروز می‌کند که اگر درمان مناسب انجام نشود، ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است در صورت ورود سیستم کمک داور ویدئویی درگیری و حواشی در فوتبال ایران بیشتر خواهد شد چون فرهنگ فوتبال متلاشی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ