دو تن از افراد مرتبط با زنجیره تامین اپل گزارش دادند که این شرکت تولید آیفون ۱۴ پلاس را ظرف چند هفته پس از آغاز عرضه کاهش می دهد، زیرا تقاضا برای این مدل میان رده کمتر از حد انتظار بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مسابقه مقابل بلغارستان آماده می شویم و تمام توان‌مان را برای ارائه یک بازی خوب به‌کار خواهیم گرفت.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌ها را اجرا می‌کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
تنیسور شماره یک جهان جهان از رویای بازی با هموطن خود رافائل نادال در مسابقات دونفره در المپیک پاریس صحبت کرد.
از هموطنان به ویژه مسافران نوروزی که احتمال اتراق در چادر و فضای باز دارند، تقاضا می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه نموده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نشود.
مدیرعامل نفت به صورت جدی تقاضا کمک از مسئولین استان را دارد.
با عقب‌نشینی ایالات متحده از خاورمیانه، تقاضای بیشتری برای ایجاد یک سازوکار امنیتی رسمی برای مقابله با ایران به‌وجود خواهد آمد؛ به‌ویژه اینکه مذاکرات هسته‌ای در بن‌بست است. به زبان ساده، شرایط برای ایجاد یک سازوکار امنیتی منطقه‌ای برای مقابله جمعی از کشور‌ها با ایران هرگز به این اندازه فراهم نبوده است.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه افزایش تقاضا علت بالارفتن قیمت دلار است گفت: اگر افزایش نرخ دلار مدیریت نشود شاهد ابرتورم در کشور خواهیم شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کمبود بلیت در شرایط کنونی به دلیل افزایش تقاضای سفر است.
هافبک نفت مسجد سلیمان تقاضای کمک از مسئولین دارد و امیدوار است محرومیتش بخشیده شود.
معاملات مسکن در پایتخت در ماه های اخیر براساس قیمت گذاری مالکان صورت گرفته است و البته تا وقتی که تقاضا و عرضه برابر نشود این نوسانات ادامه دار خواهد بود.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که از امضاکنندگان تقاضای استیضاح وزیر بهداشت نبوده و در شرایط فعلی استیضاح وزیر را به مصلحت کشور نمی داند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که از امضاکنندگان تقاضای استیضاح وزیر بهداشت نبوده و در شرایط فعلی استیضاح وزیر را به مصلحت کشور نمی داند.
اگرچه وزارت صمت در مورد گرانی خودرو، به عدم توازن عرضه و تقاضا اشاره می کند اما نکته این است که تا وقتی تورم مهار نشود هر قدر هم عرضه خودرو زیاد شود، باز ماهیت سرمایه ای خودرو تغییر نمی کند.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: باتوجه به شرایط روسیه و مجموعه تحولاتی که در حوزه مسیرهای حمل بار رخ داد، حجم تقاضا برای صادرات به این کشور با رشد مواجه شد
کارشناس ارشد بازار سرمایه معتقد است با راه‌اندازی صندوق املاک، دیگر امکان بهانه‌گیری بانک‌ها در خصوص نبود تقاضا برای خرید املاک آن‌ها کاهش می‌یابد و شاهد فروش شفاف و رونق معاملات این دست از املاک و مستغلات در بستر بورس ها نیز خواهیم بود.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: با توجه به کاهش نرخ اونس جهانی، کاهش نرخ دلار در بازار تهران و نبود تقاضا، قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته تاکنون میانگین ۲ درصد کاهش یافته است.
به دلیل نبود امکانات و ضعف در تامین آب آشامیدنی زائران، در ۲۵ کیلومتری مرز مهران، زائران اربعین از فرط تشنگی مقابل ماشین‌های عبوری را می‌گرفتند و از آن‌ها تقاضای آب می‌کردند.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
رصد معاملات بازار توافقی در پنجمین روز هفته نشان از تداوم نوسان کاهشی دلار در کانال ۲۸ هزار تومانی دارد. این در حالی است که این روزها، نگاه فعالان بازار به مذاکرات احیای برجام و اخبار مثبت آن است. موضوعی که باعث شده، تقاضای هیجانی در بازار مشاهده نشود.
عامل قتل و شرارت های مشهد دستگیر شد
پسرعموهای قاتل باند سرقت تشکیل دادند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ