مشهد ـ مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: هیچگونه الزام قانونی برای وادار کردن ساکنان به بیمه خطر سیل وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک استقلال خوزستان معتقد است با وجود شکست نمایش خوبی مقابل آلومینیوم داشتند.
بازیکن جوان پرسپولیس با وجود مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، با انگیزه بالایی درباره آینده و بازگشت به میادین صحبت می‌کند.
چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.
با وجود پیروزی پر گل در دیدار روز گذشته، اما جواد نکونام همچنان تیمش را نیازمند تقویت می بیند.
با وجود بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات گفتگوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور آمریکایی، یک رسانه آمریکایی، این گفتگو را در سطح «دعوت» ندانست.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
اصرارهای هواداران بوکاجونیورز نیز نتیجه بخش نبود و لیونل مسی حاضر نشد پیراهن این تیم را در شب خداحافظی رومن ریکلمه به تن کند.
با وجود حضور محمد بنا در تمرین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، گویا او فعلا علاقه ای برای روبرو شدن با شاگردان سابق خود ندارد.
او درباره احتمال جدایی محبی و قایدی گفت: شایعات هر روز وجود دارند. این حرف رسانه‌هاست و من چه می‌توانم بگویم. اکنون ما می‌خواهیم نساجی را شکست دهیم و همه تمرکزمان روی این بازی است.
تیم فوتبال ناتس کانتی با وجود عملکرد فوق العاده در قهرمانی لیگ ملی ناکام بود.
رئیس فدراسیون هندبال از مذاکره با «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم ملی در هفته آینده خبر داد. به گفته پاکدل، اگر مشکل ارزی حل نشود احتمال جدایی وویوویچ و منتفی شدن مربی خارجی وجود دارد.
رئیس فدراسیون هندبال از مذاکره با «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم ملی در هفته آینده خبر داد. به گفته پاکدل، اگر مشکل ارزی حل نشود احتمال جدایی وویوویچ و منتفی شدن مربی خارجی وجود دارد.
کریستین استلینی معتقد است که سون در نبود کین احساس مسئولیت بیشتری کرده و دو گل به ثمر رساند.
پویتوین پویتیرز با وجود عملکرد خوب محمدجواد معنوی نژاد متحمل یک شکست دیگر شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
مشهد ـ مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: هیچگونه الزام قانونی برای وادار کردن ساکنان به بیمه خطر سیل وجود ندارد.
گلر کرواسی با وجود دریافت سه گل، بهترین بازیکن تیمش برابر آرژانتین بود و در پایان بازی تاکید داشت که روی جولین آلوارز مرتکب پنالتی نشد.
نایب رئیس دوم فدراسیون‌ فوتبال اعلام کرد قدم‌های مثبتی برای رفع تعلیق ایران برداشته شده است.
در ابتدای فصل استقلال با وجود در اختیار داشتن امیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی و همین طور بخدمت گیری پیمان بابایی و سجاد شهباززاده اصرار شدیدی روی جذب محمد محبی داشت.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با وجود اینکه بازی امروز از حساسیت خاصی برخوردار نبود ولی داوران، بازی امروز را حساس تر کردند.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان انتقاداتی را نسبت به رفتار فیروز کریمی وارد کرد.
با وجود درخشش محمد جواد معنوی نژاد، تیم پویتوین در هفته اول لیگ فرانسه شکست خورد.
با وجود اینکه کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، کیلیان امباپه را مامور زدن ضربات پنالتی کرده، شب گذشته بازهم نیمار پنالتی پاریس را زد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نبود مدیریت واحد شهری را یکی از مهمترین عوامل برخی از مشکلات شهر و مردم دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ