بلیت هواپیما برای مسافرانی که میخواهند در هفته آخر تعطیلات برنامه‌ریزی کرده و به سفر بروند، مهیا نیست. در بیشتر مسیرها اصلا هواپیمایی نیست که ظرفیت بلیت‌هایش تکمیل شده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن از عملکرد شاگردانش مقابل تایلند رضایت ندارد
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار بر این شده از ظرفیت حمل و نقل زمینی، خودرو و هواپیما در این ایام استفاده شود تا مشکلی برای تردد زائران حسینی ایجاد نشود. سازمان اتوبوسرانی نیز قیمت رفت و برگشت بلیت را اعلام کرده است. معاون وزیر راه و مسئولان اجرایی نیز در نشست کمیسیون بودند.
چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مسابقه مقابل بلغارستان آماده می شویم و تمام توان‌مان را برای ارائه یک بازی خوب به‌کار خواهیم گرفت.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌ها را اجرا می‌کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
مدیران انجمن دفاتر مسافرتی ایران از نبود بلیت هواپیما گلایه کردند. در مقابل، رئیس سازمان هواپیمایی گفت: استقبال مردم از ناوگان هوایی زیاد است و می‌خواهیم عدد ناوگان را به ۲۵۲ فروند برسانیم.
رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
سرمربی استنقلال خاطرنشان کرد: این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.
مشکلات مستأجران و نبود بلیت هواپیما وتوافق ریلی ایران و روسیه از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
راه و مسکن در هفته ای که گذشت برای مستاجران دلهره آور بود و در بخش راه و نیز بلیت هواپیما موجود نبود و این می تواند به معنای افزایش قیمت باشد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: بعد از حمله سایبری در خردادماه سال جاری تقریبا همه سامانه‌های شهری تحت تاثیر قرار گرفت از جمله سامانه فروش بلیت مترو که همان زمان یک نسخه برای این سامانه پیچیدیم تا حداقل بهره برداری دچار اختلال نشود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه، به مشخص نبودن شرایط بلیت فروشی، تعداد بلیت های سهم سپاهان و نحوه انتخاب داوران برای مسابقه فردا مقابل پرسپولیس اعتراض کرد.
باشگاه بارسلونا شب گذشته بلیت‌فروشی برای ال‌کلاسیکوی 19 مارس(28 اسفند) را شروع کرد و پس از یک ساعت هیچ بلیتی در دسترس نبود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کمبود بلیت در شرایط کنونی به دلیل افزایش تقاضای سفر است.
سخنگوی حماس با اشاره به ادامه نبرد شمشیر بیت المقدس برای دفاع از مسجد الاقصی، یادآور شد که مقاومت در غزه همچنان مترصد اوضاع و رخدادهاست.
رئیس هیات مدیره باشگاه پتروپالایش بلیش گفت: شرایط مالی و اقتصادی و چگونگی برگزاری مسابقات برای باشگاه فراهم نبود.
سرمربی تیم کشتی آزاد بلیش تاکستان تأکید کرد، از دو کشتی‌گیر روس تیمش، یکی در حد انتظار ظاهر نشد و دیگری ناجی این تیم در راه قهرمانی شد.
پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.
آغاز سفرهای آخر تابستان و نبود بلیت پرواز، تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث فرهنگی ملی و جهانی، برگشت طرح مانع‌زدایی از توسعه برق از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
موسوی رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: توافق شده که جریمه لغو بلیت هواپیما برای مسافران در نظر گرفته نشود و زائران در صورت لغو بلیت به طور کامل پول خود را دریافت می‌کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در این فصل نفرات خوبی را به خدمت گرفته و اسکلت فصل گذشته را هم حفظ کرده است، گفت: آینده خوبی را برای استقلال در لیگ بیست و دوم می بینم.
امام رضا علیه السلام با ظرافت عملی بی مانند، روشی اتخاذ کرد که هم خواسته مامون تامین نشود، و هم سراسر بلاد پهناور اسلام به حق نزدیک شوند. ایشان در دوران حیات مبارک‌شان همواره در حال ترویج مکتب حسینی و بیان مظلومیت اهل بیت بودند که روایت‌هایی از آن در تاریخ درج شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ