وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تغییر مدیریت سکوهای بومی نه در دولت مطرح شده و نه در دستور کار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
سرپرست معاونت توسعه پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی گفت: اثرات تغییر اقلیم سبب شده تا رژیم بارش و تبخیر در حوضه آبریز دریای خزر تغییر یابد.
اهواز - عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه چالش و آسیب مهم شهر اهواز، عدم ثبات مدیریت شهری است، تصریح کرد: در ۱۲ سال ۱۷ شهردار در اهواز تغییر کرده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به تغییر محل نشست ایران و عربستان به دلیل عکس سردار سلیمانی گفت: اگر از روی مدیریت باشد و بخواهد به تدریج جایگاه سردار سلیمانی را برای آن‌ها تفهیم کند، مشکلی ندارد. وزیر امورخارجه هم نمی‌خواستند مصلحت را نادیده بگیرند. مصلحتی که موجب تضعیف شود درست نیست ولی اگر موجب مدیریت جایگاه باشد بلامانع است.
وحیدی اظهار کرد: وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف انرژی بررسی‌هایی را برای تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی انجام داد که در کشور اعمال شد و نتیجه مثبتی نیز به دنبال داشت.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه نرخ ارز شناور است ولی دولت آن را مدیریت می‌کند، گفت: نگاه اقتصادی دولت ثابت است ولی تاکتیک‌ها ممکن است تغییر کند.
وزیر کشور گفت: باید قالب‌ها را عوض کنیم و اگر لازم است آنها تغییر دهیم، زیرا آنچه مهم است هدف است و فرم و قالب‌ها صرفاً یک وسیله است؛ هدف اصلی افزایش سرمایه اجتماعی است.
استاندار تهران با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف و خاموشی وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعت اداری گفت: ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد ساعت ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود.
مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: جدا از اتفاقاتی که برای استقلال در طول فصل افتاد بیشترین ضربه را تغییر مدیریت به این تیم زد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: کشاورزان مهم‌ترین گروه تولید کننده مایحتاج عمومی و غذایی مردم هستند که باید در زمینه تولید و کاهش خسارات احتمالی مورد حمایت قرار گیرند.
بروز برخی مشکلات و چالش‌ها در دیگر حوزه‌های تحت مدیریت وزیر صمت از جمله بازار لوازم خانگی و فولاد و مس ضرورت این تغییر را جدی‌تر می‌کند و چه بسا این تغییر نسبت به جابجایی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش هم اولویت داشت.
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی آیت‌الله مروی اتخاذ نشده و ادعای ایجاد اختلال در مدیریت آستان قدس رضوی به واسطه شرایط جسمانی آیت‌الله مروی صحت ندارد.
وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در بخش اداری برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است، خوشبختانه هیأت دولت ساعت فعالیت اداری را در اسفند ۱۴۰۱ مصوب کرد و بر اساس آن از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کار اداری از ۶ بامداد تا ۱۳ خواهد بود.
همزمان با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی، مدیرعامل باشگاه نیز تغییر کرد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با اشاره به اینکه ایران جزو ۹ کشوری است که بیشترین آسیب ناشی از تغییرات اقلیم را دارد، گفت: طرح سازگاری با تغییرات اقلیمی لازم است اجرایی شود.
دقایقی بعد از پیروزی سپاهان مقابل تراکتور، اعضای هیئت مدیره باشگاه در جمع بازیکنان از محمدرضا ساکت حمایت کردند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییراتی که در مدیریت استقلال صورت گرفت عجیب بود گفت: امیدوارم این اتفاق به سود استقلال تمام شود.
حمیدرضا سجادی در مورد تغییر به وجود آمده در مدیریت استقلال و احتمال این تغییر برای پرسپولیس توضیح داد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و اهمیت ورزش همگانی در کاهش هزینه های درمان پرداخت.
شهردار تهران گفت: حدود پنج ماه برای تغییر مدیران و شهرداران کار کرده و ۳۳ پارامتر را ارزیابی کرده‌ایم و اکنون تغییر مدیریت در شهرداری به اتمام رسیده است.
جمهوری اسلامی نوشت: با سرکوب می‌توان اغتشاشات را مهار کرد، ولی اعتراضات فقط با تغییر در رفتار و مدیریت مبتنی بر عدالت، صداقت و خدمت پایان می‌یابند.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تغییر ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار در ۶ ماهه دوم سال خبر داد.
همزمان با نزدیک شدن به فصل گرم سال ضرورت صرفه جویی در مصرف برق به منظور جلوگیری از خاموشی و ناپایداری جریان برق اهمیت پیدا کرده است؛ مسئله مهمی که در سال جاری برای مواجه با آن تدابیر ویژه ای مثل پرداخت پاداش به مشترکین صرفه جو در نظر گرفته شده است.
با تاکید وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه بر هم افزایی و هماهنگی، به نظر می رسد دوره جدیدی از همکاری این دو دستگاه اطلاعاتی برای تامین امنیت کشور و خنثی سازی توطئه های دشمنان آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ