مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تغییر ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار در ۶ ماهه دوم سال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، بر اساس آیین نامه‌های موجود، این اختیار به استان‌ها داده شده است تا با هماهنگی ستاد و با توجه به شرایطی که دارند ساعت شروع آغاز به کار مدرسه را تعیین کنند.
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار بانک‌ها تا ۱۵ شهریورماه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه شروع و ۱۲ و ۳۰ دقیقه پایان می‌یابد.
از روز گذشته به دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام شده که ساعت کاری تمام کارکنان آن‌ها تا ۱۵ شهریور حداکثر ساعت ۱۳:۰۰ است و بقیه ساعت کار موظفی از طریق دورکاری جبران خواهد شد.
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تفاوت و تنوع شرایط آب و هوایی در سطح کشور شاید بهتر باشد که تعیین ساعات کار ادارات در استان‌ها با لحاظ مقرراتی به استانداران تفویض شود تا در وضعیت اضطراری و موارد لزوم متناسب با شرایط استان تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
تعاملات بخش‌های اداری و خصوصی حالا دچار چالش‌هایی شده است. حجم بیشتری از کار ارتباطی این دو بخش دولتی و غیردولتی باید در ساعات محدودتری انجام شود. مثلاً سازمان بورس ساعت کاری‌اش مانند قبل و ۸:۴۵ تا ۱۲:۳۰ است. بازار ساعت کاری‌اش تغییر نکرده، ساعت طرح ترافیک مانند قبل است، اما ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی بنا به مصوبه دولت تغییر کرده و عملاً ساعت کاری این ناوگان بیشتر شده است.
باید از آقایان موافق و مخالفی که دست به این کار می‌زنند پرسید. ما اساساً دو رویکرد در کشور داریم که یکی علم‌گرا یا عقلانی است و این رویکرد به‌دنبال منافعی در سطح ملی و منطقه‌ای است و منافع وقتی مادی باشد، معمولاً علم است که تعریف می‌کند کدام استراتژی یا سیاست به بهره‌وری و سودآوری بیشتر منتهی می‌شود. رویکرد دیگر علمی نیست. در این رویکرد مردم سنتی حاضر هستند و این رویکرد دنبال این است افکار سنتی جامعه را همراه خود داشته باشد؛ بنابراین یک کار سیاسی این‌چنینی انجام می‌دهند.
رئیسی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
رئیسی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
رئیس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در خصوص ساعت اجرای طرح ترافیک همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات، توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، از تغییر ساعت کار مترو از روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ساعات کاری موزه‌های ۴ استان با توجه به شرایط اقلیمی در فصول گرم سال، تغییر کرد.
مصطفی رجبی‌مشهدی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات در تابستان اظهار کرد: براساس مصوبه هیئت دولت، ساعت کار ادارات در زمان اوج مصرف برق یعنی پانزدهم خرداد تا پانزدهم شهریور، از شش صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود.
ساعت کار موزه‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان، اعلام شد.
ساعت شروع کار بانک‌ها از ۷ صبح به ۷ و نیم تغییر کرد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریخ وضعیت ترافیکی معابر، گفت: آزادی، کارگر و بزرگراه نواب پر ترافیک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ