وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در بخش اداری برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است، خوشبختانه هیأت دولت ساعت فعالیت اداری را در اسفند ۱۴۰۱ مصوب کرد و بر اساس آن از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کار اداری از ۶ بامداد تا ۱۳ خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگویی تأکید کرد جنگ اوکراین سرعت روند تغییر نظم جهانی کنونی و ایجاد یک نظم جهانی جدید را بیشتر کرد.
ساکت الهامی با چهره ای جدید مقابل نساجی مازندران تیمش را هدایت کرد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با تغییر ساعات و شناور شدن ساعت کار ادارات، ترافیک در مسیرهای شرقی و غربی تهران به نصف کاهش پیدا کرد.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
سخنگوی دولت گفت: دولت طرحی برای تغییر روند شروع ساعات اداری ندارد. سعی داریم که برای تعطیلی زودتر روزانه کارمندان تمهیداتی بیاندیشیم.
چین مدعی است قدرتمندترین لوکوموتیو هیدروژنی جهان را ساخته است. موتور لوکوموتیو جدید از حالت بنزینی تغییر یافته و با سلول سوختی هیدروژنی کار می کند.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.
سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.
با تغییر ساعت کاری ادارات باید مواردی از جمله رضایت شغلی، ترافیک، ماجرای مهدکودک بچه‌ها و ... را هم در نظر بگیریم. اگرچه در حال حاضر نمی‌توان حدس زد که با تغییر ساعات کاری ادارات بازدهی کارمندان دولت در ساعات کاری جدید چقدر خواهد بود، اما این که کارمندان قرار است چقدر در ترافیک بمانند و چه ساعتی به محل کار خود می‌رسند و چه بازدهی خواهند داشت، حائز اهمیت است.
وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره برداری شد.
آلودگی هوا با ایجاد استرس اکسیداتیو و التهاب سیستمی، فعالیت‌های الکتروفیزیولوژیک قلب را تغییر می‌دهد. مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا ظرف چند ساعت به قلب آسیب می‌رساند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که بسیاری از سلول‌های حیاتی برای سلامتی در هر ساعت، روز و حتی فصل در تغییر و نوسان هستند.
مایکروسافت با انتشار آپدیتی جدید به حل مشکل تنظیم ساعت نیز پرداخته است.
آنگونه که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه خود توضیح داد ابتدا باید شبکه اپراتور‌ها با سرور‌های جهانی بر مبنای این سیاست جدید (عدم اعمال ساعت تابستانی) تنظیم شود که از قبل پیش‌بینی‌های لازم بر اساس پیگیری وزارت ارتباطات انجام گرفته و تمام تغییرات لازم در سامانه‌ها و تجهیزات شبکه اپراتور‌ها اعمال شده است.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.
جدول ساعت اذان صبح و طلوع آفتاب در سال جدید با طرح عدم تغییر ساعت را ببینید.
مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از تغییر دامنه فعالیت این شرکت از ساخت قطعات به طراحی و ساخت محصول خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید شروع سال تحصیلی، زمان آموزش بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم می شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در این طرح زمان آموزش و سال تحصیلی بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم شود و دیگر محدودیت مهر تا شهریور را نداشته باشیم و در اقلیم‌های متفاوت زمان سال تحصیلی متفاوت باشد.
ساعت جدید ۴ مسابقه از هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ