سرپرست معاونت توسعه پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی گفت: اثرات تغییر اقلیم سبب شده تا رژیم بارش و تبخیر در حوضه آبریز دریای خزر تغییر یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رژیم صهیونیستی برای دویست و هفدهمین بار پیاپی روستای العراقیب، در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) را ویران کرد.
سماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به راهپیمایی موسوم به پرچم صهیونیستها واکنش نشان داد و به شکنندگی امنیتی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
کشورهای عضو سازمان ملل برای نخستین بار از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی، مراسم یادبود پاکسازی قومی مردم فلسطین و روز تأسیس رژیم صهیونیستی را برگزار کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی نوشت: عصبانیت رژیم شروری که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده و باید به حضور متجاوزانه خود در سوریه پایان دهد، طبیعی است.
رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه، برای دویست و شانزدهمین بار پیاپی روستای العراقیب، در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) را ویران کرد.
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده و حدود ۲۳۰۰ پلیس از نیروهای خود را در اطراف مسجد الاقصی مستقر کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز برای دویست و پانزدهمین بار پیاپی روستای العراقیب در منطقه النقب اشغالی را تخریب کرد.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین بار در بیست‌وچهار ساعت اخیر به خاک سوریه حمله کرده و مواضعی را در دمشق هدف قرار دادند.
تشدید اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی برای چندمین بار با واکنش رئیس این رژیم همراه شد و او اذعان کرد که اسرائیل با بحران تاریخی داخلی مواجه است و سخت ترین لحظات خود را تجربه می کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به مردم بی‌دفاع فلسطین مصداق بارز تروریسم ساختاری و دولتی اسرائیل است.
به گفته روزنامه یدیعوت آحارونوت عبور از حریم هوایی عمان باعث شد تا طول پرواز دو ساعت و نیم کاهش یابد. این اولین باری است که رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عمان استفاده می‌کند. اخیرا عمان با عبور هواپیما‌های اسرائیلی از حریم هوایی این کشور موافقت کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی روستای «العراقیب» در صحرای النقب را برای دویست و دوازدهمین بار تخریب کردند.
یک مسئول سابق در سرویس های جاسوسی موساد برای اولین بار چگونگی نابودی کردن برنامه هسته‌ای عراق و ترور دانشمند هسته ای مصر را در دهه هفتاد میلادی فاش کرد.
پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری با فلسطینی ها پس از نماز جمعه و همچنین اقدامات گروه های مقاومتی، در قدس اشغالی و کرانه باختری حالت آماده باش اعلام کرد.
یک نهاد حقوقی فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی بیش از ۷۰۰ بار حقوق خبرنگاران و رسانه های فلسطین را نقض کرده است.
منابع عبری صبح امروز از آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
منابع فلسطینی از تخریب روستای العراقیب در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) برای دویست و هشتمین بار پیاپی از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات نظامی این رژیم دستور داد تا وضعیت هشدار و آماده باش را در کرانه باختری تشدید کرده و به بالاترین سطح برسانند.
دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی مخالفت و اسارت او را تمدید کرد.
برای نخستین بار طی ده سال گذشته، رییس جمهور ‎ترکیه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.
مسئولان رژیم صهیونیستی یک روستای فلسطینی را در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تحت حمایت و حفاظت نظامیان این رژیم تخریب کردند.
رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران و آمریکا به زودی به توافق هسته ای باز می گردند، گفت که این توافق برای تل آویو فاجعه بار خواهد بود.
ضعف بنیادین تل آویو اثباتگر این نکته است که وضعیت برای رژیم صهیونیستی تغییر کرده و این بار محور مقاومت است که برای صهیونیست ها معادله تعیین می کند.
رژیم صهیونیستی جنگ سه روزه را به بهانه مقابله با جنبش جهاد اسلامی آغاز کرد، اما با هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی و مناطق مسکونی بار دیگر غیر نظامیان را آماج تهاجم وحشیانه خود قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ