وزیر کشور گفت: باید قالب‌ها را عوض کنیم و اگر لازم است آنها تغییر دهیم، زیرا آنچه مهم است هدف است و فرم و قالب‌ها صرفاً یک وسیله است؛ هدف اصلی افزایش سرمایه اجتماعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
عضو شورای شهر تهران گفت:از مدیریت شهری می‌خواهم به فرمان امیرالمؤمنین به مالک اشتر توجه داشته باشد.
عضو شورای شهر تهران گفت:شهرداری تهران باید از پساب و بازچرخانی آب بهره ببرد.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای‌شهر تهران می‌گوید، شهرداری باید به صورت میدانی بسته به شرایط محیط تقاضای مردم را بسنجد، او تاکید می‌کند که دوچرخه از برنامه شهرداری تهران حذف نشده است: «همچنان دوچرخه به‌عنوان یک مد حمل‌ونقلی مورد حمایت مدیریت شهری است.»
تمام تلاش فعالان محیط‌زیست، شهروندان و برخی مدیران شهری، مقابله با بساز‌وبفروش‌هایی است که برای سود‌های چندصد میلیاردی، درختان و باغات را قربانی ساخت‌وساز‌های بی‌حدوحصر خود کرده‌اند. باغاتی در گذشته‌ای نه‌چندان دور، به برج‌باغ تبدیل شدند و حالا حفظ آن‌ها و درختان از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت:مدیریت شهری به وظایف خود عمل کرده و باید منتظر حضور تأثیرگذار سایر دستگاه‌های مسئول در این حوزه که عمدتاً دستگاه‌های دولتی هستند بود.
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آن‌ها به سایر دستگاه‌هاست و این در حالیست که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخور دارند و تجربه و تخصص آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه شاهدیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل نیز افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
شهردار تهران گفت: شهرداری‌ها و مدیریت شهری به‌خاطر سطح تماس گسترده‌ای که با مردم دارند، می‌توانند به سرعت رضایت شهروندان را فراهم کنند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به طرح برخی پرسش‌ها از متولیان مدیریت آلودگی هوا پرداخت و گفت: تا کی باید خون دل این دو خودروساز داخلی را بخوریم؟ تا کی باید خودروی ضعیف به مردم تحویل دهیم؟ چرا نمی‌توانیم از خودرو‌های با کیفیت بالاتر استفاده کنیم؟ چرا نباید خودرو‌های هیبریدی و برقی تولید کنیم و سرعت تولید آن پایین است؟ تا کی باید به خودروسازان و سازندگان موتورسیکلت فرصت دهیم؟
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران و راه آهن باید برای حل مشکل باغ راه حضرت فاطمه زهرا اقدامات لازم را انجام دهند.
وحید شقاقی شهری می‌گوید که تلاش امروز وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیریت کلان بازار سرمایه برای اعتمادآفرینی سهامداران است که در این مسیر باید مانع از تصمیمات غیرکارشناسی وزارتخانه‌ها، تصمیم‌های شبانه و دفعتی و تغییر مکرر مقررات شد، که این اقدام در جهت بازگشت اعتمادها، قطعا اثرگذار است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: دو اصل خدمت و رضایت پیام مدیریت عالی شهر تهران است که باید شهرداران با تکیه بر این دو اصل شهر را موفق مدیریت کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی تیمسار فلاحی، گفت: آنچه که مطلع هستیم این موضوع به عنوان یک سرقت قلمداد می‌شود و هر مجموعه‌ای اگر قصد تعمیر و یا دخالتی در خصوص سردیس‌ها داشته باشد باید هماهنگی‌های لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به افزایش هزینه تامین مسکن خانوار در شهر تهران گفت: شخصی که حداقل حقوق را دریافت می‌کند، باید یک و نیم برابر درآمد خود را برای اجاره مسکن اختصاص دهد.
در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، اطلاع‌رسانی درست و کافی از سوی شهرداری تهران صورت نگرفته است، اگر چه مسئولان شهری می‌گویند در این زمینه اطلاع‌رسانی در قالب (نصب بنر و تابلو) در معابر کرده‌اند، اما بسیاری از شهروندان از کم و کیف این طرح و اینکه به واسطه پارک خودرو خود در حاشیه برخی معابر باید پول پرداخت کنند، بی‌خبرند!
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:در سیل مرداد ۵ هزار و ۶۶۰ واحد شهری و روستایی تخریب شدند و ۱۰ هزار و ۹۲۰ واحد باید تعمیر و بازسازی شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: از سرمایه مسجد به خوبی استفاده نمی کنیم و در حوزه مسجد محوری باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.
شهردار منطقه ۵ ضمن تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص حادثه سیل امامزاده داوود(ع) گفت: وظیفه سازمان مدیریت بحران برای ما مشخص نبود که باید چه کند.
شهردار منطقه ۵ ضمن تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص حادثه سیل امامزاده داوود(ع) گفت: وظیفه سازمان مدیریت بحران برای ما مشخص نبود که باید چه کند.
شهردار منطقه ۵ ضمن تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص حادثه سیل امامزاده داوود(ع) گفت: وظیفه سازمان مدیریت بحران برای ما مشخص نبود که باید چه کند.
شهردار منطقه ۵ ضمن تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص حادثه سیل امامزاده داوود(ع) گفت: وظیفه سازمان مدیریت بحران برای ما مشخص نبود که باید چه کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری برای حل مشکلات شهروندان نیازمند گفتگو است و تالار گفتگو باید در تهران شکل بگیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: این هشدار را به مسئولان و مردم می‌دهیم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای ما غمگین می‌شود و بر همین اساس باید فضای مجازی خود را مدیریت کنیم .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ