بروز برخی مشکلات و چالش‌ها در دیگر حوزه‌های تحت مدیریت وزیر صمت از جمله بازار لوازم خانگی و فولاد و مس ضرورت این تغییر را جدی‌تر می‌کند و چه بسا این تغییر نسبت به جابجایی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش هم اولویت داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این دومین ضربه اساسی دولت آلبانی در ماه‌های گذشته به یگان سایبری منافقین است.
منابع آگاه امنیتی به تسنیم گفتند که دولت آلبانی، مریم رجوی سرکرده گروه منافقین را که چند ماه قبل از این کشور به فرانسه رفته بود، ممنوع الورود کرده و این حکم از سوی دادگاه ضدتروریسم این کشور صادر شده است.
تسنیم نوشت: به هیچ عنوان "ون‌های" گشت ارشاد به خیابان‌ها برنمی‌گردند و هیچ خودرویی با بغل‌نویسی "گشت ارشاد" در خیابان‌ها دیده نخواهد شد.
شنبه ۱۷ تیر ماه تعدادی از جانبازان در خیابان طالقانی تجمع کردند که به‌دنبال این تجمع درگیری‌هایی به وجود آمد.
توماج صالحی خواننده زیرزمینی که جزو تبلیغ‌کنندگان وسیع خشونت در اغتشاشات سال گذشته بود که آبان‌ماه سال گذشته در حال فرار از کشور دستگیر شد.
دورتموند با پیروزی در مسابقه امروز می‌تواند به سلطه 10 ساله بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان دهد.حالا هواداران پُرشور دورتموند در راه استادیوم «سیگنال ایدونا پارک» برای جشن قهرمانی احتمالی در بوندسلیگا تجمع کرده‌اند. منبع: تسنیم
علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق روز پنج‌شنبه در توییتی به نقل از منابع موثق نوشت: «مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشور‌های همسایه هم اکنون به طور موفقیت آمیز به پایان رسید؛ یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود!» این توییت در حالی منتشر شده که قرار است فردا یکشنبه هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان طی یک سفر دو‌روزه به ایران بیاید. سفری که ماه‌ها محل بحث و گمانه زنی بود؛ اوایل اسفند ماه بود که علی علیزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از احتمال سفر سلطان عمان به ایران در آینده نزدیک با موضوع برجام خبر داده بود.
بررسی این موضوع حاکی از آن است که گروهک تروریستی منافقین به‌دنبال این موضوع است تا در روز‌های پایانی سال تحصیلی و فعالیت مدارس، بتواند با زنده نگه‌داشتن موضوع ناامنی مدارس، اهداف شوم و پلید خود را دنبال کند.
کانال امام جماعت مسجد اهل سنت خاش با انتشار پیامی ادعاهایی مربوط به قتل فرزند مولوی قلندرزهی را تکذیب کرد.
در پی حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، برای وی پرونده قضایی تشکیل و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.
تسنیم نوشت: اخیراً چندین فرد دستگیر شده‌اند که به‌گفته خودشان صرفاً مأموریت داشته‌اند با دریافت دستمزد، با نوع پوشش بخصوصی که با هنجار‌های ایرانی همخوانی ندارد در خیابان‌ها تردد کنند. یکی از این خانم‌ها که بازداشت شده دراین‌باره گفته است: "برای هر ساعت تردد با وضعیت تابوشکنانه در تهران به ما گفته بودند که مبلغ ۳ الی ۵ دلار به ما پرداخت می‌کنند".
رستوران "لبینا" متعلق به فرزاد فرزین خواننده و همچنین "جگرسرای سامان طلا" متعلق به سامان فصلی و هوتن قلعه نوعی (فرزند امیر قلعه نوعی) بعلت کشف حجاب و بی توجهی به تذکر و تعهدات متعدد قبلی، اخطاریه پلمب دریافت کرده‌اند.
تسنیم از تشکیل پرونده قضایی برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا خبر داد.
اخیرا فیلمی جعلی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که در آن یک جنگنده سوخو-۳۵ روسی در آسمان تهران و مهرآباد در حال پرواز است.
یکی از فعالان اینستاگرامی شهر ارومیه که در اتفاقات اخیر دنبال التهاب‌آفرینی میان مردم بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.
توتو وولف، رئیس تیم مرسدس درباره جدایی احتمالی لوئیس همیلتون به دنبال شروع ضعیفش در بحرین گفت: خیلی آسان است که یک راننده را رها کنید و سپس تسلیم شوید. ما این کار را نمی‌کنیم. ما باید بیشتر از هر زمان دیگری به این کار فکر کنیم و به هر دو راننده خود ماشینی بدهیم که بتوانند با آن رقابت کنند.
تهران مدت‌هاست که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را متهم می‌کند که در هنگام تهیه پیش‌نویس گزارش‌های بازرسی خود در برابر فشار‌های ایالات متحده، متحدان اروپایی‌اش و اسراییل تسلیم می‌شود. به نظر می‌رسد این‌بار مقامات ایرانی همچنان با علم به نگرانی‌های غرب، هشدار‌های جدی درباره قطعنامه احتمالی شورای حکام صادر کرده‌اند.
تسنیم نوشت: معاون فرماندار پردیس گفت: تانکر سوختی که کنار مدرسه‌ای که دانش‌آموزانش مسموم شده بودند، در روز‌های گذشته در قم و بروجرد هم تردد داشته است. تانکر به پارکینگ منتقل شد و نگهبانان پارکینگ هم مسموم شدند.
رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی حاکی از شکست احتمالی ارتش این کشور در شهر شرقی «باخموت» گفت که کی‌یف با آگاهی از هزینه‌های جانی دفاع از این منطقه، موضع تدافعی خود را حفظ خواهد کرد.
برای خانمی که در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به حجاب هتک حرمت کرده بود، پرونده قضائی تشکیل شد.
تسنیم نوشت: قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟
مشهود است که بازار رمزارزها همچنان به دلیل تأثیر احتمالی سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX ) در هراس است. در نتیجه، فعالان بازار دارایی‌های خود را از مبادلات خارج می‌کنند و ممکن است آخرین مرحله تسلیم چرخه نزولی آغاز شود.
مدودوف در واکنش به اظهارات «ولودیمیر زلنسکی» که گفته است با روسیه مذاکره نخواهد کرد بیان داشت: «اتمام حجت‌های فعلی در حد گرم کردن قبل از ورزش برای بچه‌ها است، اما در آینده، خواسته‌ها تغییر خواهند کرد».
رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول بلند پایه این رژیم اعلام کردند که تل آویو در مسئله توافق احتمالی درباره ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، کاملا تسلیم شد و سید حسن نصرالله پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ