دقایقی بعد از پیروزی سپاهان مقابل تراکتور، اعضای هیئت مدیره باشگاه در جمع بازیکنان از محمدرضا ساکت حمایت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید هیچ تصمیمی برای فروش اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی تیمش، در این پنجره تابستانی ندارد.
سرمربی پرسپولیس هیچ تصمیمی برای انتخاب جانشین میلاد سرلک در فصل پیش روی لیگ برتر ندارد.
مهم‌ترین نکته درباره بیرانوند: هیچ قطعیتی در هیچ تصمیمی وجود ندارد.
دقایقی بعد از پایان جلسه با باشگاه استقلال، علیرضا بیرانوند پیامی در توییتر خود منتشر کرد.
مجارستان اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای خرید موشک‌های هیمراس از دولت ایالات متحده ندارد.
فدراسیون فوتبال تا زمان اعلام رسمی AFC هیچ تصمیمی مبنی بر اعلام باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارد و منتظر تایید یک تصمیم مهم است.
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی آیت‌الله مروی اتخاذ نشده و ادعای ایجاد اختلال در مدیریت آستان قدس رضوی به واسطه شرایط جسمانی آیت‌الله مروی صحت ندارد.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
پایگاه رسمی دولت اعلام کرد: ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور از اساس کذب است و هیچ تصمیمی در دولت در این زمینه وجود ندارد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای مولدسازی اردوگاه شهید باهنر تهران نداریم و هیچ اقدامی هم در این حوزه درباره این اردوگاه انجام نشده است؛ بنابراین گزارش امروز چند کانال خبری مدعی شدند که اردوگاه شهید باهنر تهران در فهرست املاک و اموالی که در قالب طرح مولدسازی از سوی دولت برای فروش گذاشته شده‌اند، قرار گرفته و قرار است امیر قطر در قالب مولدسازی، این اردوگاه را خریداری کند.
من به خاطر استقلال، قید حضور فیکس در یونان را زدم اما اگر در این تیم می‌ماندم، فوتبالم خراب می‌شد و آینده‌ام به خطر می‌افتاد.
رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو در بورس کالا؛ این خبری بود که شب گذشته از جلسه‌ای مهم خارج شد. تصمیمی که با هدف حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و در جهت تداوم شفافیت و حذف رانت قرعه کشی خودرو گرفته شد.
شایعات مطرح شده در مورد پایان فعالیت شمخانی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تکذیب شد و هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اتخاذ نشده است.
سازمان برنامه و بودجه اعلام‌کرد: تاکنون هیچ تصمیمی درباره افزایش سن یا اصلاح سن بازنشستگی و چگونگی آن گرفته نشده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزایش قیمت سوخت را تکذیب و اعلام کرد که این مساله به هیچ عنوان در دستور کار نیست و همچنین تصمیمی بر تغییر در سهمیه و سهمیه بندی اتخاذ نشده است.
مدیران یوونتوس هیچ تصمیمی برای قطع همکاری با مکس آلگری، سرمربی این تیم، ندارند.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای کاهش سهمیه‌های بنزین ندارد.
باشگاه بایر لورکوزن هیچ تصمیمی برای برکناری جراردو سیوانه، سرمربی سوئیسی این تیم، ندارد.
برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی، می‌گوید تصمیمی برای جدایی از منچسترسیتی ندارد.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
سخنگوی دولت اعلام کرد: دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد و وزرای اقتصادی دولت هیچ تغییری نمی‌کند.
سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد و وزرای اقتصادی دولت هیچ تغییری نمی‌کند.
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ