رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق معمول آغاز هفته با ترافیک در تهران همراه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محور چالوس در مسیر و برگشت محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی خبر داد.
تردد روان در محورهای شمالی و محور شهریار – تهران دارای ترافیک سنگین است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده تونل کندوان و ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:مسیر خیابان آزادی که معمولا در هر دو مسیر در این ساعات از خودرو متراکم بود اکنون خلوت است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت در صبح یکشنبه پرداخت.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محدوده تونل شماره یک آزادراه تهران-پردیس، محدوده گیلاوند محور فیروزکوه و طول مسیر محور شهریار خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
سازمان راهداری با اشاره به وجود ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت هراز از بارش باران در محور فیروزکوهخبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک نیمه سنگین است.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران از با اعلام اینکه ترافیک در محور‌های شمال سنگین است، گفت: کندوان و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در مسیر ترانزیتی جاده اهواز به اندیمشک خبر داد.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل شهرستانک تا نسا، ترافیک خودرو فوق سنگین گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران خبر داد.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: پس از گذشت چند روز از تعطیلات نوروز، ترافیک اصلی معابر شهر تهران از امروز شنبه ۱۹ فروردین شروع شده است و شاهد افزایش حجم ترددها در پایتخت هستیم.
طبق آمار کلود فلیر، کشور‌هایی که بیشترین ترافیک مخرب را داشتند، ترکمنستان، جزایر بریتیش ویرجین و جمهوری سیشل هستند، ولی از انتهای سپتامبر نوع ترافیک ایران تغییر کرده و حالا تبدیل به نخستین کشور دارای ترافیک مخرب شده است. این تغییر همزمان با محدودیت‌های گسترده در اینترنت کشور اتفاق افتاده است.
همان طور که در تصویر زیر می بینید ترافیک هوایی در نخستین روز از سال نو میلادی روی ۳ کشور روسیه، اوکراین و افغانستان و چند کشور آفریقایی از جمله لیبی در حداقل خود است در حالی که سایر کشورها از جمله ایران زیر انبوه پروازها محو شده اند.
همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید مرکز آموزش علمی‌و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک، نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری، افتتاح شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در اولین روز از آبان ماه را تشریح کرد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: «پروژه اتوبوس برقی پروژه متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته بوده و نخستین پروژه‌‎ای است که بخش خصوصی به‌صورت بلندمدت به آن ورود کرده و می‌خواهد ۵۰دستگاه اتوبوس برقی که گران‌ترین اتوبوس موجود در دنیا محسوب می‌شود را وارد شهر تهران کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ