سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل شهرستانک تا نسا، ترافیک خودرو فوق سنگین گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محور چالوس در مسیر و برگشت محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی خبر داد.
تردد روان در محورهای شمالی و محور شهریار – تهران دارای ترافیک سنگین است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق معمول آغاز هفته با ترافیک در تهران همراه است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده تونل کندوان و ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:مسیر خیابان آزادی که معمولا در هر دو مسیر در این ساعات از خودرو متراکم بود اکنون خلوت است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت در صبح یکشنبه پرداخت.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محدوده تونل شماره یک آزادراه تهران-پردیس، محدوده گیلاوند محور فیروزکوه و طول مسیر محور شهریار خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
سازمان راهداری با اشاره به وجود ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت هراز از بارش باران در محور فیروزکوهخبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک نیمه سنگین است.
شب گذشته در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، ترافیک شدیدی به علت وجود انبوهی از مسافران رخ داد که باعث توقف چند ساعته خودرو ها شد.
رییس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در جاده کرج -چالوس در محدوده این استان طی عصر دوشنبه خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.
سرگرد محمد احمدی گفت: این محور از اوایل بامداد امروز از سمت مرزن آباد به سمت کرج به علت ترافیک فوق سنگین مسدود شده بود.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری در بخش‌های سه گانه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای جا به جایی رایگان شهروندان به محل برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر اعلام آمادگی کرد.
کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت از مسافرت به ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی و عدم ایجاد ترافیک‌های فوق سنگین میشود.
سرهنگ کرمی: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده آزادراه تهران - شمال تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: اکنون مسیر هراز، محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۷ مهر به صورت ۲۴ساعته به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای کیلومتر۹۰، محور فوق مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.
پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در ورودی آزادراه پردیس- تهران و محور قدیم جاجرود و گیلاوند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ