همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید مرکز آموزش علمی‌و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک، نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری، افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین روز حضور در سن خوآن کار خود را با آنالیز کره جنوبی آغاز کرد.
در آغاز به کار کیومرث هاشمی در وزارت ورزش، نخستین نشست شورای معاونین این وزارتخانه با حضور وی برگزار شد.
در آغاز به کار کیومرث هاشمی در وزارت ورزش، نخستین نشست شورای معاونین این وزارتخانه با حضور وی برگزار شد.
آبادان- یک مسئول در شرکت پالایش نفت آبادان از پایان کار تعمیر، نوسازی و آماده سازی ورزشگاه تختی پیش از برگزاری نخستین بازی خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز برگزار می شود.
به نظر می‌رسد عربستان طراحی پیشرفته و معماری رویایی را برای آغاز عصر جدیدی از پیشرفت و نوآوری به کار گرفته است.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
نخستین همایش ملی پروژه مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد و وزارت جهاد کشاورزی موسوم به «TCP» با هدف افزایش بهره‌وری و فعال‌سازی ظرفیت تولید کشاورزی دیم آغاز به کار کرد.
در نخستین جلسه کارگروه حقوق بشر اسکودا در سال ۱۴۰۲، کمیته حقوق کودک در اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با حضور رئیس اسکودا آغاز به کار کرد.
باتلر نخستین زنی است که سکان این نهاد جاسوسی را برعهده می‌گیرد. وی در حال حاضر معاون رئیس ام‌آی۵ است و از ماه آینده کار خود را بi عنوان جانشین جرمی فلمینگ آغاز خواهد کرد.
نخستین کنگره موبایل ایران با حضور همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران آغاز به کار کرد.
نخستین دوره بورسیه نخبگان توسط آکادمی همراه اول با هدف جذب و پرورش نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور کشور آغاز به کار کرد.
نخستین دوره بورسیه نخبگان توسط آکادمی همراه اول با هدف جذب و پرورش نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور کشور آغاز به کار کرد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان خبر داد.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار از زمان آغاز به کار کابینه جدید نتانیاهو، امروز به آمریکا سفر خواهد کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فردا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و دستور نخست کمیسیون انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق است. در ادامه ساز و کار چگونگی بررسی کلیات لایحه بودجه و زمان حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش درباره لایحه تعیین خواهد شد.
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی شب گذشته در بندرلنگه پهلودهی و کار ترخیص این خودروها آغاز شد.
پایتخت کره جنوبی اولین مسیر اتوبوس خودران خود را روز جمعه راه اندازی کرد.
طراحی سامانه RBS ۷۰ با هدف ساخت یک پدافند ارزان قیمت که کار با آن ساده باشد و در شرایط آب و هوایی قطبی سوئد نیز بدون مشکل کار کند، از سال ۱۹۶۷ آغاز و نخستین نمونه‌های ساخته شده در سال ۱۹۷۳ جهت ارزیابی تحویل نیروی هوایی سوئد شد.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز به کار کرد.
نخستین نشست اعضای جدید هیات رییسه و اجرایی جدید کمیته ملی المپیک فردا برگزار می شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از احصاء ۸۳ عنوان مجوز و پروانه صنفی صنوف مختلف برای نخستین بار از آغاز فعالیت هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ