مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده تونل کندوان و ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
سرهنگ شیرانى اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های پل دزدبن، انارک، هزارچم، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین، گچسر و نساء هستیم.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب – شمال و آزادراه قزوین – کرج و جاده شهریار – تهران از صبح امروز (چهارشنبه) خبر داد.
آخرین وضعیت راه های کشور در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ نشان می دهد محور چالوس مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.
محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار ترافیک سنگین است.
کارشناس مرکزمدیریت راه‌های کشورگفت:تردد وسایل نقلیه از محورچالوس مسیرجنوب به شمال تااطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تامجلارگزارش شده است
حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
بر اساس اعلام آخرین وضعیت راه های کشور از سنگینی ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حکایت دارد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده‌های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.
پلیس راهور اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز در مسیر شمال به جنوب وجود دارد.
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: به دلیل ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس (حدفاصل شهرستانک تا نساء )، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر ( شمال به جنوب)تا اطلاع بعدی ممنوع شد
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل نساء تا سه راهی دیزین و در مسیر شمال به جنوب حدفاصل پیچ سرهنگ تا سه راهی دیزین سنگین است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه قزوین کرج حد فاصل استاندارد تا پل کلاک خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۵.۸ درصدی تردد در محورهای برون شهری و نیز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه سنگین است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های مرزن آباد و ولی آباد سنگین بوده و این محور در ارتفاعات دارای مه‌گرفتگی است.
ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه سنگین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ