ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده تونل کندوان و ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محور چالوس در مسیر و برگشت محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام مسدود بودن محور چالوس حد فاصل میدان امیر کبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت، از ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل کلاک خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور چالوس گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: انسداد جاده چالوس در محدوده مازندران برطرف شده و هم اکنون ترافیک چالوس و آزادراه تهران- شمال روان و انتخاب مسافران برای عبور از این محور، نیمه سنگین است.
سرهنگ شیرانى اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های پل دزدبن، انارک، هزارچم، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین، گچسر و نساء هستیم.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه قزوین – کرج – تهران خبر داد.
کارشناس مرکزمدیریت راه‌های کشورگفت:تردد وسایل نقلیه از محورچالوس مسیرجنوب به شمال تااطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تامجلارگزارش شده است
حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه قزوین – کرج - تهران خبر داد.
ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک خبر داد.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده کمالیه و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.
در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گرماب و سیاه بیشه و نیز در محور آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور جاده چالوس در محدوده پنجک، در هر دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین گزارش شده است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گچسر و محدوده سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) سنگین است.
داده‌های ترافیکی در خصوص وضعیت محورهای شمالی حاکی از ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گچسر و محدوده سیاه بیشه است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه سنگین است.
ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه سنگین است.
برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه هستیم. همچنین ترافیک در محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و محدوده شاهاندشت پرحجم، اما روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ