همان طور که در تصویر زیر می بینید ترافیک هوایی در نخستین روز از سال نو میلادی روی ۳ کشور روسیه، اوکراین و افغانستان و چند کشور آفریقایی از جمله لیبی در حداقل خود است در حالی که سایر کشورها از جمله ایران زیر انبوه پروازها محو شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در «پارکورر برقی» همه چیز در مورد قدرت و سرعت نیست. همچنین راحتی و سازگاری سوار را در اولویت قرار می‌دهد. مجهز به دو حالت سواری است: «Flow» و «Surf» در حالی که Flow یک حالت کروز آرام را برای پیمایش در ترافیک شهری ارائه می‌دهد، Surf تجربه سواری پویاتری را فراتر از محدوده شهر ارائه می‌دهد. برای افراد ماجراجو، حالت اضافی «فلش» نوید یک سواری پر آدرنالین را می‌دهد.
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
حمید مطهری نیز مقاومت به خرج داده و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود، اما در نهایت سارقان در حضور بهت‌زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ملی را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند!
ترافیک سنگین تهران در دهه پنجاه سوژه روزنامه اطلاعات آن سال‌ها شد، این‌بار با مقایسه تهران و مونیخ.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تعیین ساعت طرح ترافیک با شورای عالی ترافیک است و در صورت تصمیم بر تغییر ساعت طرح این موضوع در شورای ترافیک تصویب می‌شود.
تصویری منتشر شده از آرشیو نشنال جئوگرافی که ترافیک تهران در سال ۱۳۳۹ را روایت می‌کند را ببینید.
تصویری از ترافیک شبانه تهران که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است.
ترافیک بالا در برخی فرودگاه‌های جهان می‌تواند حساسیت فرود و پرواز هواپیماها را بالاتر از آن چیزی ببرد که هست. منبع: آخرین خبر
از نشانه‌های آشکار ناکارآمدی تشکیلاتی که با هدف کنترل هوشمند ترافیک تحت مدیریت مجموعه تخصصی مسوول در حوزه ترافیک قرار دارد، خرابی ۲۴‌درصد از دوربین‌های نظارت تصویری و ۶۰‌درصد از دوربین‌های کنترل سرعت در دوران مدیریت قبلی شرکت کنترل ترافیک است که تا چندی پیش بر کرسی ریاست تکیه زده بود.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با تصویب شورای اسلامی مشهد سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در تمام خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی در نیمه شعبان رایگان خواهد بود.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
اعضای شورای شهر تهران تخفیف ۳۰ درصدی تخفیف عوارض طرح ترافیک را به تصویب رساندند.
در مادرید، پایتخت اسپانیا، رانندگان تاکسی در برابر تلاش دولت برای تصویب مقررات جدیدی که حقوق پلتفرم‌های حمل‌ونقل دیجیتال مانند اوبر و کبیفای را گسترش می‌دهد، دست به اعتصاب زدند. صد‌ها راننده تاکسی به آرامی در مرکز شهر حرکت کردند و ترافیک را مختل کردند. هفته گذشته نیز اقدامی مشابه در بارسلون برگزار شد.
بارش برف موجب یخ زدگی و حرکت کند ماشین ها در خیابان شد و اکثر اتوبان ها و خیابان ها دچار ترافیک های سنگین و نیمه سنگین شدند.
هواپیمای ایرباس در طول آزمایش، قادر به تشخیص و واکنش به شرایط خارجی مانند مناطق پرواز، نواحی خاص و همچنین آب‌وهوا بود. این هواپیما مسیر پرواز جدیدی ایجاد کرد و همچنین این اطلاعات را به‌طور مستقل و خودران به کنترل ترافیک و سایر اپراتور‌های فرودگاه منتقل کرد.
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن، چند نمونه از تصادفات وحشتناک از نگاه دوربین‌های کنترل ترافیک به تصویر کشیده است.
ترافیک تهران و مشکل برای رسیدن به محل تمرینات و همچنین پرواز زدگی و کم خوابی از جمله نکاتی است که سرمربی نیکاراگوئه به آن اشاره کرده است.
معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت:در حوزه مدیریت سفر اتفاق خوبی رخ داده که از طریق دولت پیگیری شد و آن، منعطف بودن ساعت کار بود که شامل دستگاه‌های عمومی و دولتی است چرا که مطالعات ترافیکی نشان داد شناور شدن ساعت کار تا ۲۲ درصد می‌تواند پیک ترافیک را کاهش دهد البته به شرطی که به طور کامل اجرایی شود. پیشنهادات دیگر مثل دورکاری یا دورکار شدن حداقل ۲۰ درصد کارکنان به تصویب نرسید.
با تصویب شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران از ابتدای مهر ماه ساعت طرح از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.
با تصویب شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران از ابتدای مهر ماه ساعت طرح از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.
اگر یک بند در مصوبه اخیر فضای مجازی وجود داشته باشد که بیش از همه قسمت‌ها بوی اجرای صیانت بدهد، بند تصویب الزامات مدیریتی ترافیک داخلی و خارجی فضای مجازی کشور از سوی کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور است. بندی که عملا امکان و اختیار قانونی اعمال سیاست خط‌مشی ترافیک و کاهش پهنای باند پلتفرم‌های مختلف را به این کمیسیون داده و دست اعضا را در محدود کردن دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام و واتساپ باز می‌گذارد.
اگر یک بند در مصوبه اخیر فضای مجازی وجود داشته باشد که بیش از همه قسمت‌ها بوی اجرای صیانت بدهد، بند تصویب الزامات مدیریتی ترافیک داخلی و خارجی فضای مجازی کشور از سوی کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور است.
ساخته تحسین شده استیون سودربرگ که برگرفته از یک مینی سریال است، اگرچه نسبتاً طولانی است اما آنچنان پرجزئیات و دقیق ساخته شده که پس از تماشایش تصور می‌شود این اثر به اندازه کافی طولانی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ