اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در مسیر ترانزیتی جاده اهواز به اندیمشک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
مهدی گلشنی، با اعلام موفقیت‌آمیز بودن طرح شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات که در مهرماه سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: بررسی‌های پلیس و مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران نشان داد که با شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات ۱۰ تا ۱۵ درصد شاهد کاهش ترافیک در تهران بودیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: مهمونی ۱۰ کیلومتری با حداقل مشکلات ترافیکی برگزار و فضای شاد با رضایتمندی مردم از طرح‌های ترافیکی حاصل شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در این لحظه همه محدودیت های از پیش تعیین شده اعمال شده و در محدوده اجرای مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر هیچ مشکل ترافیکی نداریم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیک در بزرگراه های منتهی به مهمونی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از آغاز محدودیت های ترافیکی در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
توضیحات رئیس پلیس راهور تهران درباره تمهیدات ترافیکی مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست که همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در روز جمعه و ترافیک‌مسیر، زودتر در فرودگاه حاضر شوند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق ۱۰ شب خواهد بود.
اگر خودروی دارای معاینه فنی برتر قبل از ساعت ۱۰ ورود و خروج از محدوده داشته باشد باید مبلغ ۵۵۱ هزار و ۸۸۰ ریال به ازای هر روز در محدوده طرح ترافیک و ۲۷۵ هزار و ۹۴۰ ریال به ازای هر روز در محدوده کنترل آلودگی هوا بپردازد.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلال ۱۰ دقیقه‌ای هفته گذشته، قطعی کامل نبود، کاهش و افت شدید ترافیک در مرکز تبادل تهران بود؛بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبر
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر که پیش از این تحویل گرفته بودیم نیز در مرحله شماره‌گذاری هستند و به زودی وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شوند.
مشهد ـ رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طی بازه ۲۴ ساعته ۱۰ صبح دیروز تا ۱۰ صبح امروز تعداد ۵۴۵ فقره تصادف به پلیس راهور مشهد اعلام شده است.
مطالعات و پژوهش‌ها با موضوع مشکلات مجموعه شهری تهران نشان می‌دهد آلودگی هوا، ترافیک، بافت فرسوده، حاشیه‌نشینی، ناامنی و تکدی‌گری و کودکان کار، تهدید محیطی، عدم تطابق نیاز‌ها و زیرساخت‌های شهری، مشکلات مدیریتی و بی‌هویتی و همچنین بی‌نظمی شهری اجتماعی ۱۰ آسیب جدی است که به شهر تهران به دلیل تمرکز جمعیتی بر آن وارد شده است. البته در این مطالعات سرمنشأ اصلی این مشکلات رشد نامتوازن جمعیت مناطق شهری رسمی (شهر‌های اطراف پایتخت) و غیررسمی (سکونت‌گاه‌های خودرو) واقع در حریم شناخته شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ترافیک ۱۰ کیلومتری در محور ری-ورامین خبر داد.
کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب های بانکی
ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد.زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ