طبق آمار کلود فلیر، کشور‌هایی که بیشترین ترافیک مخرب را داشتند، ترکمنستان، جزایر بریتیش ویرجین و جمهوری سیشل هستند، ولی از انتهای سپتامبر نوع ترافیک ایران تغییر کرده و حالا تبدیل به نخستین کشور دارای ترافیک مخرب شده است. این تغییر همزمان با محدودیت‌های گسترده در اینترنت کشور اتفاق افتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم پرسپولیس با تاکید بر این که نقطه ضعف بزرگ سرخپوشان در این فصل نداشتن مهاجم شش دانگ و تمام کننده است گفت: چاله پرسپولیس با شهاب زاهدی پر نمی شود.
«سیاه‌چاله» اکنون به یک پدیده آشنا برای بررسی‌های کیهانی تبدیل شده است اما شاید «سفیدچاله» پدیده جذاب‌تری برای مطالعه باشد. در این گزارش، به بررسی مفهوم سفیدچاله‌ و تفاوت آن با سیاه‌چاله می‌پردازیم.
«باید عزم سیاسی برای مواجهه با بحرانی که این روز‌ها گریبان جامعه و نظام اقتصادی سیاسی را گرفته داشته باشیم، چرا که در غیر این صورت در سیاه چاله اقتصادی قرار می‌گیریم و از تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس در حوزه توسعه اقتصادی دانش بنیان عقب خواهیم ماند. در وضعیت فعلی همه شاخص‌های اقتصادی و جمعیتی ما در شرایط هشدار قرار دارند. شرایط فعلی در اقتصاد ما بسیار شکننده است و نیاز به تصمیمات جدی دارد. مسئولان باید نگران باشند و توجه کنند جامعه به تغییرات ریشه‌ای نیاز دارد.
کمک داور بازی جنجالی لیگ سه در اثر هل دادن عوامل یک تیم داخل چاله زمین افتاد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: برای نجات کشور از سیاه چاله جمعیتی و ترغیب جوانان به ازدواج باید مشکل اشتغال و مسکن مرتفع شود.
وزیر اقتصاد گفت: در سال ۱۴۰۱ هماهنگی با بازیگران مهم صورت گرفت و از رشد سرمایه گذاری منفی ۵ به رشد ۷.۷ درصد سال گذشته رسیدیم. بر این اساس از سیاه چاله رشد منفی سرمایه گذاری خارج شدیم.
برای آنکه بتوانید درک کنید که عمق واقعی چاه ابرژرف کولا چقدر است، باید ارتفاع دو کوه اورست و فوجی یاما را برروی یکدیگر تصور کنید. این چاله حتی عمیق‌تر از عمیق‌ترین نقطه اقیانوس، یعنی گودال ماریانا است که عمق آن ۱۱۰۳۴ پائین‌تر از سطح دریاست.
زنگ خطر سالخوردگی جمعیت کشور به صدا در آمده و حالا در لبه پرتگاه سیاه چاله جمعیتی ایستاده ایم.
زنگ خطر سالخوردگی جمعیت کشور به صدا در آمده و حالا در لبه پرتگاه سیاه چاله جمعیتی ایستاده ایم.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: استان‌های کشور تا پایان شهریور فرصت دارند براساس نقشه‌ها و جانمایی‌های تعیین شده حفر چاله برای کاشت نهال‌های جنگلی را انجام دهند.
آرنولد شوارتزنگر، بازیگر هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، پس از آنکه یک چاله در محله‌ای که او زندگی می‌کند باعث شکایت همسایه‌ها شد با تیم خود دست به کار شد. او و دوستانش اقدام به پر کردن این چاله کردند. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت: «امروز پس از اینکه این چاله بزرگ باعث خراب شدن دوچرخه‌ها و خودرو‌های عبوری شد، با تیم خود بیرون رفتم تا آن را تعمیر کنیم. من همیشه می‌گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری کنیم.»
گفته می شود که استقلال به یکی از بازیکنان خود متعهد شده مبلغ 120 هزار دلار پرداخت کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، آبی ها جریمه ای 2 میلیون دلاری را بپردازند.
مظفرالدین شاه هر ۲خودرو را با قطار و کشتی از روسیه و دریای خزر به انزلی آورد. سپس از انزلی با راننده به سمت دارالخلافه قاجار حرکت کرد، اما جاده‌های کشور که خاکی و پر از چاله بود، باعث شد یکی از خودرو‌ها در بین راه خراب و هرگز به تهران نرسد. اما دومی پایش به پایتخت رسید و، چون دود می‌کرد، «کالسکه دودی» و «کالسکه آتشی» نام گرفت.
بحران اوکراین به صورت یک دام چاله بزرگ برای پوتین ایجاد شد و اکنون از همان دام چاله برای برخورد با اوّلیت استراتژیک شکل دهی به نظم آینده جهانی یعنی ایران هم بهره برداری آغاز و استمرار پیدا خواهد کرد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه معضل خاک‌های آلوده به مازوت در قمیشلو درگیرودار اختلافات کارشناسی باقی مانده، گفت: پاکسازی منطقه در دستور کار فوری محیط‌زیست است.‌
در تحقیق جدید ستاره شناسان ادغام دو ستاره نوترونی را ردیابی کردند که به ایجاد یک سیاه چاله منجر شد. با این وجود آنها سیگنال هایی از یک مرحله میانی عجیب کشف کردند که مربوط به ستاره های نوترونی بسیار سنگینی بود که فقط برای چند میلی ثانیه وجود داشتند.
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در توئیتی نوشت، تجربه ‎گشت ارشاد خیابانی با پیشنهاد‌هایی که دوقطبی سازتر و مخاطره‌آمیزترند، تکرار نشود. در مدیریت اجرای احکام شرعی از نظر کارشناسان اجتماعی بهره‌مند شویم و از گذشته عبرت بیاموزیم.
دانشمندان پیامی را از طریق یک تونل فضا - زمان منتقل می‌کنند و به پیشرفتی در مکانیک کوانتومی دست می‌یابند. این رفتار شگفت انگیز همان چیزی است که در واقع بین دو سیستم درهم تنیده ایجاد شده در این آزمایش اتفاق می‌افتد. اگر به معادل هولوگرافیک آن فکر کنیم می‌توان آن را راحت‌تر درک کرد: پیام آلیس توسط کرم چاله بلعیده شده و در انتهای دیگر به باب تحویل داده می‌شود
رشیدی کوچی گفت: فیلترینگ، روش کار نیست. الان من استوری در اینستاگرام گذاشتم نسبت به قبل از فیلتر تعداد بازدید کننده هزار نفر کم شده است و این یعنی این افراد و مردم در اینستاگرام هستند و با فیلترشکن دسترسی دارند. فیلتر شدن راه چاره نیست و فقط کسب و کار و زندگی خیلی افراد را مختل کرده است و به اقتصاد ضربه زده است.
تجمع دانشجویان شریف با برخی شعارهای چاله میدانی و دخالت پلیس و تهییج رسانه های معاند به تشنج کشیده شد.
مجتبی سرآسیایی که به شدت از رفتار ساپینتو ناراحت شده است در کنفرانس بعد از بازی به این موضوع واکنش تندی نشان داد.
اینجا چاله میدان نیست و ما آمده‌ایم که فوتبال بازی کنیم و لذت ببریم؛ درست است که بازی را باخته‌ایم اما نباید اخلاق و رفتار حرفه‌ای را ببازیم.
ذوالنوری گفت: جمهوری اسلامی نمی‌خواهد از چاله خود را در چاه بیندازد و اعلام می‌کند اگر راست می‌گویید و به دنبال توافق هستید نمی‌خواهد به‌ بهانه توافق توان هسته‌ای، اورانیوم غنی شده، سانتریفیوژهای پیشرفته ما را بگیرید و ما را به نقطه‌ای برسانید که بازگشت‌پذیری آن سخت باشد.
ناسا به تازگی یک کلیپ صوتی دلخراش از امواج صوتی یک سیاه چاله کلان جرم که در فاصله ۲۵۰ میلیون سال نوری از ما قرار دارد را منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ