سرمربی ژاپن معتقد است تماشاگران ایرانی جو فوق‌العاده‌ای در ارومیه ایجاد خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
در دو سال ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم، درآمد نفتی رو به افزایش بوده و است. ابهام اول این‌گونه ایجاد می‌شود که «اگر درآمد نفتی افزایش پیدا کرده، چرا دولت برای بدهی‌های قبلی دست به فروش اوراق زده است؟» این درست که دولت روحانی دست به انتشار اوراق زده و بدهی ایجاد کرده بود؛ اما روی کاغذ، وقتی درآمد‌ها افزایش پیدا می‌کند، باید پرداخت بدهی‌های قبلی در اولویت باشد یا هزینه‌کرد آن در محل‌های دیگر؟به این موضوع توجه کنید که در دولت روحانی، به آن اندازه که اوراق فروخته شد، نفت فروخته نشده است.
مهاجم فصل گذشته مس کرمان در مورد انتقال به پرسپولیس صحبت می‌کند.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بعد از شکست 4-1 شاگردانش مقابل منچستریونایتد می‌گوید باشگاه باید همه چیز را ترمیم کند تا به سطح واقعی برسد.
آیت الله جوادی آملی گفتند: جامعه را نمی‌شود با مزدوری اداره کرد؛ مزدوری، در اسلام مکروه است، گرچه کار، یا واجب است یا مستحب. وجود مبارک پیغمبر (صلّی الله علیه و آله و سلّم) دست کارگر را بوسید نه دست مزدور را؛ فرمود جامعه باید طوری باشد که انسان برای خود کار کند، طوری باید باشد که این وام‌ها و این بانک‌ها از خطر ﴿یمْحَقُ اللَّهُ الرِّبا﴾ در بیایند. ما باید با کرامت زندگی کنیم و با بانک‌های ربوی نمی‌شود جامعه را اداره کرد، زیرا فرمود: ﴿یمْحَقُ اللَّهُ الرِّبا﴾؛ این تازیانه است! این اصل اول.
ملی‌پوش ژیمناستیک و بخت اول کسب مدال در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک، در شرایطی که باید آماده حضور در رویدادهای مختلف شود، چند روز دیگر باید به محل انجام دوره آموزشی سربازی‌اش برود.
داوید آلابا معتقد است هرگز نباید چلسی را دست کم گرفت و در بازی فردا از دقیقه یک باید جدی و پرفشار کار کنند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (اول اسفند) کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲ اسفند) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
استاندار تهران گفت: مدیران ما موظف هستند در صف اول مبارزه با فساد باشد و در مرحله اول باید به خود نظر کرده و به خود تذکر دهند و با خودسازی و رعایت حدود الهی باید کار را شروع کرد.
جنگ با ایران، در مقام ایده، محتمل و ممکن به نظر می‌رسد، اما عملیاتی کردن آن به شدت هزینه‌بردار و همراه با تبعات غیرقابل پیش‌بینی است. ایران نه عراق جنگ اول خلیج فارس است و نه رژیم بعث ۲۰۰۳. موقعیت ژئوپلیتیک و توانمندی‌های نظامی ایران هر گونه نقشه برای تهاجم نظامی را تا حدود زیادی نامحتمل می‌کند. شاید آغاز جنگ آسان باشد، اما پایان دادن به آن بسیار دشوار خواهد بود. علاوه بر توانمندی‌های متمرکز، بال‌های منطقه‌ای ایران در قالب نیرو‌های نیابتی، توانمندی‌ای ویژه است که می‌تواند هزینه‌های بزرگی را بر متهاجمان وارد کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار تعیین و تکلیف در خصوص چگونگی خریداری سیستم کمک داور ویدئویی شد.
ما باید چندبرابر نیم‌فصل اول تلاش کنیم و نباید خیال کنیم قهرمانی‌مان قطعی است. این ذهنیت برای تیم ما خوب نیست و باید بجنگیم
معاون اول رئیس جمهور گفت: بانک‌های عامل بسترساز اصلی توسعه کشور هستند و باید مطابق آنچه در تکالیف آنها قید شده، منابع مالی مرتبط با تولید مسکن را با اولویت تخصیص دهند.
دانیال اسماعیلی‌فر می‌گوید او به عنوان یک مدافع راست باید در ابتدا وظایف دفاعی خوب را به خوبی انجام دهد.
سرمربی صنعت نفت می‌گوید تیمش می‌توانست در نیمه اول کار ذوب آهن را تمام کند.
عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان می‌گوید اگر بازیکنان این تیم دقت بیشتری داشتند می‌توانستند پرسپولیس را شکست دهند.
سرمربی تراکتور معتقد است این تیم در تقابل با مس کرمان عملکرد خوبی داشته و در نیمه اول موقعیت‌های زیادی هم خلق کرده است.
اونای سیمون معتقد است اسپانیا شانس اول قهرمانی نیست ولی می تواند تا فینال جام جهانی بالا برود.
دو تیم انگلیس و ولز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سه شیرها برای رسیدن به سنگال و عدم برخورد با هلند باید صدرنشین گروه شوند.
افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) عصر چهارشنبه ( نهم شهریور ۱۴۰۱) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که تیمش این فرصت را داشت که در 20 دقیقه اول بازی برابر کرمونزه نتیجه را مشخص کند.
ظاهرا رضایی در هفته گذشته بعد از بازی با هوادار در جریان بازی‌های درون تیمی استقلال حضور نداشته و این احتمال وجود دارد این بازیکن در حساس‌ترین دیدار هفته اول غایب باشد.
بایر لورکوزن امشب ساعت ۲۱ نخستین بازی‌اش در فصل جدید بوندس‌لیگا را در خانه بورسیه دورتمند برگزار می‌کند و سردار آزمون شاخص ترین چهره در پوستر رسمی سایت این باشگاه آلمانی است
شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی تمرکز خود را بر تولید دستگاه سونوگرافی قابل حمل قرار داده است و با ورود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اولین دستگاه سونوگرافی مخصوص دامپزشکی را تولید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ