سرمربی صنعت نفت می‌گوید تیمش می‌توانست در نیمه اول کار ذوب آهن را تمام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگجویان واگنر که بامداد شنبه وارد روستوف شده بودند غروب همان روز آنجا را ترک کردند
کاسمیرو در دقیقه 9 بازی برابر بورنموث با یک ضربه برگردان تماشایی شیاطین سرخ را پیش انداخت و همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.
مهدی ترابی در همان نیمه اول دو بار دروازه گل گهر را باز کرد و ستاره تیمش لقب گرفت.
هشتمین گل خولین آلوارز در لیگ برتر فوق العاده تماشایی بود و با همین گل سیتی نیمه اول بازی برابر فولام را 1-2 پیروز به رختکن رفت.
شاگردان گواردیولا در همین نیمه اول تکلیف آرسنال را یک‌سره کردند.
مجید انصاری گفت: واقعا نمی‌فهمم چرا FATF همان روز‌های اول که به مجمع آمد، تصویب نشد! آن‌قدر این موضوع و احتیاج کشور برای پیوستن به سیستم بانک جهانی آشکار است که اساسا نیازی به تحلیل ندارد.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
آقای مرتضوی توضیح می‌دهد: در این دوماهی که از زهرا هیچ خبری نیست نه شب داریم نه روز. افسرده شدیم. وقتی زهرا ناپدید شد، روز «جمعه» بود. از بیشتر همسایه‌ها پرسیدیم، اما آن‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند. در کوچه ما چند اداره است که دوربین‌های مداربسته دارند. روز‌های اول با ما همکاری نکردند و گفتند؛ برای دیدن فیلم‌ها «نامه از مراجع قضایی» لازم است. بعد از ده، پانزده روز از آگاهی به ما نامه دادند تا فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته بررسی شود، اما چند روز بعد از همان اداره‌ها به من تماس گرفتند که هیچ ردی از زهرا دختر شما در این فیلم‌ها نیست و اصلا چنین شخصی در فیلم‌ها وجود ندارد.
بارسلونای ژاوی نیم فصل اول لالیگا را با 50 امتیاز تمام کرد و با ادامه همین روند می تواند فصل را با 100 امتیاز به اتمام برساند. بارسا در فصل 13-2012 نیز 100 امتیازی شده بود.
ساپیا با رتبه خوب دومی نیم فصل اول مسابقات لیگ یک را به اتمام رساند.
اشکان دژاگه که در همان نیمه اول جانشین احمد عبدالله زاده شد، در ترکیب تیمش موثر ظاهر شد.
شاگردان لوئیز فن‌خال موفق شدند با برتری قابل توجهی نیمه اول دیدار برابر آمریکا را پشت سر بگذارند.
برخلاف نیمه اول مهاجم تیم فوتبال انگلیس توانست در همان ابتدای نیمه دوم دروازه ولز را باز کند.
سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با ولز نمایش خیر کننده‌ای داشت. او در همان ابتدای بازی بای یک سیو دیدنی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.
بارسا در شبی که روبرت لواندوفسکی را در همان نیمه اول اخراج شده دید، موفق شد با نتیجه 2-1 اوساسونا را شکست بدهد.
آلومینیوم در همان نیمه اول بازی با نساجی، با ثبت دو گل و گرفتن یک اخراجی نتیجه‌ای عالی کسب کرد.
بایرن در دقایق پایانی توسط سادیو مانه دو شانس عالی گلزنی را از دست داد تا در نهایت با همان دو گل نیمه اول برنده بازی شود.
بایرن در دقایق پایانی توسط سادیو مانه دو شانس عالی گلزنی را از دست داد تا در نهایت با همان دو گل نیمه اول برنده بازی شود.
در شبی که سرخیو راموس در همان نیمه اول اخراج شد، پاری سن ژرمن در خانه رنس با تساوی 0-0 متوقف شد.
هواداران منچستریونایتد در همان دقایق پایانی نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی، ورزشگاه اتحاد را ترک کردند.
بار اول خیلی سخت بود. اصلا نتونستم دست به کیسه‌ها بزنم. نزدیک نیمه شب رفتم که کسی منو نبینه. رفتم سراغ سطلی توی یه خیابون خلوت. پر بود از کیسه آشغال. کیسه‌ها رو از سطل درآوردم و خالی کردم کف پیاده‌رو. چراغ موبایلم رو گرفتم روی زباله‌ها. مقوا و قوطی و پلاستیک رو لابه‌لای پوشک کثیف و تفاله میوه و آشغال سبزی می‌دیدم ولی نمی‌تونستم دست بزنم. بوی گندش حالم رو به‌هم زد. کنار همون زباله‌ها بالا آوردم. رفتم دورتر نشستم کف خیابون و زدم زیر گریه.
یکی از حواشی هفته اول لیگ آزادگان، به حضور بازیکنان شهرداری در نیمه دوم جدال با استقلال خوزستان با پیراهن‌های بدون شماره بود.
گابریل ژسوس در اولین بازی خانگی در لیگ برتر با پیراهن آرسنال موفق شد در همان نیمه اول دو بار دروازه لسترسیتی را باز کند.
بایرن مونیخ در دیدار افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا خیره‌کننده ظاهر شد و در همان نیمه اول 5 بار دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ