ظاهرا رضایی در هفته گذشته بعد از بازی با هوادار در جریان بازی‌های درون تیمی استقلال حضور نداشته و این احتمال وجود دارد این بازیکن در حساس‌ترین دیدار هفته اول غایب باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تاثیرگذار سپاهان تولد فرزندش را جشن گرفت.
با وضعیتی که پیش آمده است، محمد محبی حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتاکلارا می‌توانست، روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم‌های شاخص پرتغال قرار بگیرد.
ستاره ایرانی با گرفتن ۱۸ پنالتی در لیگ پرتغال بهترین بازیکن از این حیث است. طارمی با نفر دوم لیست پنالتی گیرترین بازیکن لیگ فاصله ۷ تایی دارد.
بابایی در جریان تمرین امروز استقلال دچار مصدومیت شد تا به احتمال زیاد در بازی با هوادار نتواند تیمش را همراهی کند.
طارمی در کنار مسی، رافا سیلوا و سیمئونه نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا نام گرفت.
مالک جدید چلسی که از تابستان سال گذشته علاقه زیادی به خرید رونالدو داشته، حالا دوباره به فکر این انتقال بزرگ افتاده است.
در حاشیه دیدار پیکان و فولاد خوزستان یک اتفاق ویژه رخ داد که به دیدار علیرضا کوشکی و مجتبی حسینی برمی‌گشت.
ریچالیسون یکی از پر سر و صدا ترین ستاره‌های برزیلی دنیای فوتبال است.
علیرضا جهانبخش در حالی سومین حضورش در جام جهانی را در قطر تجربه می‌کند که در بازی مقابل اروگوئه و سنگال به حدی ضعیف و پراشتباه ظاهر شد که حتی می‌تواند تردید‌هایی را هم برای کارلوس کی‌روش ایجاد کند
علیرضا جهانبخش در حالی سومین حضورش در جام جهانی را در قطر تجربه می‌کند که در بازی مقابل اروگوئه و سنگال به حدی ضعیف و پراشتباه ظاهر شد که حتی می‌تواند تردید‌هایی را هم برای کارلوس کی‌روش ایجاد کند
هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از حامیان اسکوچیچ بود که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت و عدم رسیدن به مرز آمادگی از لیست کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی خط بخورد اما...
پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال که در لیگ ملت‌ها و رقابت‌های قهرمانی جهان عملکرد قابل قبولی داشت پس از این رقابت‌ها با پیشنهادهای خارجی روبرو شد؛ اما با توجه به اینکه سرباز محسوب می‌شود نمی‌تواند به این پیشنهادها پاسخ مثبت دهد.
بازی در ایران بسیار جذاب است. ایرانی‌های زیادی والیبال را تماشا می‌کنند و حمایت خیلی خوبی از همه ما دارند.
ناکامی ایتالیا در دور انتخابی باعث شد تا این تیم در جام جهانی نباشد و بر این اساس خیلی از بازیکنان بزرگ این کشور را در جام جهانی نخواهیم دید.
بهنام یخچالی ملی پوش ایرانی تیم MBC آلمان حاضر در بوندس لیگا از این تیم جدا شد.
فدراسیون جهانی با انتشار عکس و فیلم‌هایی از عملکرد ستاره ایرانی در مورد وی نوشت: بهترین بازیکنان جهان در مسابقات پیش رو حضور خواهند داشت.
همه انتظار دارند لوکادیا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک ستاره در پرسپولیس تبدیل شود و چشم‌ها را خیره کند. موضوعی که می‌تواند کار او را سخت کند. پرسپولیس در فصل گذشته از کیفیت خط حمله‌اش لطمه خورد.
نماینده مطهری قرار است امشب با مشاور و یکی از نزدیکان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را درباره جدایی از جمع آبی‌ها برگزار کند.
محمد محبی، وینگر جدید آبی‌ها پس از دریافت مجوز بازی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت.
آمانوف پس از جدایی از استقلال با باشگاه الوصل به توافق رسید و به این تیم اماراتی پیوست.
طبق اعلام حاضرین در تمرین،سیاوش یزدانی آمادگی بدنی خیلی خوبی ندارد و به همین دلیل هم ریکاردو ساپینتو، او را در اختیار بدنساز باشگاه استقلال قرار داده است.
پژمان منتظری ستاره سابق استقلال تیم ملی و کاپیتان فعلی باشگاه الخریطیات قطر در غم از دست دادن برادر گرامی خود به سوگ نشسته است.
کریم همیشه از پرسپولیس به نیکی یاد و بار‌ها اعلام کرده پرسپولیس را خانه‌ی خودش می‌داند و دوست دارد یک روز به تیم محبوبش برگردد.
تیم‌های الاتحاد، الشباب، النصر و الهلال مشتری این بازیکن اسپانیایی هستند و به احتمال خیلی زیاد او از بین این تیم‌ها دست به انتخاب خواهد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ