سرمربی تراکتور معتقد است این تیم در تقابل با مس کرمان عملکرد خوبی داشته و در نیمه اول موقعیت‌های زیادی هم خلق کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش پرسپولیس و آلومینیوم در نیمه اول طبق پیش بینی‌ها ضعیف و خسته کننده ارائه شد اما در دقایق پایانی این نیمه دو هر تیم صاحب موقعیت هایی برای باز کردن دروازه ها شدند.
تیم فوتبال استقلال در یک بازی برتر موفق شد نیمه اول دیدار برابر نساجی را با پیروزی به پایان برساند. آبی پوشان در این نیمه موقعیت های زیادی برای افزایش گل هایشان داشتند.
ارلینگ هالند، گلزن اول منچسترسیتی، در نیمه اول دیدار با لیدز 4 موقعیت خوب را از دست داد تا دست‌کم در نیمه اول مسابقه پایش به گلزنی باز نشود.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
نیمه اول دیدار چلسی-رئال با وجود چندین موقعیت بسیار خوب با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه نخست بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در شرایطی با تساوی به پایان رسید که ملی‌پوشان ایران نتوانستند در یک نیمه موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه حریف آفریقایی خود داشته باشند.
کریستیانو رونالدو در پایان نیمه اول دیدار یک‌چهارم نهایی جام حذفی عربستان از سوت پایان نیمه در میانه یک موقعیت گلزنی به شدت خشمگین شد و به دلیل شوت کردن بی‌هدف توپ کارت زرد گرفت.
چلسی مزد بازی تهاجمی خود در نیمه اول را گرفت و بعد از چند موقعیت بسیار خوب سرانجام در دقیقه 43 دروازه دورتموند را باز کرد.
نیمه اول دیدار دو تیم فولاد و الفیصلی در حالی به پایان رسید که موقعیت خاصی روی دروازه‌ها خلق نشد.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل سیتی دو موقعیت عالی گلزنی به دست آورد که خطرناک‌ترین موقعیت‌های ایجاد شده در این نیمه بود.
سیتی در نیمه اول بازی با لیدزیونایتد 16 بار به سمت دروازه شوت زد و موقعیت های گل بسیار خوبی داشت ولی فقط یک گل زد.
هافبک تراکتور در نیمه اول بازی با مس یک موقعیت طلایی را از دست داد که باید آن را بزرگترین موقعیت سوزی هفته نامید.
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه دوم به مراتب بهتر از آمریکا بازی کرد و موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد. درست بر خلاف نیمه اول.
نیمه اول دیدار سوپرجام با وجود موقعیت های فراوان برای استقلال و یک فرصت برای نساجی، بدون گل تمام شد.
در نیمه اول شاگردان این چهره، یحیی گل‌محمدی، نمایش ناامیدکننده‌ای را ارائه کردند و در روز عملکرد خوب دفاعی تیم مازیار زارع، نتوانستند حتی یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه این تیم ایجاد کنند.
پرسپولیس نیمه اول بازی با ملوان را بدون خلق موقعیت سپری کرد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، بهترین موقعیت این تیم در نیمه اول برابر رئال مادرید را از دست داد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس بدون این که موقعیت خطرناکی روی دروازه ها خلق شود با تساوی به پایان رسید.
شاگردان ساپینتو در نیمه اول دیدار برابر پیکان با وجود این که زمان زیادی را صاحب توپ بودند اما نتوانستند با وجود داشتن چند موقعیت دروازه حریف را باز کنند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان بدون آنکه دو دروازه به طور جدی تهدید شوند با تساوی به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما کیفیت بازی راضی کننده نبود.
استقلال روز گذشته و در انزلی در نیمه اول تیم خوبی نبود. هر چند حملات پراکنده ای روی دروازه تیم ملوان داشت و حتی صاحب موقعیت هم شد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ