منابع سوری از ترور یک افسر سوری به دست افراد ناشناس در دیرالزور در شرق این کشور خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بذرپاش گفت: سرمایه‌گذاری خودروسازی‌های ایران در سوریه با وقفه دچار شده بود که تسهیلات خوبی از سوی سوریه برای این دو شرکت خودروسازی در نظر گرفته شد تا این دو شرکت با رعایت استانداردها و مقررات سوریه تولید خود را ازسر بگیرند.
ده‌ها افسر ذخیره در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای، خدمت داوطلبانه خود را در ارتش این رژیم متوقف کردند.
یک افسر بلندپایه صهیونیست، هشدار داد که تجاوزهای فزاینده شهرک‌نشینان در کرانه باختری می‌تواند واکنش و عملیات فلسطینیان را در پی داشته باشد.
بر اثر انفجار یک مین کاشته‌شده توسط عناصر تروریستی در مسیر خودروی حامل نظامیان ارتش سوریه در اطراف دیرالزور، ۵ سرباز سوری کشته شدند و یک افسر ارتش این کشور نیز به شدت زخمی شد.
به گفته مقامات، یک افسر پلیس که وظیفه حفاظت از یک مدرسه خصوصی دخترانه در شمال غربی پاکستان را بر عهده داشت، به سمت اتوبوس مدرسه حامل معلمان و دانش‌آموزان تیراندازی کرد.
ژنرال پرادو توانست چه گوارا و شورشیان همراهش را در یک جنگل دور افتاده در بولیوی محاصره کند. در زمان بازداشت چه گوارا، از گروه ۱۲۰ نفری همراه او تنها ۲۲ نفر زنده بودند. یک روز پس از بازداشت چه گوارا، افسر دیگری به نام ماریو تران او را اعدام کرد و جنازه‌اش در یک مکان سری دفن شد.
یک افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ایران را بزرگترین چالش پیش‌روی این رژیم توصیف کرد.
تصویری از نوع پوشش یک افسر روسی در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک برگزار شد در شبکه‌های اجتماعی وایرال (پربازدید) شد.
دو افسر گشت پلیس ادمونتون کانادا در اوایل صبح پنجشنبه هنگام حضور در محل حادثه مربوط به یک تماس خانگی کشته شدند.
به گزارش تسنیم، سرهنگ رضا نجفی اظهار داشت: سرباز گمنام امام زمان (عج) ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستوانیکم اطلاعات امیر حسین میرزایی به شهادت رسید.
یک افسر ایتالیایی که ادعا شده بود هنگام افشای برخی اسناد طبقه بندی شده به مقامات روسیه در ایتالیا بازداشت شده، به ۳۰ سال زندان محکوم شد.
بنا به اعلام وزیر خارجه آمریکا، دولت واشنگتن باز هم با پیش کشیدن بهانه های حقوق بشری یک مقام اطلاعاتی سوریه را هدف تحریم قرار داد.
افسر اسبق ارتش آمریکا با اشاره به اینکه مقامات و دولت این کشور جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران به‌راه انداخته‌اند، تاکید کرد که مردم ایران رهبرشان را عاشقانه دوست دارند.
سخنگوی وزارت خارجه درباره نقش ایران در کشته شدن دو افسر اسرائیلی گفت: رژیم صهیونیستی باید به فهرست جنایات خود علیه ملت‌های مختلف توجه کند و انتظار داشته باشد از سوی ملت‌های مختلفی مورد اقدام متقابل قرار بگیرد.
واحد امور افسران وابسته به دایره اطلاعات نظامی سوریه، چند افسر در درجه های مختلف را به اتهام دادن اطلاعات به بیگانگان بازداشت کردند.
رژیم صهیونیستی خودروی حامل شهید جعفری را در مسیر بازگشتش به دمشق مورد هدف قرار دادند و آن شهید به منطقه حضرت زینب منتقل داده شد و به مدت دو روز تحت مراقبت‌های ویژه بود.
یک افسر صهیونیست با انتقاد از دوران حضور آویو کوخاوی در مقام ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که ارتش این رژیم برای تقابل با حزب الله لبنان آماده نیست.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع)، به چهار تن از فرماندهان اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.
یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست های مسلح در شهرستان سراوان به شهادت رسید.
لپ تاپ Swift Edge ایسر سبک‌ترین لپ‌تاپ 16 اینچی OLED در جهان است و از پردازنده های سری AMD Ryzen 6000 و AMD Ryzen PRO بهره می برد.
حیدر افسری می گوید که هتاکی و حمله از سوی ساپینتو شروع شد که در فیلم‌های ضبط شده هم مشخص است.
حیدر افسری می گوید که کنم هتاکی و حمله از سوی ساپینتو شروع شد که در فیلم‌های ضبط شده هم مشخص است.
حیدر افسری می گوید که کنم هتاکی و حمله از سوی ساپینتو شروع شد که در فیلم‌های ضبط شده هم مشخص است.
متهم در همان مراحل اولیه تحقیقات به افسر پرونده گفت: من نزد دوستانم بلوف زدم که خودرو پژو ۲۰۶ دارم و آن‌ها هم قصد داشتند تا خودروی مرا ببینند! از سوی دیگر هم می‌خواستم یک فیلم دوربین مخفی تهیه کنم تا آن را برای دوستانم بفرستم به همین خاطر نقشه سرقت مسلحانه با سلاح قلابی را طرح کردم و آن را به اجرا گذاشتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ