افسر اسبق ارتش آمریکا با اشاره به اینکه مقامات و دولت این کشور جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران به‌راه انداخته‌اند، تاکید کرد که مردم ایران رهبرشان را عاشقانه دوست دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از ترور یک افسر سوری به دست افراد ناشناس در دیرالزور در شرق این کشور خبر دادند.
ده‌ها افسر ذخیره در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای، خدمت داوطلبانه خود را در ارتش این رژیم متوقف کردند.
یک افسر بلندپایه صهیونیست، هشدار داد که تجاوزهای فزاینده شهرک‌نشینان در کرانه باختری می‌تواند واکنش و عملیات فلسطینیان را در پی داشته باشد.
سید احمد خاتمی گفت: مقام معظم رهبری در حوادث سخت همچون فتنه سال ۸۸، اغتشاشات سال گذشته و ... خم به ابرو نیاورد و مایوس نشد. وی با بیان اینکه مردم نیز وفادار به نظام و ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: مردم با مشکلات زیادی همچون گرانی‌های افسار گسیخته مواجه هستند، اما دارای تحلیل هستند و در راهپیمایی ۲۲بهمن سال گذشته به صورت گسترده حضور یافتند و راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته بی سابقه بود.
به دنبال مرگ مشکوک افسر سابق موساد در سواحل دریاچه «ماجیوره»، دولت ایتالیا به سرعت دلیل واژگونی قایق را شرایط آب و هوایی اعلام کرد در حالی که هیچ هشدار هواشناسی برای آن منطقه وجود نداشت!
منابع عبری گزارش دادند که یک افسر سابق موساد در حادثه غرق یک قایق تفریحی در سواحل ایتالیا کشته شده است.
به گفته مقامات، یک افسر پلیس که وظیفه حفاظت از یک مدرسه خصوصی دخترانه در شمال غربی پاکستان را بر عهده داشت، به سمت اتوبوس مدرسه حامل معلمان و دانش‌آموزان تیراندازی کرد.
یک افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ایران را بزرگترین چالش پیش‌روی این رژیم توصیف کرد.
تصویری از نوع پوشش یک افسر روسی در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک برگزار شد در شبکه‌های اجتماعی وایرال (پربازدید) شد.
دو افسر گشت پلیس ادمونتون کانادا در اوایل صبح پنجشنبه هنگام حضور در محل حادثه مربوط به یک تماس خانگی کشته شدند.
به گزارش تسنیم، سرهنگ رضا نجفی اظهار داشت: سرباز گمنام امام زمان (عج) ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستوانیکم اطلاعات امیر حسین میرزایی به شهادت رسید.
یک افسر ایتالیایی که ادعا شده بود هنگام افشای برخی اسناد طبقه بندی شده به مقامات روسیه در ایتالیا بازداشت شده، به ۳۰ سال زندان محکوم شد.
یک افسر صهیونیست با انتقاد از دوران حضور آویو کوخاوی در مقام ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که ارتش این رژیم برای تقابل با حزب الله لبنان آماده نیست.
امیر علی اکبری بعد از شکست‌هایی که در مسابقات سازمان وان چمپیون شیپ به دست آورده حالا با کمک علیرضا استکی روز‌های جدیدی را شروع کرده و این بار به سنگاپور می‌رود تا دومین برد پیاپی خود را در این رقابت‌ها به دست بیاورد.
منابع عبری از سفر «ایال گرینباوم» افسر ارشد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین، برای نخستین بار خبر دادند.
«در توضیح لیوان آبی که کنار متهم است صادق کبدانی در این حین از ماموران درخواست آب می‌کند و آنها نیز یک لیوان آب در حیاط کلانتری برای این سارق سابقه‌دار فراهم می‌کنند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، همان افسر پلیس لیوان آب را بر روی سکو می‌گذارد.»
«در توضیح لیوان آبی که کنار متهم است صادق کبدانی در این حین از ماموران درخواست آب می‌کند و آنها نیز یک لیوان آب در حیاط کلانتری برای این سارق سابقه‌دار فراهم می‌کنند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، همان افسر پلیس لیوان آب را بر روی سکو می‌گذارد.»
یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست های مسلح در شهرستان سراوان به شهادت رسید.
قاتل افسر فراجا پای چوبه دار
مرد ۷۲ ساله آمریکایی به اتهام ضرب و جرح یک افسر پلیس در جریان حمله ششم ژانویه هواداران رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور، به چهار سال حبس محکوم شد.
هر افسر امنیتی که پرونده ترامپ را بررسی می‌کرد بلافاصله پرچم‌های قرمز (نشانه رد شدن و صلاحیت نداشتن؛ م.) را می‌دید. این موارد سابقه بدهی مالی و ورشکستگی تجاری، ارتباط با یک قدرت متخاصم مانند روسیه و وابستگی به قدرتی خارجی برای دستیابی به اهداف تجاری را شامل می‌شدند.
انتشار ویدئویی در فضای مجازی که سه افسر پلیس آمریکایی را در حال ضرب و جرح یک جوان ۲۷ ساله نشان می‌دهد، به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها بدل شد.
تال لیو رام، افسر سابق صهیونیست و تحلیلگر مسائل نظامی در یادداشتی به پنج چالش اصلی که رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با آنها روبرست، اشاره کرده است.
«سیف العدل» مصری یک افسر سابق ارتش است که از اعضای موسس القاعده به شمار می‌رود و اواخر دهه ۸۰ میلادی به گروه تروریستی به نام «مکتب الخدمت» ملحق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ