حیدر افسری می گوید که هتاکی و حمله از سوی ساپینتو شروع شد که در فیلم‌های ضبط شده هم مشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرفهای روز گذشته هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور، فرضیه‌های جدید در مورد نقل و انتقالات تراکتور را به وجود می‌آورد.
کمال کامیابی‌نیا پس از مصاحبه هفته گذشته، مورد حمله چندجانبه لئاندرو پریرا، بازیکن سابق پرسپولیس، قرار گرفت.
سرپرست تیم استقلال معتقد است این تیم از شرایط مناسبی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش رو لیگ برتر برخوردار نیست.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت های جنجالی و عجیبی را علیه ریکاردو ساپینتو به زبان آورد.
سرپرست سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه خبر داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت خبر بازگشت وریا غفوری به این تیم صحت ندارد و پس از واریز مبلغ قرارداد با همراه اول، مطالبات بازیکنان پرداخت می شود.
حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، در بازگشت از سفر کوتاه خود به امارات، درباره دو موضوع بزرگی که تبدیل به دغدغه اصلی هواداران استقلال شده، حرف‌های مهمی را به زبان می‌آورد.
سرپرست پیکان می‌گوید اینکه در پایان بازی ژوزه مورایس دست در گردن بازیکن این تیم می‌اندازد و با او صحبت می‌کند، حرفه‌ای نیست.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو که در محدوده «خاورشهر» اقدام به سرقت ۲ دستگاه خودرو کرده بودند، خبر داد.
سرپرست باشگاه استقلال حرف‌های مهمی را درباره جنجال برگزاری پیکان- پرسپولیس در آزادی برزبان آورد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری زورگیر حرفه‌ای خبر داد که با همکاری ۳ همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می‌کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری زورگیر حرفه‌ای خبر داد که با همکاری ۳ همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می‌کردند.
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: حرفهایی که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال زد اتهام به سازمان لیگ و شورای تامین است.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
داستان دعواهای عقیدتی داخلی در طالبان البته جدید نیست، اما تازه‌ترین نشانه تند آن، حرف‌های سراج‌الدین حقانی، رهبر شبکه حقانی، از زیرگروه‌های طالبان و نیز سرپرست وزارت داخله دولت موقت خودخوانده طالبان در افغانستان است. او در سخنانی در ولایت خوست در نقدهایی البته بدون ذکر نام، دیگر مقامات طالبان را به انحصار متهم کرد.
کیوان بابادی سرپرست استقلال خوزستان جزئیاتی از برنامه ریزی این باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای را اعلام کرد.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: مددجویان بهزیستی می‌توانند در مراکز فنی و حرفه‌ای از ظرفیت ۵۲۰۰ رشته شغلی و بیش از ۱۵ هزار مرکز آزاد استفاده کنند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش گفت: تیراندازی جزو رشته‌هایی است که مدال المپیکی دارد و قطعاً به این رشته کمک خواهیم کرد.
در شرایطی که به درخواست اعضای مجمع فدراسیون گلف، مجمع فوق‌العاده این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش قرار بود دوم آبان ماه سال جاری برگزار شود اما بر اساس نامه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، این مجمع لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.
سرپرست پرسپولیس به شایعات اخیر در خصوص استوری‌اش واکنش نشان داد.
سرپرست نفت مسجد سلیمان از ناظر و داور دیدار با پرسپولیس گله مند است.
سرپرست نفت مسجد سلیمان از ناظر و داور دیدار با پرسپولیس گله مند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ