یک افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ایران را بزرگترین چالش پیش‌روی این رژیم توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از ترور یک افسر سوری به دست افراد ناشناس در دیرالزور در شرق این کشور خبر دادند.
منابع محلی سودان از کشته شدن شش افسر اطلاعاتی و امنیتی ارتش این کشور در درگیری با نیروهای پشتیبانی سریع در منطقه ام درمان خارطوم خبر دادند.
ترک خدمت اعتراضی نظامیان رژیم صهیونیستی، در پی تصویب یکی از بخش‌های مهم لایحه اصلاحات قضائی در کنست رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.
ده‌ها افسر ذخیره در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای، خدمت داوطلبانه خود را در ارتش این رژیم متوقف کردند.
مرکز پرونده، گروه تحقیقاتی روسیه، ادعا می‌کند که اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد ژنرال سوروویکین یکی از ۳۰ افسر ارشد نظامی و اطلاعاتی است که اعضای «بسیار مهم» گروه واگنر هستند.
یک افسر بلندپایه صهیونیست، هشدار داد که تجاوزهای فزاینده شهرک‌نشینان در کرانه باختری می‌تواند واکنش و عملیات فلسطینیان را در پی داشته باشد.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
به گفته مقامات، یک افسر پلیس که وظیفه حفاظت از یک مدرسه خصوصی دخترانه در شمال غربی پاکستان را بر عهده داشت، به سمت اتوبوس مدرسه حامل معلمان و دانش‌آموزان تیراندازی کرد.
تصویری از نوع پوشش یک افسر روسی در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک برگزار شد در شبکه‌های اجتماعی وایرال (پربازدید) شد.
دو افسر گشت پلیس ادمونتون کانادا در اوایل صبح پنجشنبه هنگام حضور در محل حادثه مربوط به یک تماس خانگی کشته شدند.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید، سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت۹ صبح مقابل مسجد جامع شیروان با حضور خانواده معظم شهداء، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، مسئولین و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.
به گزارش تسنیم، سرهنگ رضا نجفی اظهار داشت: سرباز گمنام امام زمان (عج) ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستوانیکم اطلاعات امیر حسین میرزایی به شهادت رسید.
یک افسر ایتالیایی که ادعا شده بود هنگام افشای برخی اسناد طبقه بندی شده به مقامات روسیه در ایتالیا بازداشت شده، به ۳۰ سال زندان محکوم شد.
بنا به اعلام وزیر خارجه آمریکا، دولت واشنگتن باز هم با پیش کشیدن بهانه های حقوق بشری یک مقام اطلاعاتی سوریه را هدف تحریم قرار داد.
تصاویر منتشر شده یک رسانه فرانسوی نشان می‌دهد گلشیفته فراهانی با برنارد لوی فرانسوی دیدار کرده است.او یک افسر اطلاعاتی فرانسوی است و پروژه اصلی‌اش در وقایع سیاسی و اجتماعی تجزیه آن کشور است.
افسر اسبق ارتش آمریکا با اشاره به اینکه مقامات و دولت این کشور جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران به‌راه انداخته‌اند، تاکید کرد که مردم ایران رهبرشان را عاشقانه دوست دارند.
آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حسن باقری و شهدای اطلاعات عملیات سپاه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ع برگزار شد.
فرمانده دانشگاه افسری گفت: دشمنان همواره از فعالیت‌های سپاه و نیروهای اطلاعاتی سپاه ناراحت هستند زیرا پیچیده‌ترین توطئه‌ها مانند جنگ ترکیبی اخیر دشمنان را با شکست مواجه می‌سازد.
واحد امور افسران وابسته به دایره اطلاعات نظامی سوریه، چند افسر در درجه های مختلف را به اتهام دادن اطلاعات به بیگانگان بازداشت کردند.
یک افسر صهیونیست با انتقاد از دوران حضور آویو کوخاوی در مقام ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که ارتش این رژیم برای تقابل با حزب الله لبنان آماده نیست.
افسر پیشین اطلاعاتی آمریکا می‌گوید عملیات نظامی روسیه در اوکراین، غربی‌ها را حیرت‌زده کرد و تصور نمی‌کردند که روسیه بتواند در برابر کلیت غرب ایستادگی کند.
رسانه ها از ترور معاون سازمان اطلاعات پاکستان همراه با یک افسر ارشد اطلاعاتی دیگر این کشور در ایالت پنجاب خبر می دهند.
منابع عبری از سفر «ایال گرینباوم» افسر ارشد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین، برای نخستین بار خبر دادند.
یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست های مسلح در شهرستان سراوان به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ