واحد امور افسران وابسته به دایره اطلاعات نظامی سوریه، چند افسر در درجه های مختلف را به اتهام دادن اطلاعات به بیگانگان بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستانی فرانسه از بازداشت چند افسر پلیس این کشور در رابطه با مرگ یک شهروند فرانسوی در جریان اعتراضات اخیر خبر داد.
وزارت کشور جمهوری آذربایجان از بازداشت ۶ نفر در این کشور به اتهام ارتباط با گروه «گولن» خبر داد.
طی یک عملیات غافل‌گیرانه اعضای باند ۶ نفره که در حال تقسیم بیش از یک میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر مابین خود بودند، دستگیر شدند.
سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق روز یکشنبه از به دام انداختن ۶ تروریست خطرناک داعشی خبر داد که یکی از آنها مسئول جنبش الصحوه در لطیفیه استان بابل را کشته بود.
بیش از ۴۵ هزار افسر پلیس فرانسه در سرکوب اعتراضات این کشور مشارکت دارند.
کرج- پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر مسمومیت و فوت بر اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رئیس کل دادگستری استان البرز در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت 6 نفر در رابطه با فوت و مسمومیت تعدادی در کرج خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری که در شرق تهران مرتکب جنایت شده بود، خبر داد و گفت: متهم پس از ۶ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی به دام کارآگاهان اداره دهم تهران افتاد.
دادستان شهرستان ایرانشهر، از بازداشت ۶ اخلالگر پروژه احداث جاده محور ایرانشهر به خاش خبر داد.
حمیدرضا دهقانی توییت کرد: پنجشنبه یکی از همکاران را به شهر راس لفان، اعزام تا با شش هموطن دستگیر شده توسط گارد ساحلی قطر، دیدار کند. همگی سالم بودند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
ژنرال پرادو توانست چه گوارا و شورشیان همراهش را در یک جنگل دور افتاده در بولیوی محاصره کند. در زمان بازداشت چه گوارا، از گروه ۱۲۰ نفری همراه او تنها ۲۲ نفر زنده بودند. یک روز پس از بازداشت چه گوارا، افسر دیگری به نام ماریو تران او را اعدام کرد و جنازه‌اش در یک مکان سری دفن شد.
منابع عراقی از بازداشت چند تروریست طی ساعات گذشته در برخی مناطق این کشور خبر دادند.
در درگیری‌های بین هواداران عمران خان و نیرو‌های پلیس پاکستان تاکنون ۳۳ افسر پلیس مجروح شده اند و تظاهرکنندگان زیادی بازداشت شده اند.
یک افسر ایتالیایی که ادعا شده بود هنگام افشای برخی اسناد طبقه بندی شده به مقامات روسیه در ایتالیا بازداشت شده، به ۳۰ سال زندان محکوم شد.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
کمیته اسرای فلسطین اعلام کرد که ۶ نفر از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست به شهر اریحا در کرانه باختری بازداشت شدند.
مخفیگاه‌های سارقان و موادفروشان با رصد و تلاش پلیس بهارستان شناسایی و ۶ متهم در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
رژیم صهیونیستی خودروی حامل شهید جعفری را در مسیر بازگشتش به دمشق مورد هدف قرار دادند و آن شهید به منطقه حضرت زینب منتقل داده شد و به مدت دو روز تحت مراقبت‌های ویژه بود.
اداره امنیت عمومی اردن با صدور بیانیه ای از بازداشت متهم اصلی در پرونده قتل افسر اردنی در شهر معان خبر داد.
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که در عملیات این نیروها ۶ تروریست برجسته داعش بازداشت شدند.
فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
ظاهراً وزیر حتی نمی داند چه تعداد از دانش آموزان بازداشت هستند و صرفا می گوید اینقدری نیستند! شاید هم می داند و نمی گوید و به قول خودش نمی تواند آمار بدهد؛ این خیلی عجیب است!
به دنبال عملیات مقاومتی بامداد امروز در جنین و به هلاکت رسیدن یک افسر صهیونیست، نظامیان رژیم صهیونیستی موج بازداشت ها در کرانه باختری را تشدید و ۱۲ فلسطینی را دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ