حیدر افسری می گوید که کنم هتاکی و حمله از سوی ساپینتو شروع شد که در فیلم‌های ضبط شده هم مشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهید علی چیت سازیان از فرماندهان همدانی در دفاع مقدس بود که کار شناسایی و نفوذ را به طور حرفه‌ای انجام می‌داد.
یک نظریه عجیب وجود دارد که آرتتا از گواردیولا خواسته برای دکلان رایس پیشنهاد بدهد تا بازار خرید این بازیکن داغ شود.
آقایان امنیتی بررسی کنند ببینیم نکنه خانواده آقایون شامل قانون شدند یا شایدم نفوذی داریم در نظام.
سرپرست دادسرای جرایم جنایی تهران گفت: در پرونده حمله به معاون وزارت صمت، اعمال نفوذی صورت نگرفته و پرونده در حال سیر مراحل تحقیقاتی خود است و این پرونده ارتباطی با صنعت خودرو ندارد.
سرپرست دادسرای جرایم جنایی تهران گفت: در پرونده حمله به معاون وزارت صمت، اعمال نفوذی صورت نگرفته و پرونده در حال سیر مراحل تحقیقاتی خود است و این پرونده ارتباطی با صنعت خودرو ندارد.
لیدز در شروع نیمه دوم روی اشتباه فاحش ابراهیم کوناته، مدافع لیورپول، دروازه این تیم را باز کرد.
تیم فوتبال الشارجه توانست با پیروزی یک بر صفر برابر العین، قهرمان سوپرجام امارات شود.
اخیرا تشویق به تعطیلی مدارس در شبکه‌های مجازی به دلیل مسمومیت‌ها و ناامن بودن مدارس به کرات از زبان اپوزیسیون برانداز تکرار شده است. طبیعی است که خانواده‌ها نیز نگران از تکرار چنین اتفاقاتی، تمایل به فرستادن فرزندان خود به مدارس نداشته باشند. خرابکاری از سوی طیف‌های تندرو خودسر داخلی را که در صدد جایگزینی جمهوری اسلامی با خلافت یا امارت اسلامی از نوع طالبان و جلوگیری از تحصیل دختران دانش‌آموزند، نباید از نظر دور داشت.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
علیرضا اکبری به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم شد.جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود
اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: مردم‌داری پایه و اساس مکتب حاج قاسم است و باید این مرام را مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی مورد اهتمام و توجه قرار دهند.
در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ میلادی بیمارستان SikKids در تورنتو قربانی یک حمله باج افزاری شد و در نتیجه آن سازمان مذکور نتوانست به بسیاری از سیستم‌های حیاتی خود دست یابد.
فدراسیون جهانی فوتبال به پرونده جنجالی آشپز معروف در جشن قهرمانی جام جهانی ورود کرد.
دنی آلوز در صفحه اینستاگرام خود به طنز نوشت که به عنوان نفوذی در میان هواداران رئال حاضر شده است.
چلسی موفق شد در دیداری خارج از خانه از شب چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2-0 میلان را شکست بدهد.
حیدر افسری می گوید که کنم هتاکی و حمله از سوی ساپینتو شروع شد که در فیلم‌های ضبط شده هم مشخص است.
عبدالحمید افزود: از عوامل نیرو‌های امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند.
در میان کاسبان داخلی تحریم، افرادی وجود دارند که نقش «کاترین شکدم» و «ایلی کوهن» را بازی می‌کنند و زمانی فراخواهد رسید که نقاب از چهره آن‌ها کنار خواهد رفت و نفوذی بودن آن‌ها به اثبات خواهد رسید.
فیفا اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال هند به دلیل «نفوذ ناروا از طرف اشخاص ثالث که نقض جدی اساسنامه فیفا» محسوب می‌شود، به حالت تعلیق در می‌آید.
گروگانگیری ۳۰ میلیاردی پسر تاجر ناکام ماند
رای برگزاری هر چه بهتر مناسک حج، درمانگاه‌های صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عرفات و منا از صبح امروز تا پایان روز دوازدهم ذی الحجه، به صورت شبانه روزی به زائران خدمت ارائه می‌دهند.
سعید معروف کاپیتان کنار رفته تیم ملی والیبال ایران در مصاحبه تصویری با عادل فردوسی‌پور درباره اینکه زمانی با نفوذ زیادش، مربی و رئیس فدراسیون را عوض می‌کرده، گفت : دم خودم گرم اگر رئیس فدراسیون و مربی عوض می‌کردم!
رئیس سازمان لیگ پس از پایان دوره سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون و بعد از عزل عزیزی خادم از نفوذ و مقبولیت سابق برخوردار نیست و سبد رای او که می توانست رئیس انتخاب کند ریزش قابل توجهی داشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ