ریچل رایلی، مجری معروف انگلیسی، اعلام کرد که درصورت بازگشت میسون گرینوود به ترکیب منچستریونایتد، دیگر از این تیم حمایت نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی تصمیم خود را در مورد آینده ژوائو کانسلو گرفته است و این بازیکن پرتغالی قرار است در ورزشگاه اتحاد بماند.
سباستین لدور، ایجنت روملو لوکاکو مهاجم فصل گذشته اینترمیلان حقیقت شایعات مطرح شده در مورد این بازیکن بلژیکی را فاش کرد.
مارکینیوش، بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن، ترجیح می‌دهد کیلیان امباپه در فصل آینده در این تیم فرانسوی بماند.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ضمن بر شمردن دلایلی که باعث می‌شود این باشگاه قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید کند، گفت: در دربی حذفی، مدافعان پرسپولیس روز سختی خواهند داشت.
این ضربه را مسعود شجاعی بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه ۳۵ زد اما علیرضا بیرانوند توپ را مهار کرد تا برتری سرخ ها مطمئن باقی بماند و دقایق باقی مانده حساسیت بیشتری پیدا نکند.
ژاوی به مدیران بارسلونا توصیه اکید داشته که تحت هیچ شرایطی به فروختن رافینیا در انتقالات تابستانی فکر نکنند.
رم به ژوزه مورینیو قول داده در تابستان دو بازیکن بزرگ برای او می‌خرد، به این امید که مربی پرتغال تسلیم وسوسه پی‌اس‌جی نشود و در رم بماند.
بازیکن ذوب می گوید سه دیدار فرصت دارند و جایگاه خود را در جدول بهبود می بخشند.
در محل برگزاری مسابقه آمبولانس حضور داشته، دستگاه شوک در آمبولانس بوده و ۴ مرتبه به بازیکن شوک وارده شده اما...
مهدی طارمی در شب پیروزی پورتو در لیگ پرتغال گلزنی کرد تا امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت با بنفیکا زنده بماند.
آرمان گهر شب گذشته در مصاف با شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا در فصلی که مشکلات مالی در این تیم آزار دهنده بوده در جدول بازی های لیگ یک باقی بماند.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جذب بازیکن به صحبت های سرمربی این تیم رجوع کرد تا تکلیف خرید نهایی خارجی آبی پوشان همچنان نامشخص باقی بماند.
در حالی که سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرده است که می‌خواهد در باشگاه بایر لورکوزن بماند، دو تیم روسی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن شایعات جدایی از این تیم را رد کرد و عنوان کرد دوست دارد در تیم آلمانی بماند و به بازیکن مفیدی تبدیل شود.
بازیکن مازاد پرسپولیس حاضر به پرداخت مبلغ رضایت نامه نشد تا همچنان در لیست این تیم باقی بماند.
لوتار ماتئوس معتقد است یوسف موکوکو باید قراردادش با دورتموند را تمدید کند و در بوندسلیگا بماند. او انتقال این بازیکن به بارسا یا هر باشگاه دیگری را توصیه نمی کند.
بهترین بازیکن این فصل استقلال می‌تواند در این تیم بماند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم ملی باید یک سرمربی جدید انتخاب بشود و تا چهار سال آینده در تیم بماند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم ملی باید یک سرمربی جدید انتخاب بشود و تا چهار سال آینده در تیم بماند.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
گوتی و ویکتور سانچس، دو بازیکن سابق رئال، معتقدند که باشگاه مادریدی هیچ نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
بازگشت به ترکیب تیم ملی پس از سه سال و نمایش درخشان مقابل اروگوئه کاری کرد تا جایگاه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس احتمالا ثابت بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ