بازیکن مازاد پرسپولیس حاضر به پرداخت مبلغ رضایت نامه نشد تا همچنان در لیست این تیم باقی بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری انتخابات یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌ها در دو سال اخیر که وزارت ورزش و جوانان را هم با چالش مواجه کرده، یکی از دغدغه‌های سرپرست جدید برای عبور بی‌دردسر از آن است.
آ. ا. ک آتن در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مانع از برتری و صعود یاران محرمی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد.
با وجود واریز رقم چند میلیاردی به حساب باشگاه استقلال، اما آنها قادر به استفاده از این مبلغ نیستند.
با وجود واریز رقم چند میلیاردی به حساب باشگاه استقلال، اما آنها قادر به استفاده از این مبلغ نیستند.
بدهی های باشگاه های سعودی مانع از حضور ستاره های بزرگ در رقابت های جام باشگاههای عربی شده است.
امام جمعه بغداد با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های گذشته نسبت به این امر صبوری به خرج داده است، بیان داشت: اکنون دولت ایران خواستار پرداخت این مبالغ شده، اما آمریکایی‌ها مانع این کار می‌شوند که نتیجه آن قطع گاز از سوی ایران شده است.
سمیعی از مشکل بزرگ استقلال برای ثبت قرارداد‌های جدید گفت.
آیت الله موسوی امام جمعه بغداد بیان داشت: آمریکایی‌ها حتی مانع رسیدن گاز برای تولید برق می‌شوند. عراق از کشور‌های بسیاری درخواست خرید گاز کرده است، اما تنها ایران این امر را پذیرفته، اما با این وجود آمریکا به بهانه تحریم مانع پرداخت هزینه گاز به جمهوری اسلامی ایران شد و هم اکنون ما به ایران شش میلیارد دلار بدهکار هستیم.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: در سال گذشته میلادی (2022) مسکو آماده صلح با کی‌یف بود، اما مداخلات واشنگتن و اروپا مانع از تحقق آن شد.
رئیس جمهور روسیه در جریان سخنرانی برای نظامیان و نیروهای امنیتی این کشور گفت که سربازان روس در شورش اخیر، در شرایطی دشوار ایستادگی کردند.
اختلاف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، مانع تمدید قرارداد کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی شده است.
ستاره جوان گل‌گهر برای انتخاب تیم جدیدش با مانع ۱۵ میلیاردی روبروست.
در این بررسی این تیم تحقیقاتی موفق شد مشخص کند که ذرات ریز پلی‌استرن تنها ۲ ساعت پس از خوردن، قابل ردیابی در مغز هستند. مکانیزمی که به این ذرات امکان می‌دهد از مانع خون و مغز عبور کنند، پیش از این برای علم پزشکی ناشناخته بود.
داریوش گفت: مهراد می‌خواست دستبند دوستم را به زور از او بگیرد. او خودش دعوا را به راه انداخت و، چون مقاومت مرا دید با قمه سه ضربه به سرم زد. حتی جای یکی از زخم‌ها هنوز روی پیشانی‌ام نمایان است. خون از پیشانی‌ام جاری شده بود و چشمانم جایی را نمی‌دید. من برای دفاع از خودم چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم و با انتهای چاقو ۲ ضربه به پیشانی مهراد زدم. می‌خواستم هر طور شده آنجا را ترک کنم، اما او مانع فرار من شد. همان موقع ناخواسته تیغه چاقو به گردن او برخورد کرد و من اصلاً متوجه این ماجرا نشدم.
با بسته شدن تارگت-۲ سازوکار ECM (مکانیسم هماهنگی اجرایی) که اوفک آن را پیشنهاد کرد و اکنون تصویب و راه‌اندازی نیز شده است چند اقدام اساسی علیه ایران انجام خواهد داد که عبارت است از رصد دقیق فعالیت‌های تحریم‌گریز ایران و اینکه چه شرکت‌ها و نهاد‌هایی ممکن است تحریم‌های ایران را دور بزنند.
سر جیم رتکلیف، با یک مانع بزرگ برای خرید منچستر یونایتد مواجه شده است.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور گفت: طی ۹ ماه سال جاری ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه درحال حاضر تمام زیرساخت‌ها فراهم شده و ثبت سفارش نیز آغاز شده و از طرف دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد گفت: یک میلیارد یورو برای واردات خودرو پیش‌بینی شده است.
طی روزهای اخیر که میزان اغتشاشات بسیار گسترده شد، اغتشاشگران حدود 20 میلیارد تومان به اموال شهر تهران آسیب رساندند و مانع خدمات‌رسانی آسان به شهروندان شدند.
طی روزهای اخیر که میزان اغتشاشات بسیار گسترده شد، اغتشاشگران حدود 20 میلیارد تومان به اموال شهر تهران آسیب رساندند و مانع خدمات‌رسانی آسان به شهروندان شدند.
سولیوان در عین حال، بر تداوم حمایت تسلیحاتی از اوکراین تاکید کرد و افزود: تهدیدهای گذشته هم مانع از ارائه ۱۵ میلیارد دلار سلاح به اوکراین نشد.
شهردار منطقه ۱۱ از جلوگیری از تضییع بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال حقوق عمومی خبر داد و گفت: در راستای تأمین حقوق عامه، با جدیت و حساسیت و هوشمندی مانع از تضییع منافع شهروندان خواهیم شد.
دو بازیکن خارجی آلومینیوم علی‌رغم دوندگی و موقعیت‌سازی زیاد نتوانستند مانع از باخت این تیم برابر پرسپولیس شوند.
پروژه بگیر‌های توییتر مجموعا ۴١٧ میلیون از فولاد پول دریافت کردند تا با ریتوییت و جریان سازی مانع از تحقیق و تفحص شوند، صداوسیما ٢٢ میلیارد تومان!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ