آرمان گهر شب گذشته در مصاف با شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا در فصلی که مشکلات مالی در این تیم آزار دهنده بوده در جدول بازی های لیگ یک باقی بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دادگستری گفت: تعزیرات در بسیاری از موارد جریمه‌های سنگین اعمال می‌کند و گاهی استانداران و فرمانداران از جریمه‌های سنگین برخی اصناف گلایه می‌کنند.
مستاجران گله مند از افزایش رهن خانه های نوسازی شده در بافت های فرسوده هستند به طوریکه دیگر بودجه شان برای تهیه خانه در بافت های فرسوده هم نمی رسد.
مستاجران گله مند از افزایش رهن خانه های نوسازی شده در بافت های فرسوده هستند به طوریکه دیگر بودجه شان برای تهیه خانه در بافت های فرسوده هم نمی رسد.
سرپرست تیم پیکان نسبت به اخطارهایی که موعود بنیادی‌فرد در دیدار با پرسپولیس به بازیکنانش داد، گلایه کرد.
موجی از گلایه بازیکنان استقلال علیه باشگاه دوباره به راه افتاده است و پیش بینی می شود اگر در زمینه پرداخت درصد ها و پاداش های معوقه اتفاقی صورت نگیرد بازیکنان باز هم به مصاحبه های خود ادامه دهند.
سرمربی پیشین تیم ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار ما در مورد مصاحبه منتشره از سوی یک بازیکن نکاتی را مطرح کرد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای فوق العاده به ریاست آملی لاریجانی، اصلاح مغایرت های بودجه ۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس را بررسی کرد.
گلایه های مازیار زارع از داور بازی با آلومینیوم اراک کاملا درست بود و اکرمی بعد از ضربه پنالتی که توسط صادقی مهار شد، باید ضربه خطا به سود ملوان اعلام می کرد.
اخباری در حوزه تامین نهاده های دامی وجود دارد که حاکی از تخصیص نیافتن ارز برای واردات آنها است و این امر گلایه هایی را به همراه داشته است.
سرمربی استقلال خوزستان گلایه های خود را نسبت به انتخاب داوری به گوش فدراسیون می رساند.
آیت الله العظمی وحید خراسانی تصریح کردند: این روزها گلایه های زیادی از معیشت به ما می رسد.تمام مسئولین توجه کنند وظیفۀ آنها رسیدگی و احیاءزندگی مردم است.
بازیکن سابق استقلال بعد از خداحافظی از فوتبال ابراز امیدواری کرد که پسرانش حق او را از فوتبال بگیرند.
جسی لینگارد در آستانه بازگشت به اولدترافورد با اعتراض به کنار گذاشته شدنش از یونایتد، این رفتار را حق خود ندانست.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اگر به رشته هایی مانند قایقرانی توجه شود قطعا کارهای بزرگ تری صورت خواهد گرفت، رشته های هستند که می بازند ولی حواله خودرو می گیرند.
یکی از مربیان پیشکسوت کشتی مازندران از بی توجهی به مربیان سازنده گلایه کرد و گفت: مربیان سازنده جایی در تیم ملی و اعزام های بین المللی ندارند.
جویبار- یکی از مربیان پیشکسوت کشتی مازندران از بی توجهی به مربیان سازنده گلایه کرد و گفت: مربیان سازنده جایی در تیم ملی و اعزام های بین المللی ندارند.
لیبروی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: از زمانی که بهترین تیم قرن شدیم کم و کاستی های زیادی داشتیم اما این کم و کاستی‌ها بازیکنان تیم ملی را از هدف خود دور نکرد.
آیا اتهام علی دایی در مجموع پرسیدن یک سؤال و دعوت به حل مشکلات مردم و توصیه به اصلاح خودی است؟ فرض بر اینکه علی دایی اعتراضی به اتفاقات اخیر داشته و گلایه‌ای هم مطرح کرده؛ اینجاست که باید این موضوع مطرح شود که اگر علی دایی، بین‌المللی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، حق چند پرسش ساده و بیان اعتراضش را نداشته باشد، پس چه کسی محق است تا از مسئولان بخواهد مشکل مردم را حل کنند؟
بیرجند- پایگاه قهرمانی در شهرستان بیرجند از سال ۸۸ برای بهبود ورزش قهرمانی افتتاح شد ولی اکنون بیشتر به باشگاه خصوصی تبدیل شده و گلایه قهرمانان را به همراه داشته است.
هفته نخست لالیگا در میان لیگ های معتبر اروپایی کمترین زمان مفید را داشت و متوسط زمان بازی نیز طولانی‌ترین بود.
هفته نخست لالیگا در میان لیگ های معتبر اروپایی کمترین زمان مفید را داشت و متوسط زمان بازی نیز طولانی‌ترین بود.
تیم ملی امید به دلیل کمبود بازیکن نتوانست راهی بازی های کشورهای اسلامی شود و بهانه کمیته ملی المپیک هم برای مدیران برگزاری مسابقات قانع کننده نبود.
حمید سجادی نسبت به مسائلی که صبح امروز در مجلس مطرح شد گلایه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ